plus dat het een minder vies geluid geeft, en het resultaat van neus ophalen is minder vies dan van neus snuiten..quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:50 schreef Mirel het volgende:
Je neus ophalen is gezonder dan snuiten.
En energie en milieu bespaarend.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:51 schreef baNEEL het volgende:
[..]
plus dat het een minder vies geluid geeft, en het resultaat van neus ophalen is minder vies dan van neus snuiten..
neus ophalen heb ik liever dan die vieze paupers die hun neus snuiten..
Meer fruit eten, mietje.quote:
dat helpt dus geen reet hequote:
TS is gewoon pissig dat ie moet werken met dit kutweerquote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:03 schreef daeri het volgende:
[..]
dat helpt dus geen reet heik ben al verkouden sinds januari, ik stop me zelf vol met fruit en vitaminen... en, vind je het gek dat mensen zweten op een dag zoals deze?
Niet zeiken, de wereld vergaat niet dude
Ene kant heb je wel gelijk, aan de andere kant mensen die van die varkensgeluiden maken zijn nou ook niet echt gewenst bij mijquote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:10 schreef zatoichi het volgende:
Snuiten vind ik veel ranziger, zo'n papieren doek houdt al dat vieze snot niet tegen, dus zit het aan hun handen; diezelfde handen die dus voor jou een kopje koffie halen of wat dan ook.
In Japan is het onbeleefd om je neus te snuiten in het openbaar; je neus ophalen is geen probleem. Zo zou het in Nederland ook moeten zijn; mensen die zeggen dat ik het onbeleefd is om je neus op te halen, maar uitgebreid gaan snuiten....ik snap het gewoon niet...
dat was in de Quest..quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:15 schreef Woldo het volgende:
Je neus snuiten is ongezond heb ik laatst ergens gelezen. Ophalen is 7x gezonder dacht ik.
Kan maar zo. Las het bij de tandarts toen ik zoals gewoonlijk weer eens moest wachten.quote:
Net zoals Lange Frans Baas B en Brutus.quote:
joepie, en iedereen is zoals jij, dus moet iedereen het maar zoals jij doen..quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:30 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Het interesseert me niet wat gezonder is; snuiten of doortrekken, maar het gaat hier al weken zo, dag in dag uit dat gesnotter-gezaag om me heen, en dat wordt zo onderhand irritant.
Ik heb zelf ook hooikoorts maar met een keer mijn neus snuiten op een dag en een pilletje heb ik nergens last van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |