quote:
Maar een beroep of hobby heeft hij niet.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:53 schreef American_Nightmare het volgende:
Je bent HBO-student dus je hebt succes in het leven?
Je kent me ?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:09 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Maar een beroep of hobby heeft hij niet.![]()
Dan had ik gisteren een haltershirt aanquote:
Dus je kotst ook op jezelf?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:10 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Je kent me ?
Momenteel verdien ik mijn geld met Wedden op Sport. Totdat ik een baan heb gevonden![]()
Nee. Heb een goed maandsalaris momenteelquote:
Ja.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:21 schreef Kresj het volgende:
Maar wat is je klacht nou? Heb je er ook daadwerkelijk last van?
nee ik ken je niet, maar het staat in je profiel.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:10 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Je kent me ?
Momenteel verdien ik mijn geld met Wedden op Sport. Totdat ik een baan heb gevonden![]()
Gluurder.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:35 schreef minkuukel het volgende:
[..]
nee ik ken je niet, maar het staat in je profiel.![]()
Waarom zou ik als ik al een goede baan heb?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:16 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Nee. Heb een goed maandsalaris momenteelen ben daarnaast ook nog bezig met solliciteren.
Zou je ook eens moeten doen
Je hebt me !!!!!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:00 schreef the_jestert het volgende:
wel verdacht dat TS foto's van mannen met een haltershirtje aan heeft
vind je het lekker?quote:
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:17 schreef BuPassie het volgende:
Een tip voor de mannen die een haltershirt dragen: oksels scheren!![]()
Pics?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:22 schreef zoalshetis het volgende:
ik heb thuis of in mijn tuin wel eens een wit haltershirt aan.
neen. ik heb trouwens geen borsthaar, dusse...quote:
hou jij niet van relnichten?quote:
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:41 schreef Pumatje het volgende:
die keltische onzin en tribal's ;') wel
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:46 schreef Pumatje het volgende:
jawel, asjeblieft, dat is zo kampsjaak
het is echt, lelijk, pauper,kampert y0 dat je ermee gewoon voor lul loopt
das balen als je in 2005 een tattoo van een tribal hebt laten zettne![]()
inderdaad dat is pas ergquote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:01 schreef OnlineGokker het volgende:
Ik erger me meer aan schaarsgeklede vette vrouwen waardoor die soort tokkiekerels amper opvallen
Sowieso vrouwen zwaarder als 52 Kilo zijn not donequote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:01 schreef OnlineGokker het volgende:
Ik erger me meer aan schaarsgeklede vette vrouwen waardoor die soort tokkiekerels amper opvallen
woon jij tussen pygmeeën?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:20 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Sowieso vrouwen zwaarder als 52 Kilo zijn not done![]()
die meest rechtse bedoel je?quote:
jij houdt wel van hazewindhonden zeker?quote:
Klein maar fijnquote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:28 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
jij houdt wel van hazewindhonden zeker?![]()
dat zeg ik. pygmee...quote:
Vrouwen die lang zijn hebben meestal die 52 kilo al in de poten zitten.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:29 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat zeg ik. pygmee...![]()
ik val meer op de lange massaii![]()
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:31 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Vrouwen die lang zijn hebben meestal die 52 kilo al in de poten zitten.
Die kun je niet flexibel in de beugels hangen
is dat xebro?quote:
Borsthaar is zoooo 1970. Ook daar moet je geschoren zijn.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
neen. ik heb trouwens geen borsthaar, dusse...
Jij vind alles wat strak is toch lekker.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:29 schreef BuPassie het volgende:
Trouwens, dames, een haltertop is dit:
[afbeelding]
Ik weet veel van mode af en naar mijn bescheiden mening bestaat er geen haltershirt voor mannen.![]()
En dan die diversiteit aan tatwages hequote:Op woensdag 5 juli 2006 18:13 schreef ChRoNiC het volgende:
Echt foute, van die mouwloze shirts. Ik zag vanmiddag weer een hoop van die kansloze gasten, doe even lekker gewoon een shirt aan in plaats van dat je erbij loopt als een pauper.
Haha homoquote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:08 schreef uniekje het volgende:
Shirtje zonder mouwen: Ja
Tattoo (weliswaar enkel op de rechterarm): Ja
Ben je nu ook bang voor mij?
tis toch wel moeilijk om een plaatje in je OP te pleuren enzo....quote:
checkquote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:17 schreef BuPassie het volgende:
Een tip voor de mannen die een haltershirt dragen: oksels scheren!![]()
AIAIquote:Op woensdag 5 juli 2006 19:49 schreef Beach het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Slap gel*l en meestal ook jaloezie.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:53 schreef -Sandstorm- het volgende:
Jaja !
Het is weer 25+ graden en de laagste kaste van de samenleving herken je weer uit duizenden.
Vaak gekleed met een strak haltertopje met keltische symbolen, een tatoeage op beide bovenarmen, een iets te grote ketting die niet matched met eerder genoemd shirt en dan als klapper: Een milkshake van de McDonalds in de handen![]()
Zouden die mensen echt niet beter weten, of doen ze dat om anderen te provoceren ? Zo van als je er wat van zegt dat je binnen drie tellen een vuist op je neus hebt staan ?
En schijnbaar vinden ze zichzelf erg modebewust en een goede afspiegeling van de maatschappij, anders loop je er niet bij als een uit de kluiten gewassen holbewoner.
Ach ja, ik kan er alleen maar mee lachen. Ik heb tenminste wel stijl en succes in het leven.
WAO Paupers in haltershirts![]()
![]()
![]()
![]()
Nee. Gewoon nee.quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:55 schreef AmpLiF1eR het volgende:
[..]
Slap gel*l en meestal ook jaloezie.
Wanneer er iemand met een vette bierbuik loopt in zijn blote bast of een haltershirt/mouwloos shirt, dan zie je niemand klagen want het ziet er toch niet uit.
Ben je mooi gebouwd en je doet dat kijkt elke gast je kwaad aan, puur jaloezie.
Zo had ik eens een open blouse buiten in de stad, nog wel in Spanje (30 graden+) en wat krijg je te horen: "doe maar weer dicht hoor, we hebben je abs wel gezien".
gewoon jaloezie dus.
En jij post dit omdat je ondanks je strakke abs geen wijf kan krijgen en niemand je aardig genoeg vindt dus je wil hier even komen patsen met je sixpackjequote:Op donderdag 10 juli 2008 16:55 schreef AmpLiF1eR het volgende:
[..]
Slap gel*l en meestal ook jaloezie.
Wanneer er iemand met een vette bierbuik loopt in zijn blote bast of een haltershirt/mouwloos shirt, dan zie je niemand klagen want het ziet er toch niet uit.
Ben je mooi gebouwd en je doet dat kijkt elke gast je kwaad aan, puur jaloezie.
Zo had ik eens een open blouse buiten in de stad, nog wel in Spanje (30 graden+) en wat krijg je te horen: "doe maar weer dicht hoor, we hebben je abs wel gezien".
gewoon jaloezie dus.
Now watch me youquote:Op donderdag 10 juli 2008 18:12 schreef KingOfPop het volgende:
Die laatste heeft gewoon serieus Superman op zijn arm getatoeerd.
terechte klachtquote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:53 schreef -Sandstorm- het volgende:
Jaja !
Het is weer 25+ graden en de laagste kaste van de samenleving herken je weer uit duizenden.
Vaak gekleed met een strak haltertopje met keltische symbolen, een tatoeage op beide bovenarmen, een iets te grote ketting die niet matched met eerder genoemd shirt en dan als klapper: Een milkshake van de McDonalds in de handen![]()
Zouden die mensen echt niet beter weten, of doen ze dat om anderen te provoceren ? Zo van als je er wat van zegt dat je binnen drie tellen een vuist op je neus hebt staan ?
En schijnbaar vinden ze zichzelf erg modebewust en een goede afspiegeling van de maatschappij, anders loop je er niet bij als een uit de kluiten gewassen holbewoner.
Ach ja, ik kan er alleen maar mee lachen. Ik heb tenminste wel stijl en succes in het leven.
WAO Paupers in haltershirts![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |