dat word weer rukken jongenquote:
Dat duurt juist zo lang, daar zijn ze 'mee bezig'.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:56 schreef American_Nightmare het volgende:
Misschien effe je oude nr op de nieuwe sim laten overzetten of denk je dat ze dat bij Telfort wel kunnen raden
Je wilt niet weten hoeveel ouwe viezerikken op msn zitten. Sla je slag.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:01 schreef Rio het volgende:
[..]
Dat duurt juist zo lang, daar zijn ze 'mee bezig'.
En MSN etc ben ik een te oude vent voor.
Maar ik ben geen ouwe viezerik! Ben telefoonloos en verliefd en zit op bovendien mijn werk!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:19 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoeveel ouwe viezerikken op msn zitten. Sla je slag.
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:24 schreef Rio het volgende:
[..]
Maar ik ben geen ouwe viezerik! Ben telefoonloos en verliefd en zit op bovendien mijn werk!
Ja, maar zij is ook aan het werk, dus we moeten wel sms'en! En er bestaan ook al geen websites meer waarvandaan je kunt sms'en zonder dat ze van alles van je willen weten.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:51 schreef teamlead het volgende:
[..]nog beter: bellen op kosten van de baas
Ik heb het wel met je te doen hoor.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:23 schreef Rio het volgende:
[..]
Ja, maar zij is ook aan het werk, dus we moeten wel sms'en! En er bestaan ook al geen websites meer waarvandaan je kunt sms'en zonder dat ze van alles van je willen weten.
Ja, inderdaad, ik ben zielig vandaag.![]()
Nu gaat het al beterquote:
Wordt vanavond ook niks, niet tegelijk beschikbaar wegens drukke planningen. Triest toch?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:29 schreef Agiath het volgende:
Huistelefoon?
Oke dan stop ik nu.quote:
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:29 schreef Agiath het volgende:
Huistelefoon?
Is voor vandaag ook al geen optie. Ik wil gewoon romantische berichtjes versturen. En ik wil het nu.quote:
jaja;quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:39 schreef Rio het volgende:
[..]
Ik wil gewoon romantische berichtjes versturen.
Wij hebben duidelijk een ander beeld van de romantiek. Ieder zijn eigen ding he. Zoalng je er maar geen kleine kindertjes mee lastig valt.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:46 schreef the_jestert het volgende:
[..]
jaja;
slik je?
wil je neuken?
doe je ook anaal?
zal ik me ballen tegen je kin laten klotsen?
mag ik in je bek pissen?
Lovedrunk misschienquote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:00 schreef Megumi het volgende:
Volgens mij is de TS nog dronken.
Moet je maar niet met een getrouwde vrouw aanpappenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:29 schreef Rio het volgende:
[..]
Nu gaat het al beter![]()
[..]
Wordt vanavond ook niks, niet tegelijk beschikbaar wegens drukke planningen. Triest toch?
Zou ik nooit doen. Echt nooit.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:14 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Moet je maar niet met een getrouwde vrouw aanpappen
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:09 schreef Rio het volgende:
[..]
Ben dakloos en heb derhalve geen vaste telefoon. Ja, die staat bij mijn ex in ons huis. Bovendien kun je daar niet mee sms'en en dat is het hele eiereten.
Ja, Telfort he. Die website is aldoor stuk.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:53 schreef Forcefuzz het volgende:
O, en op de site van je provider kun je vaak ook gratis smsjes versturen
Ja, ga ik vanavond doen met een telefoon van een maat van me. Ik ga geen kleffe sms'jes versturen met de telefoon van een collega.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:18 schreef Stuiter_en_Co het volgende:
idoot profing Rio....
vraag een vriend....
<switch>
yo paas me ff je phone, moet mijn chick bellen...
he ja hoi ja sorry mijn phone is hel vandaar ff met deze....blah blah blah
mail me....tot op msn,
<switch>
idd niet doen...er loopt nu een topic dat iemands man vreemd gaat omdat een een smsje in zijn phone stond...die volgens hem voor een vriend was omdat hij zijn phone ff geleent had.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:35 schreef Rio het volgende:
[..]
Ja, ga ik vanavond doen met een telefoon van een maat van me. Ik ga geen kleffe sms'jes versturen met de telefoon van een collega.
En dat mijn telefoon pleite is weet ze, ze was er bij.
Nee klaplong. Telfort moet gewoon opschieten.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:42 schreef Tuutje het volgende:
Je moet hem gewoon activeren drol. Voor een prepaid is dat geloof ik 1244 of 1200 bellen. Voor een abo is dat de klantenservice.
Misschien stond je kop de verkoper niet aan. Toen ik mijn nummer liet overzetten was het binnen 4 uur geregeld.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:01 schreef Rio het volgende:
[..]
Dat duurt juist zo lang, daar zijn ze 'mee bezig'.
En MSN etc ben ik een te oude vent voor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |