Ik sta nog steeds achter m'n keuze. Jappie zal de eerste zijnquote:
Notes doormailen kan wel, moet je 5 euro overmaken aan Danny, staat ergens in FB wel uitgelegd hoe dat werkt.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:47 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Volgens mij alleen maar: Viola is best oke (deel 1), als tegengas tegen alle napraterige fantasieloze topictitels met negatieve dingen over Viool.
@ Flugel, kan je me ff mijn notes doormailen
Heb het al via Fok geprobeerd, en die hebben wel mijn ban opgeheven, maar verder geen notes, en ik wil graag weten wat ze over me schrijven.
Gezellig topic wel, trouwens
Was dat serieus van die 5 euroquote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Notes doormailen kan wel, moet je 5 euro overmaken aan Danny, staat ergens in FB wel uitgelegd hoe dat werkt.
ik verwacht APKquote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik sta nog steeds achter m'n keuze. Jappie zal de eerste zijn
is dat niet iets dat standaard geldt en daardoor niet nog eens apart vermeld hoeft te worden dan?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:53 schreef Peter6000 het volgende:
Volgens mij is er achter de schermen al besloten welke moderator (s) er voor de avonduren zijn, en zoeken ze alleen nog iemand voor overdag
Wel een eigenaardig eisenpakket hoor, iets als neutraliteit en binding hebben met de users, en subtiele pesterijtjes kunnen ontdekken en in zwaarte beoordelen staat er niet eens bij
Maar wel dus "een warme band met de weblog", maar de weblog is toch dat ding van die banner
Is idd ook een zeer onduidelijk medje, degene die dat geschreven heeft snapt er niets vanquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:53 schreef Peter6000 het volgende:
Volgens mij is er achter de schermen al besloten welke moderator (s) er voor de avonduren zijn, en zoeken ze alleen nog iemand voor overdag
Wel een eigenaardig eisenpakket hoor, iets als neutraliteit en binding hebben met de users, en subtiele pesterijtjes kunnen ontdekken en in zwaarte beoordelen staat er niet eens bij
Maar wel dus "een warme band met de weblog", maar de weblog is toch dat ding van die banner
Doe mailen danquote:
Inderdaad, hij of zij is CartWOman vergeten. De hints naar Cynix en Sanne zijn duidelijk zat.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:03 schreef flugeltje het volgende:
Is idd ook een zeer onduidelijk medje, degene die dat geschreven heeft snapt er niets van
Oh nee !!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:34 schreef Peter6000 het volgende:
Ook zou ik het erg leuk vinden als er (weer) een psycholoog in de studio komt, om het gedrag van de bewoners te analyseren, is in een eerdere editie ook gedaan.
Herinner me vaag dat dat redelijk hilarisch was.
Ach joh, je leest er weer veel te veel in. Band met de weblog is omdat er nauwer samengewerkt gaat worden en RSI heeft niets met Sanne te maken, maar meer met het feit dat het nogal een intensief forum is.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:27 schreef Pinball het volgende:
[..]
Inderdaad, hij of zij is CartWOman vergeten. De hints naar Cynix en Sanne zijn duidelijk zat.
Als er zóveel tussen de regels staat móet ik het wel lezen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:28 schreef flugeltje het volgende:
Ach joh, je leest er weer veel te veel in.
Laat ik er dan heel duidelijk in zijn dat ik zéker weet dat er geen dubbele bodem zit in de med. Een goed verstaander weet dan voldoendequote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:34 schreef Pinball het volgende:
[..]
Als er zóveel tussen de regels staat móet ik het wel lezen.
Maar hij was wel lekker!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh nee !!
Dat was die Yup-psyg met zijn Leco Zadelhoff kapsel die open deuren vertelde, de niets nieuws vertellende gladde jongen
Steven Pontquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh nee !!
Dat was die Yup-psyg met zijn Leco Zadelhoff kapsel die open deuren vertelde, de niets nieuws vertellende gladde jongen
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:31 schreef Bluezz het volgende:
Ben benieuwd wie de mods worden
Teamlead niets voor jou???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |