Whahaha!quote:Op maandag 10 juli 2006 00:37 schreef Peter6000 het volgende:
De reaktie van "walgelijk gedrocht" is voorspelbaar: .... Dit zegt heel veel over jezelf Peter, en helemaal niets over mij
Overheen lezen, doe ik ookquote:Op maandag 10 juli 2006 00:52 schreef Wickedangel het volgende:
Mag ik nou eens in alle ernst wat zeggen![]()
Ik begrijp werkelijk niet (van beide kanten niet) dat een half jaar na dato oude 'vetes' worden opgerakeld. Ik heb er nu al mijn buik VOL van.
Dit is mijn laatste post hierzo, ik zie jullie als BB6 begint. Misschien![]()
Tegen wie heb jij het nou weerquote:Op maandag 10 juli 2006 00:53 schreef Stereotomy het volgende:
Ben jij nou de echo?
Wel een beetje laat hoor
Ik dacht het tegen Wicked te hebben maar na het posten bleek ik het tegen APK te hebbenquote:Op maandag 10 juli 2006 00:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tegen wie heb jij het nou weer
Wat een consternasssie
Ik wens niemand een ritje tegen een boom toe hoor, dus ook geen overstekende wilgen, beuken of wat dan ookquote:
Wie is dat ook alweer, naam komt me wel bekend voor, geen bewoner iig.. die psychquote:Op maandag 10 juli 2006 01:31 schreef Bluezz het volgende:
Als je steven pont maar uit je hoofd laat, vind ik alles best
Lees ff het hele topic deurquote:Op maandag 10 juli 2006 02:04 schreef nomen_nescio het volgende:
Wie is dat ook alweer, naam komt me wel bekend voor, geen bewoner iig.. die psych![]()
wiequote:Op maandag 10 juli 2006 02:34 schreef duivelinnetje het volgende:
Haha, jij bent er ook weer?
Stel je eens niet zo aan zeg! Iedereen is welkom! Als je het met bepaalde mensen niet kan vinden negeer je ze maar. Je bent toch geen tiener meer man!quote:Op maandag 10 juli 2006 00:37 schreef Peter6000 het volgende:
Ik noem ze "walgelijk gedrocht" en "meeschreeuwende echo", en verder maak ik er geen woorden meer aan vuil.
Maar zo gauw ik ook maar iets van getreiter van hun kant opmerk, zal ik ongenuanceerd en keihard terugreageren.
De reaktie van "walgelijk gedrocht" is voorspelbaar: .... Dit zegt heel veel over jezelf Peter, en helemaal niets over mij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"Meeschreeuwende echo" zal dat binnen 2 minuten beamen.
Dus toch die gladjakker inderdaadquote:Op maandag 10 juli 2006 02:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lees ff het hele topic deur
Big Brother 6, deel 3
En anders quote je het nog een keerquote:Op maandag 10 juli 2006 02:38 schreef melke het volgende:
[..]
Stel je eens niet zo aan zeg! Iedereen is welkom! Als je het met bepaalde mensen niet kan vinden negeer je ze maar. Je bent toch geen tiener meer man!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |