Nee, omdat 't forum dicht is.quote:Op zondag 9 juli 2006 18:27 schreef BONG4002 het volgende:
Idd, ik verwacht dat het weer erg gezellig zal worden op de SC en ik denk dat het gewel mee zal vallen, de meeste
's zitten namelijk niet meer hier
![]()
Krijg je gratis zodra je je aanmeldt bij het OO-forum.quote:Op zondag 9 juli 2006 16:59 schreef __Saviour__ het volgende:
ah. dat nieuwe knopje bij berichten dan zeker? wat is dat?
Quickquote.quote:Op zondag 9 juli 2006 20:12 schreef __Saviour__ het volgende:
daar kan ik niet in![]()
maar wat doet dat knopje dan zo precies..
quote:
Kunnen we eindelijk weer door met ons levenquote:Op zondag 9 juli 2006 19:12 schreef flugeltje het volgende:
Over een paar weken hebben we ons stekkie weer terug
Nee, als die 2 weer beginnen wordt het erg onaangenaam.quote:Op zondag 9 juli 2006 23:44 schreef Manu82 het volgende:
[..]
![]()
Ach als je je een beetje aan elkaar aan past moet het toch leuk kunnen worden denk ik
Zwitserland - Oekraïene vroeg om een tubgirl, het was bedoeld als omgekeerde metafoor voor de saaiheid van de wedstrijdquote:Op maandag 10 juli 2006 00:26 schreef Stereotomy het volgende:
Peter, doe eens tubgirl?
Wie zijn "ze" trouwens?![]()
Stereoquote:Op maandag 10 juli 2006 00:26 schreef Stereotomy het volgende:
Peter, doe eens tubgirl?
Wie zijn "ze" trouwens?![]()
Namen willen we, namenquote:Op maandag 10 juli 2006 00:32 schreef Morwen het volgende:
[..]
Stereo![]()
"Ze" dat zijn de aliens natuurlijk, duh![]()
Hai Stereoquote:
quote:Op maandag 10 juli 2006 00:37 schreef Peter6000 het volgende:
Ik noem ze "walgelijk gedrocht" en "meeschreeuwende echo", en verder maak ik er geen woorden meer aan vuil.
Maar zo gauw ik ook maar iets van getreiter van hun kant opmerk, zal ik ongenuanceerd en keihard terugreageren.
De reaktie van "walgelijk gedrocht" is voorspelbaar: .... Dit zegt heel veel over jezelf Peter, en helemaal niets over mij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"Meeschreeuwende echo" zal dat binnen 2 minuten beamen.
Morwenquote:
Of een echo van een echo van een echoooooooooquote:
Ja sorry ik echooooo nog wel even door, ik lig hier gewoon krom van t lachen. Een zogenaamd volwassen vent, die mensen toe gaat wensen tegen een boom aan te rijden (wel hard natuurlijkquote:
Vertel mij wat, zegquote:
Wanneer een boom in een stil, verlaten bos omvalt, maakt het dan geluid?quote:Op maandag 10 juli 2006 00:40 schreef Morwen het volgende:
[..]
Of een echo van een echo van een echooooooooo![]()
weet niet, ga eens luisterenquote:Op maandag 10 juli 2006 00:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wanneer een boom in een stil, verlaten bos omvalt, maakt het dan geluid?![]()
Uhm, wel als je erbij bent anders niet natuurlijkquote:Op maandag 10 juli 2006 00:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wanneer een boom in een stil, verlaten bos omvalt, maakt het dan geluid?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |