De kat of dat watergeval?quote:Op zondag 23 juli 2006 20:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zie het hier prima
Wát een leuk ding
Dat niet...maar mijn hobby is wel fotografie.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:40 schreef tonja het volgende:
Goeie fotostrip P_R.
Prachtige foto's Robertje, ben je fotograaf?
Speciaal voor Oliver als hij het fokken zat is http://www.cspangler.com/web/flash/bouncing_balls3.html
da's te zienquote:Op maandag 24 juli 2006 15:33 schreef Robertje het volgende:
[..]
Dat niet...maar mijn hobby is wel fotografie.
[afbeelding]
Die mag best wel wat groter, hij komt niet helemaal over zo.quote:Op maandag 24 juli 2006 20:47 schreef Aventura het volgende:
[afbeelding]
De kat van mijn zus onder invloed van catnip. Ronduit evil! Check die bezeten blik
Het tuig van mij vindt er niets aan. mafkatten..quote:Op maandag 24 juli 2006 23:03 schreef buitenbeentje het volgende:
[..]
Die mag best wel wat groter, hij komt niet helemaal over zo.![]()
Maar Catnip is inderdaad echt meesterlijk spul.![]()
Die van mij eerst ook niet. Maar ik wist niet dat ze het leuker gaan vinden wanneer ze ouder worden, tot de fotograaf een catnipmuis meebracht voor ze. Ernesto en Mimosa werden gek ! Flynn is al wel een beetje geinteresseerd in catnip, dEUS snapt de hype nog niet helemaal, maar ze zijn nog jong, dus wat niet is kan nog komen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:06 schreef tonja het volgende:
[..]
Het tuig van mij vindt er niets aan. mafkatten..
Catnip, vissenvoer of AH-sjaaltjes ?quote:
Zo herkenbaar. Mooie beesten hoor DarkElf! Mijn kat Ollie kan ook zo lekker geïrriteerd kijken:quote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:31 schreef DarkElf het volgende:
[afbeelding]
Eva, die met haar chronische bronchitis echt wel flink veel last heeft van de hoge luchtvochtigheid en erg benauwd is
[afbeelding]
en een close up van polletje
[afbeelding]
ook nog een closeup van Loei die, wie immer, geirriteerd op de foto staat.
en dan moet je hem zien komen knuffelen bij mij, dan is het ineens zo'n klein kereltje. Maar voor de buitenwerld is hij stoer
ja idd!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 07:56 schreef Typmuts het volgende:
[..]
Zo herkenbaar. Mooie beesten hoor DarkElf! Mijn kat Ollie kan ook zo lekker geïrriteerd kijken:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |