Noorden heeft nog geen vakantiequote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:25 schreef American_Nightmare het volgende:
Waarom denk je dat die gast nog naar school moet in de zomervakantie? Omdat ie al z'n hersens verdampt heeft met die rotzooi natuurlijk.
Ik vond het wel lekker!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:22 schreef Suphafly het volgende:
Daar sta je dan. In je eentje voor het metrostation.
Wat zullen je ouders trots op je zijn.
Veel plezier op school kneus der kneuzen!
En het midden ook nog niet, vandaar al die files ook bij utreg.quote:
Yepquote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:51 schreef Dante_A het volgende:
Op Jamaica blowen ze altijd met dit weer...
Nou mag jeje toch eens nader verklaren, ik hoor dit steeds vaker, waarom deze afgunst tegen blowen?quote:
Nou, hij blowt 's ochtends omdat het 's middags te warm is.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:26 schreef Conflict het volgende:
wat heeft dat met het weer te maken eigenlijk?
Let ff op jezelf wil je? Op je 30ste zal je dat niet snel meer doen dus laat iedereen ffquote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:22 schreef Suphafly het volgende:
Daar sta je dan. In je eentje voor het metrostation.
Wat zullen je ouders trots op je zijn.
Veel plezier op school kneus der kneuzen!
Je hebt gelijk.. Ik ga in mijn vakantie als 18 of 19 jarige ook altijd om 8:15 op het metrostation staan blowen.. Het spijt me.. Wat ben ik kortzichtig. Hoe durf ik te zeggen dat ik dit triest vind.. Het spijt me zo.. en nog wat puntjes.....quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:38 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Let ff op jezelf wil je? Op je 30ste zal je dat niet snel meer doen dus laat iedereen ff
in z'n waarde ja... Voor veel jonge mensen is t vakantie trouwens...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |