Mooiquote:
Lulloquote:
Ik heb de Duitser niet op mijn TV geprogrammeerd.quote:
Jammer man. Ik geniet weer.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 02:49 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb de Duitser niet op mijn TV geprogrammeerd.![]()
Maar je had wel gelijk in het vorige topic: Er wordt blijkbaar naar deze wedstrijd verwezen.![]()
Ik zie nu heel de wedstrijd APK en ben bevestigd. Mooiste wedstrijd ooit. Maar weet je wat ? Ik vergeef je allesquote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:01 schreef APK het volgende:
Wie wint Tong?
En volgt er morgen een herhaling van '70
Dan kan ik rustig slapen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:03 schreef tong80 het volgende:
Ik zie nu heel de wedstrijd APK en ben bevestigd. Mooiste wedstrijd ooit. Maar weet je wat ? Ik vergeef je alles
Kijk je wel ?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:06 schreef Mr.Natural het volgende:
ik word wel nieuwsgierig zo....maarja wdr is van de kabel geknikkerd hier en heb mijn tv toch uitgeleend op het moment
Bevalt het ?quote:
Uit de kom maar ze hadden al twee keer gewisseld. Hij speelt dus doorquote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:12 schreef wimpie-bosboom het volgende:
Wat heeft Beckenbauer aan zijn arm? Ik schakel nu pas in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snap je dat ik dit de wedstrijd van de eeuw vind ? Ook omdat de eerste 90 minuten al briljant waren.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:13 schreef dvdfreak het volgende:
mooie kopbal van Muller
De 90 minuten daarvoor waren hetzelfde.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:23 schreef mcyodogg het volgende:
Ik heb het alleen gezien vanaf toen de gelijkmaker viel in de laatste minuut. Maar die verlenging was geniaal.
Wat denk je ? Ik heb alle WK's op Videoquote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:25 schreef dvdfreak het volgende:
Heb genoten.italie krijgt wel een pak slaag van Brasil.Heeft iemand de wedstrijd opgenomen
Zou graag een copytje willen hebbenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat denk je ? Ik heb alle WK's op Video
Als je een copytje zou willen maken graagquote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:28 schreef tong80 het volgende:
Ik heb het WK - 70. Maar niet de hele finale
Ik heb alle WK's we hebben het er wel over.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:31 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
Als je een copytje zou willen maken graag![]()
Me 2 moet vroeg opquote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb alle WK's we hebben het er wel over.
M'n hotmail staat open.
Nu ga ik slapen.
Een wereld van verschil idd, maar best leuk om te zien. En naast het tempo/de speelstijl natuurlijk de doeltrap die door een veldspeler wordt genomen, storen als de keeper de bal uit de hand probeert te schieten (wat in een geval bijna nog in een goal resulteerde trouwens), heel veel ruimte tussen de spelers ed. Maar ook veel gemoedelijker op een bepaalde manier. Elkaar de benen onder het lijf vandaan schoppen heb ik niet gezien. Wel theater, dat was er toen ook alquote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:26 schreef Hathor het volgende:
Ik heb hem liggen kijken, het was sowieso veel te heet in mijn slaapkamer om in slaap te vallen, dus dit kwam wel gelegen. Ik had er tot nu toe alleen maar over gelezen, maar nog nooit beelden van gezien. Wat een verschil in speelstijl met nu zeg, het is bijna stilstaand voetbal vergeleken bij hoe het er nu aan toe gaat. Je kon van sommige spelers wel zeggen dat het talent er af droop, zoals een Uwe Seeler, of een Rivera, maar ze werden toch wel een beetje verkeerd gebruikt in die tijd.
Ik heb gisteren ook gekeken en ik moet zeggen, ik heb erg genoten. Super dat je de hele partij zag, want uit WK hoogtepunten overzichten kun je toch weinig afleiden.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 02:52 schreef tong80 het volgende:
Nu begint het pas. Het was na 90 minuten al legendarisch. Maar nu gaan we pas echt genieten. Misschien snappen jullie dan sdat ik dit de mooiste wedstrijd ooit vind.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |