Ik ga morgen dus even mijn baas de waarheid vertellen. Ze heeft vandaag al voor de derde keer geinsinueerd dat ik in dr gezicht zat te liegen. (eerste keer een inschrijflijst over het hoofd gezien voor een algemene vergadering, waarop ze zei dat ze het heel moelijk vond om te geloven dat ik die echt gemist had, tweede keer had ze me geprobeert te bellen en zei ze dat ze het idee had gekregen dat ik haar weggedrukt had, wat gewoon niet zo was. Had ook geen gemiste oproep in mn gsm. Derde keer was vandaag over een deurtje van een vuilnisbak die kapot was en waar ik niks vanaf wist terwijl ik gisteravond sluit-dienst had. Nou dat vond ze ook zeeeeeer moeilijk om te geloven). Nou wat mij betreft is de maat vol, en wens ik niet zo nog langer bejegend te worden. En dat zal ik r dus morgen even duidelijk maken. (en daarnaast heb ik eigenlijk nog meer opmerkingen over haar houding, misschien dat ik die er ook nog wel bij haal, maar dat zijn dingen waar ik minder concrete voorbeelden van kan noemen. Maar vaak werkt dat alleen maar in je nadeel als je iets dergelijks erbij haalt, aangezien je geen duidelijke steekhoudende argumenten hebt en dan zal ze het dus alleen maar ontkennen en wordt het zo'n "maar zo kom je gewoon over"-verhaal)
Nouja, mijn klacht is dus mijn baas
[ Bericht 0% gewijzigd door Aurelium op 04-07-2006 02:16:48 ]