Straks zegt ze nog dat je al die dingen maar hebt verzonnen en dat ze nergens iets van af weet.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:45 schreef Aurelium het volgende:
[..]
nee, tis leuk werk met leuke collega's. Ik zal het zodoende dus ook fatsoenlijk houdenZolang ik de verstandigste van de twee blijf kan mij ook niks verweten worden.
Ja, de reden waarom ik er niet direct wat van zeg is omdat ze het altijd ontzettend genuanceerd weet te brengen (Snap je dat ik dat erg lastig vind om te geloven?). Daarop zeg ik dan van "ja maar blablabla. ". Maar nu zat ik vanmiddag eens te bedenken dat het dus niet de eerste keer was en dat 3 maal een verkapte beschuldiging gewoon te ver gaat voor mij.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:46 schreef TheSorrow het volgende:
Ik had gelijk in discussie gegaan, ik kan er niet tegen als ik vals beschuldigd word, dan ga ik redelijk door t lint
zoals ik al zei laat ik het niet escaleren maar doe ik gewoon even mijn zegje.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:47 schreef Morwen het volgende:
Is het niet slimmer om de emmer niet zo vol te laten lopen en direct te zeggen wat je dwars zit. Al is een escalatie voor ons als meelezertjes wel lekkerder natuurlijk![]()
Ik wens je veel succes met deze gelikte dame, die gaat dit nooit toegeven natuurlijkquote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:50 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Ja, de reden waarom ik er niet direct wat van zeg is omdat ze het altijd ontzettend genuanceerd weet te brengen (Snap je dat ik dat erg lastig vind om te geloven?). Daarop zeg ik dan van "ja maar blablabla. ". Maar nu zat ik vanmiddag eens te bedenken dat het dus niet de eerste keer was en dat 3 maal een verkapte beschuldiging gewoon te ver gaat voor mij.
Bij een redelijke behandeling wil ik me best zo onderdanig opstellen. Zij is tenslotte de manager, ik schik me wel naar haar beleid hoor. Maar de behandeling moet wel redelijk blijven en daarmee heeft ze nu net een grens overschreden wat mij betreft.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 02:04 schreef Neuralnet het volgende:
Grote mond. Morgen is het van "Ja mevrouw. Natuurlijk mevrouw. Onmiddellijk mevrouw."
post je wel de foto's van het gevecht?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:55 schreef PrinceLu het volgende:
Du Pain in Utrecht?Toch maar eens een broodje daar eten dan.
Wie de schoen past trekken em aanquote:Op dinsdag 4 juli 2006 02:31 schreef rasor1 het volgende:
en morgen krijg je te horen dat het niet als beschuldiging bedoelt was
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:05 schreef the_jestert het volgende:
Jank toch niet zo, dan ga je toch gewoon bij een andere McDonalds werken!![]()
Niemand is onmisbaar hoor.quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:29 schreef thefunny het volgende:
Ik had ook zo'n baas. Die kijkt me nu niet meer aan, maar hij kan me niet missenDus IK heb in dit geval de machtspositie.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:22 schreef SamStar het volgende:
heb je je ontslagbrief al gekregen?
Zullen we 't er maar op houden dat ie wat tegen z'n baas heef gemiemeld, dat-ie daarna vreselijk is afgebekt, en dat ie daarna vroeg of-ie asjeblieft de plees mocht schoonmaken?quote:Laatste bezoek: 5 uur, 4 minuten geleden
Wat een domper. Ik had op z'n minst een steekpartij verwachtquote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:24 schreef Aurelium het volgende:
Nou, hier dan eindelijk mijn update.
Ik heb haar dr op aangesproken, ook over een ander incident dit weekend.
haar argumentatie was dat ze het in het algemeen moeilijk te geloven vond dat niemand wat wist en niet speciaal ik, ik heb gezegd dat ze het in het vervolg anders moet formuleren omdat ik het anders opvat.
Bleek trouwens dat een of andere doos van de ochtend dienst het deurtje gemold had
Kloptquote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:31 schreef patty het volgende:
[..]
Wat een domper. Ik had op z'n minst een steekpartij verwacht
Topic verpest
Mission impossible.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:39 schreef nsfw het volgende:
Maar je hebt er niet geneukt dus?!
Ik bedoel, als je ruzie met je vriendin gehad hebt is het neuken ook alleen maar leuker! GoedmaakseksMet je baas kan dat misschine ook wel!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |