Ach tis iig niet gesloten door een modquote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:17 schreef Sterke_Yerke het volgende:
tvp`, ik
Had toch wel gedacht dat jij vorig topic had gevolgd, ging over tietjes enzoquote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:22 schreef Martijn_fijn het volgende:
Je moeder.
Ik mis in de OP een linkje naar het vorige deel!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:24 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Had toch wel gedacht dat jij vorig topic had gevolgd, ging over tietjes enzo
scroll maar naar benedenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:27 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ik mis in de OP een linkje naar het vorige deel!![]()
Wat denk je zelfquote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:30 schreef PrinceLu het volgende:
Ligt die Brian d'r nou te dekken, of niet?
MIJN text?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:55 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Klopt....scrollde te snel, haalde jouw text en die van de LU-koekjes door elkaar, sorry![]()
okquote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:58 schreef SeaOfLove het volgende:
text waar je op had gequoted ... onder die van LU
Ok.. foto's komen nietquote:Op dinsdag 4 juli 2006 02:01 schreef PrinceLu het volgende:
Ik snap het nog steeds niet, maar ondertussen hebben we dus nog steeds geen foto's gehad, of een verklaring waarom Brian geen broek aanhad. En waarom die zonder gene dan nog een massage aanbied ook.
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 02:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ok.. foto's komen niet
die broek zakte af omdat ie te groot was (zegt ie dan hè, zeer discutabele verklaring)
Trustequote:Op dinsdag 4 juli 2006 02:03 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
....ik ga slapen
Truste voor straxxx
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |