Tja, ik weet dat AR het wel met iets beters doet. (Koppen, LXIV!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:42 schreef wyccie het volgende:
Leuk ding hoor. Waarom zou je je ervoor schamen? Ik héb er niet eens een.
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:42 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ja idd. JIj zou je moeten schamen !
Wat voor fotocamera heb je? Mijn canon maakt prima filmpjes.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:46 schreef wyccie het volgende:
Op mijn fotocamera kan ik ook filmpjes maken.
Ja, om 20.30 begonnen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:56 schreef dwerg het volgende:
Josie and the pussycats. Op RTL7.
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:05 schreef dwerg het volgende:
Ik heb de DVD, het eerste half uur kijk ik een andere keer wel.
Dat klopt. Het is geen briljante film, maar wel een vermakelijke film. Net als Bad Boys. Ook zo'n film die ik al zes keer heb gezien, maar gerust nog een zevende keer zal kijken. Ah, de reclame is voorbij.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:08 schreef wyccie het volgende:
Maar die film heb je toch al wel vaker gezien?
Het essentiële verschil tussen een compact en spiegelreflex is niet het aantal functies hoor.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:57 schreef wyccie het volgende:
Degelijk ding, maar best groot en zwaar (er gaan 4 penlites in).
Wel veel functies, bijna een spiegelreflex. (Heb ik gehoord)
Ik heb er niet veel verstand van hè?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:18 schreef k_man het volgende:
Het essentiële verschil tussen een compact en spiegelreflex is niet het aantal functies hoor.
Ik ken 'm niet.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:10 schreef dwerg het volgende:
[..]
Dat klopt. Het is geen briljante film, maar wel een vermakelijke film. Net als Bad Boys. Ook zo'n film die ik al zes keer heb gezien, maar gerust nog een zevende keer zal kijken. Ah, de reclame is voorbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |