Geen gezonde groenten?quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:00 schreef wyccie het volgende:
Ik heb vis. Ik denk dat ik dat maar in de pan gooi. En verder niks erbij
En het scheelt hangen boven een warme pan.quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:02 schreef wyccie het volgende:
Ik heb nog wel een blikje bonen. Ik kan het trouwens ook in de magnetron klaarmaken. Scheelt me weer afwas
Ik kreeg het al warm van het afdrogen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:07 schreef Lienekien het volgende:
Een blikje bonen, opgewarmd in de magnetron. Treurig.
Ik heb internetquote:Op woensdag 5 juli 2006 06:43 schreef Automatic_Rock het volgende:
ik hop dat je internet hebt, en anders tot morgen Isa
Ja, ik weet het, vandaag op bezoek bij mijn tante geweest. En die heeft een 8 maanden oude babyquote:Op woensdag 5 juli 2006 19:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb internet
Maar eigenlijk heb ik niet veel te vertellenBehalve dat een uur met een baby op je armen zitten best vermoeiend is.
Zover ik weet houd ze echt niet van Ikeaquote:Op woensdag 5 juli 2006 18:24 schreef wyccie het volgende:
Ik dacht dat Isabeau niet zozeer een hekel aan de IKEA had, maar dat zij er gewoon nog nooit was geweest.
Teletekst maakte melding van 33,5 graden in Eelde.quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:10 schreef Isabeau het volgende:
hoi!
Ik weet niet of ik niet van de Ikea hou, dat kan ik pas zeggen als ik er geweest ben
En het is hier overigens bloedheet.
Maar ook erg leuk, niet dan?quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb internet
Maar eigenlijk heb ik niet veel te vertellenBehalve dat een uur met een baby op je armen zitten best vermoeiend is.
Nee, hoor. Alleen een kat.quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:35 schreef LXIV het volgende:
Heb jij kinderen, Lienekien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |