Als ik meerdere namen zou hebben zou dat mn middlename zijn denk ikquote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:29 schreef Het_Biertje het volgende:
kuttopic
Ga je gang.... mensen die 72 personen in MSN hebben staanquote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:29 schreef Het_Biertje het volgende:
kuttopic slotje
en die ene gaat ook nog een serie lurkenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:28 schreef vosss het volgende:
heb je 73 mensen in je msn staan, zijn er maar 2 online!
Wat gemeen van jouquote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:33 schreef MissHobje het volgende:
[..]
en die ene gaat ook nog een serie lurken![]()
vosss is met dubbel s misshobjequote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:38 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik nietvoss geloof ik
doe is lief jij sputterpoepmod
Zolang het maar niet naar PUB gaatquote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:46 schreef crossover het volgende:
------> ONZ
ja want daar ben ik al 15 jaar te oud voorquote:
19 jaar zijn is tofquote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:50 schreef vosss het volgende:
[..]
ja want daar ben ik al 15 jaar te oud voor
lul! ben jij pas 19!quote:
Laat eerst maar staan, kijk morgen wel weer.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:46 schreef crossover het volgende:
------> ONZ
Kwaliteit gaat boven kwantiteit.quote:
geef dan een gastslot....quote:
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:20 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
En dan? Ga je net zolang door totdat topic vol is?
Eigenlijk ook triest dat jullie pas de middag erna een topic sluiten om slowchat met ietwat gekissebis...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:29 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik zei toch: ik kijk morgen wel weer.
Topic gaat nu toch leuk, ik zie niet in waarom ik een slotje zou moeten zetten. Maargoed, het is nooit goed volgens mij. Sluit je een topic dan krijg je meteen weer gezeur in FB, sluit je een topic niet dan worden er voorbeelden boven tafel gehaald die niet eens relevant zijn.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:33 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Eigenlijk ook triest dat jullie pas de middag erna een topic sluiten om slowchat met ietwat gekissebis...
Terwijl users als Vivi, Kastanova en zijn puntjepuntjepuntjes hun hele leventje hier neer kwakken en jullie lekker meesmullen met alle intieme details!
Ga je gang...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:34 schreef PrinceLu het volgende:
Daar wil ik de mods overigens hartelijk voor bedanken.
heb ik al 2 keer gedaanquote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:26 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik doe mee....een half uurtje nog ofzo![]()
Misschien is dit idd iets voor FeedBack, maar het valt me gewoon op. Heb nu al in een paar keer gepost in topics die al met onzin begonnen en met een klein beetje bagger eindigen omdat een mod het niet meer kon aanzien ofzo.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:37 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Topic gaat nu toch leuk, ik zie niet in waarom ik een slotje zou moeten zetten. Maargoed, het is nooit goed volgens mij. Sluit je een topic dan krijg je meteen weer gezeur in FB, sluit je een topic niet dan worden er voorbeelden boven tafel gehaald die niet eens relevant zijn.
't blijft fok hèquote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:45 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Misschien is dit idd iets voor FeedBack, maar het valt me gewoon op. Heb nu al in een paar keer gepost in topics die al met onzin begonnen en met een klein beetje bagger eindigen omdat een mod het niet meer kon aanzien ofzo.
En als ik dan zie dat een Kastanova met zijn bladiebladieblaatjes 11 topics kan vollullen.
Oké, hij heeft er zelf geeneen geopend, maar hij poste maar wat graag erin als de vermoorde onschuld![]()
Beetje tegenstrijdig beleid....![]()
Feli dan maar! (en nu vooral niet vergeten mij te feliciteren morgenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:53 schreef space-kees het volgende:
Oja en ik ben JARIG VANDAAAAAAG
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:53 schreef space-kees het volgende:
Oja en ik ben JARIG VANDAAAAAAG
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |