Sinterklaas wil geen koffie! Sinterklaas wil ijskoude colaquote:Op woensdag 5 juli 2006 02:24 schreef Blubberzwijn het volgende:
valt er hier nog wat te zuipen juffrouw jannie?
Ik heb vrijdag vrij, ik moet getuigen.quote:
Welk strand? En voor echte spieren moet je ook met Tell Sell meedoenquote:Op woensdag 5 juli 2006 09:15 schreef Waxxer het volgende:
*meedoe aan Nederland in Beweging*
Ik moet wel een béétje spieren kweken voordat ik volgende week zaterdag op het stránnnnnd lig.
De Billy Blanks instrukties zwerven vast ook wel over het grote wereldwijde webquote:Op woensdag 5 juli 2006 09:33 schreef NathaN het volgende:
[..]
Welk strand? En voor echte spieren moet je ook met Tell Sell meedoen
Twee weken Teneife.quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:33 schreef NathaN het volgende:
[..]
Welk strand? En voor echte spieren moet je ook met Tell Sell meedoen
Wiens lichaam heb je gewenst, dan?quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:40 schreef Waxxer het volgende:
Mja maarja, in anderhalve week krijg ik het niet voor elkaar het door mij gewenste lichaam te krijgen, denk ik...
Gaaf Waxxerquote:
Er vanuitgaand dat je op tijd weet te remmen, natuurlijk.quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:44 schreef Stroekie het volgende:
En dan op een mountain bike ga je alleen maar omlaag de berg af. Onderweg een picknick lunch.
Oh dat klinkt wel als een heeeeerrrlijke Grande finale, mezelf van een berg af stortenquote:Op woensdag 5 juli 2006 09:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Gaaf Waxxer
Als je wat leuks daar wilt gaan doen, dan moet je eens gaan downhillen.
's Ochtends vroeg wordt je dan met een busje hoog de bergen in gereden. En dan op een mountain bike ga je alleen maar omlaag de berg af. Onderweg een picknick lunch.
Vooral rondom PIco del Tiede vond ik dat buitenaards mooi![]()
Create your own body.quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:55 schreef Waxxer het volgende:
Niet eens wiens lichaam.
Er zijn tochten op verschillend niveau hoor. Zo blijven de beginnelingen ook braaf op de verharde weg en gaan dus niet off road.quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:46 schreef NathaN het volgende:
[..]
Er vanuitgaand dat je op tijd weet te remmen, natuurlijk.
ja dat stond bij mij ook jaren op een verlanglijstje, deze week kreeg ik zelfs een kortingsbon voor schumachers wondershop aangeboden.....quote:
Dan moet je nog steeds op tijd remmen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:11 schreef Stroekie het volgende:
Er zijn tochten op verschillend niveau hoor. Zo blijven de beginnelingen ook braaf op de verharde weg en gaan dus niet off road.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |