Die was al beterquote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:39 schreef davidov het volgende:
Ze zijn allemaal super droog.
http://www.wulffmorgentha(...)c8-969b-6c44a3c06aae
lol.quote:
Misschien is het zo last minute dat-ie al op reis is?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:46 schreef Stroekie het volgende:
En zou die arme Waxxer nu al heel de dag op het reisbureau zitten om nog een last minute vakantie te kunnen boeken ?
Volgende keer niet met de stomste beginnenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:47 schreef davidov het volgende:
lol.
Ok de laatste: http://www.wulffmorgentha(...)72-a98b-fcd575dee7fd
De rest ga ik lekker stilletjes zelf kijken
Nee dan was hij vast en zeker hier nog wel even komen zwaaien voordat hij het vliegtuig in staptquote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:54 schreef NathaN het volgende:
[..]
Misschien is het zo last minute dat-ie al op reis is?
en de vaarten en/of tochten lonken niet genoeg voor een frisse duik?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:45 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Sapperloot wat is het warm!
Hier zitten de vaarten vol met kroos en ratten enzo, dus nee :-/quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en de vaarten en/of tochten lonken niet genoeg voor een frisse duik?
Nou dat zal ik zometeen maar even flink gas geven en je met de tuinslang komen afkoelenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:01 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Hier zitten de vaarten vol met kroos en ratten enzo, dus nee :-/
'k zou misschien naar 't Reitdiep kunnen fietsen (daar stroomt 't goed door), maar 't plekje waar ik vroeger altijd met vrienden naar toe ging is gekocht door een boer die ik niet ken (vorige eigenaar kende ik wel). En 't Lauwersmeer is plm 20km. hier vandaan, dus dat ga ik ook niet zo een twee drie doen.
duuuussss.....
Pas op m'n laptopquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou dat zal ik zometeen maar even flink gas geven en je met de tuinslang komen afkoelen![]()
Als je kotsneigingen hebt, komt dat door dehydratatie. Veel water drinken, dan is de hitte ook beter uit te houden.quote:
Nou dat duurt nog wel even hoor voordat ik op de A28 zitquote:
Je gaat er flink van zweten, maar da's juist goedquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:12 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Als je kotsneigingen hebt, komt dat door dehydratatie. Veel water drinken, dan is de hitte ook beter uit te houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |