quote:elke dag branden we, maar het boeit ons niet wat iedereen zeg
we verdienen geld omdat het ons boeit de pon wij betalen
meer waard dan geld en olie en diamanten meiden we hebben ze elke dag nodig
herken het, we pimpen als we rijden
Waarom probeer je dat danquote:Op maandag 3 juli 2006 23:42 schreef VoreG het volgende:
Ik probeer de teksten van Sean Paul te vertalen
Zelfs in het Nederlands is het niet te volgen
[..]
Zapte net langs TMF en ik had het er met een vriend over dat die teksten gewoon niet te verstaan zijnquote:
Videoquote:
ik kijk het meestal de volgende dag op internet, dan hebbie ook geen last van reclamesquote:Op maandag 3 juli 2006 23:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Video
Kun je de muziek en reclame doorspoelen
About Schmidt???quote:Op maandag 3 juli 2006 23:55 schreef golfer het volgende:
Vanavond, vanwege die mooie film met Jack Nicholson op Talpa maar eens een keertje Sportzomer opgenomen, dus dat straks nog even kijken.
Yups.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:02 schreef SCH het volgende:
About Schmidt???
Een van de mooiste Nicholsons ever![]()
![]()
![]()
Ik las in de gids dat hij expres voor deze rol 15 kilo was aangekomen en zonder zijn gebruikelijke riante honorarium deze rol gespeeld heeft, dus blijkbaar vond hij datzelf ook zo.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:05 schreef SCH het volgende:
Het scenario is dan ook briljant en helemaal op zijn lijf geschreven.
Ik ben ook 15 kilo aangekomen voor mijn rolquote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik las in de gids dat hij expres voor deze rol 15 kilo was aangekomen en zonder zijn gebruikelijke riante honorarium deze rol gespeeld heeft, dus blijkbaar vond hij datzelf ook zo.
Je gaat spelen als vetrol?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |