Compenseert die jankende Oranjefans van een tijdje geleden wel weer genoeg.quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:25 schreef Aequabilitas het volgende:
Huilende Duitsers en huilende Portugezen op één avond![]()
![]()
![]()
Halve Duitser die met een Noorse getrouwd is.quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:33 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
Youri Mulder is een Duitser!
Karl Heinz Züberspringer von Dikkopf bis Jankendschwein.quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:32 schreef 456 het volgende:
Wie was die vent tijdens de wedstrijd die steeds in beeld was op het eind?
quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:34 schreef Zwansen het volgende:
Weer over Van Basten en Nederland. Laat het toch rusten.
Aime Jacquet bedoel je denk ikquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Karl Heinz Züberspringer von Dikkopf bis Jankendschwein.
Weinenstrasse 40
Grosswaldstad Reihnland Palz.
Zal ik je wat zeggen, hij zit er nog steeds!quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:28 schreef golfer het volgende:
Die beelden van die vent die maar bleef zitten op de tribune, volgens mij een uur na afloop.![]()
quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:36 schreef jorienvdherik het volgende:
het is heel erg ajax
Mulder is eerder een halve Belg tochquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Halve Duitser die met een Noorse getrouwd is.
opmerking van jackquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Met Gert-Jan Verbeek, Youri Mulder en een acteur die Rembrandt speelt?
Wat heeft dat met Ajax te maken?
Reclame voor Rembrandt. Net zoals Johnnie de Mol gisteren reclame voor een programma mocht maken. Dat schijft blijkbaar in het laatje van de NOS.quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:44 schreef 456 het volgende:
O ja
Kan iemand nog ff uitleggen waarom Henk Poort er zat?
quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Karl Heinz Züberspringer von Dikkopf bis Jankendschwein.
Weinenstrasse 40
Grosswaldstad Reihnland Palz.
Eensch.quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:27 schreef Ambrosius het volgende:
Vond het één van de slechtste uitzendingen.
Ik kijk weer naar Frits en Henk..quote:
Echt, ik kan me geen coach herinneren waar ik me ZO aan erger. En dat voor een coach.Dan moet je wel HEEL ERG tekeer gaanquote:Op donderdag 6 juli 2006 23:23 schreef dvdfreak het volgende:
Kut Scolari
Dat wel natuurlijk....quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:30 schreef dolfg het volgende:
En dit geleuter gaat nog 3 dagen door... ik mis de avondetappe!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |