Dat ga ik wel kijken,quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Te gast
zijn spelersmakelaar Rob
Jansen,PSV-trainer Ronald
Koeman en tv-presentator
Jochem van Gelder.
Ook een reportage over
Dick Advocaat tijdens zijn
eerste dagen als trainer
van Zenith St.Petersburg.
Ja, helemaal mee eens. Geen idee ook waarom ze zulke gasten uitnodigen. Misschien om het een beetje toegankelijker te maken voor mensen die niet alleen maar voetbal willen zien ..?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:57 schreef Nywuob het volgende:
Waarom houden ze niet eens op met het uitnodigen van gasten van het kaliber Rene Froger, Jaap Jongbloed en Johnny de Mol. Die voegen helemaal niets toe. Alleen maar irritant dat die dan ook weer krampachtig bij het gesprek betrokken moeten worden.
Advocaatquote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Te gast
zijn spelersmakelaar Rob
Koeman en tv-presentator
Jochem van Gelder.
Ook een reportage over
eerste dagen als trainer
Eensch, ik zit me er ook nonstop aan te irriteren.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:57 schreef Nywuob het volgende:
Waarom houden ze niet eens op met het uitnodigen van gasten van het kaliber Rene Froger, Jaap Jongbloed en Johnny de Mol. Die voegen helemaal niets toe. Alleen maar irritant dat die dan ook weer krampachtig bij het gesprek betrokken moeten worden.
Jochem van Gelder hadden ze wel mogen thuislaten, maar verder lijkt het me een leuke uitzending.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:01 schreef Ambrosius het volgende:
Te gast
zijn spelersmakelaar Rob
Koeman en tv-presentator
Jochem van Gelder.
Ook een reportage over
eerste dagen als trainer
Houwe zoquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:32 schreef DrDentz het volgende:
ik kijk ongeveer een kwartier en heb Jochem van Gelder nog niet gezien?
Sugar Lee Hooper waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:40 schreef borisz het volgende:
morgen ten cate, reitsma en een ander die nog niet bekend is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |