Ik weet niet of ik een nóg arrogantere voetballer ken dan hij.quote:
True, true...quote:Op maandag 3 juli 2006 23:25 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Ach, op sommige avonden is het niet zo erg
quote:Op maandag 3 juli 2006 23:38 schreef Perico het volgende:
Ik kon John van Loen heel moeilijk te verstaan (en heb niet het idee dat ik iets heb gemist).
Ik had gehoopt dat Ruud Gullit die koekende klok eindelijk eens van die boom had gerost en hem op de tafel kapot had geslagen. Misschien moest Jack dan wel heel zachtjes wenen...
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:51 schreef tong80 het volgende:
Ach Golfer vind 9 van de tien programma's-of gasten in welke zender-of programma ook klote.
quote:Op maandag 3 juli 2006 23:21 schreef Bruce117 het volgende:
Jemig wat is die van Loen slaapverwekkend
Inderdaad ..maar morgen gelukkig weer Borst!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:45 schreef golfer het volgende:
Het viel mij mee, gezien de gasten.
alleen nog zo'n haarbandjequote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:44 schreef Bruce117 het volgende:
Hugo kan zo in het italiaanse elftal.
Ongeschoren, lange haren
Ergste nog: hij deed het voor de wedstrijd ook al... met die hele lijst.quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:03 schreef Dos37 het volgende:
Nou maakt Jack zich weer belachelijk. Serie C vergelijken met Hoofdklasse
Inderdaad. Domme vergelijking.quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:05 schreef kevin6188 het volgende:
Ergste nog: hij deed het voor de wedstrijd ook al... met die hele lijst.
Laat Scolari nou net een braziliaan zijnquote:Op woensdag 5 juli 2006 00:12 schreef golfer het volgende:
Het blijven kut-Portugezen, en die deugen niet.
Dat bleek wel weer bij die persconferentie.
Bij de pers zitten ook flinke klootzakken.quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:12 schreef golfer het volgende:
Het blijven kut-Portugezen, en die deugen niet.
Dat bleek wel weer bij die persconferentie.
Hij zegt niks zinnigsquote:Op woensdag 5 juli 2006 00:05 schreef tong80 het volgende:
Als zoon van een media tycoon kom je overal terecht
Dat riep Hugo Borst toch?quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:03 schreef Dos37 het volgende:
Nou maakt Jack zich weer belachelijk. Serie C vergelijken met Hoofdklasse
Alsof ik dat niet weet.quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:13 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Laat Scolari nou net een braziliaan zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |