abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39506338
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 14:20 schreef BadRabbit het volgende:

[..]

Trabelsi is al weg hoor Grygera zit voorlopig gewoon bij de selectie, als hij niet wordt verkocht blijft hij ook gewoon.
waar is ie heen dan?
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  dinsdag 4 juli 2006 @ 14:23:40 #202
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_39506346
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 14:11 schreef jorienvdherik het volgende:
hopelijk gaan wij er mee aan de haal

wat voor manier maakt me niet uit
wat moet dufour bij zijn amateurclub had die beter bij Genk kunnen blijven
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_39506350
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 13:37 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Na het vertrek van Blind werd er openlijk gezegt dat er geen andere trainer welkom was, nu blijkt dat echter anders te zijn... Zijn de mensen die er tegen waren dan van het type: Grote bek, klein hartje?
Wat een onzin weer, dat is echt never nooit gezegd. Ik ben erg benieuwd naar je bron? Overigens behoor je, als je het zo stelt, zelf ook tot de gloryhunters. Hoevaak ben je de afgelopen seizoenen ook alweer geweest?

Overigens staat (vrijwel) iedereen op 410 staat achter Ten Cate. Als je nou gister op de training was geweest dan had je dat zelf al kunnen weten.
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 13:41 schreef Black-Death het volgende:
Wat dat betreft snap ik 410 echt niet hoor.. Ik heb voor Danny Blind als persoon enorm veel respect, maar als trainer bij Ajax heeft ie het gewoon niet goed gedaan, daar moet je reeel in zijn. En dan heb ik het niet zo zeer over de resultaten, maar over het spel. Dit jaar speelde Ajax verschrikkelijk slecht.. En daarom vond ik al heel lang dat Blind weg moest.. Hopelijk doet Ten Cate het een stuk beter!
Genoeg mensen op 410 vonden wel dat Blind weg moest, waaronder ik. Dat de 'leiding' van 410 een statement maakt dat ze achter Blind staan zegt niet meteen dat iedereen (van de 1200 man, kan sowiezo nooit) op 410 maar even dezelfde mening heeft.

[ Bericht 2% gewijzigd door devv05 op 04-07-2006 14:28:46 ]
pi_39506386
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 14:21 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

we zullen zien
Spelers die Feyenoord wil hebben zou ik echt niet om staan te popelen om over te nemen.

Dat jij dat wel met spelers van Ajax wil....
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_39506408
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 14:23 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

waar is ie heen dan?
  dinsdag 4 juli 2006 @ 14:26:24 #206
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_39506434
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 14:20 schreef Trancelocator het volgende:
fr1908-online.nl heeft ondertussen het assortiment polsbandjes uitgebreid:

[afbeelding]
fr-fotopage.nl is beter
pi_39506441
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 14:23 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

waar is ie heen dan?
Maakt toch geen flikker uit? Hij was einde contract bij Ajax
pi_39506484
Maar Devv, hoe groot wil 410 ongeveer gaan worden, hele 2e ring Noord of gaat dat tever?
pi_39506488
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 14:25 schreef Urquhart het volgende:

[waar is ie heen dan]
De officiële Ajaxsite meldt Trabelsi niet meer bij de selectie voor het nieuwe seizoen.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 14:29:22 #210
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_39506507
ben waarschijnlijk beetje spuit 11 maar komt vieira nog richting ajax vanwege zijn belangstelling?
pi_39506512
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 14:23 schreef devv05 het volgende:

[..]

Wat een onzin weer, dat is echt never nooit gezegd. Ik ben erg benieuwd naar je bron? Of verzin je het gewoon ter plekke.. Overigens behoor je, als je het zo stelt, zelf ook tot de gloryhunters. Hoevaak ben je de afgelopen seizoenen ook alweer geweest?

Gezeik altijd. (Vrijwel) iedereen op 410 staat achter Ten Cate. Als je nou gister op de training was geweest dan had je dat zelf al kunnen weten.
Dat is 4-5 topics voor het definitive ontslag van Blind toch echt wel hier vernoemt. Kom je trouwens weer met Gloryhunters aanzetten... Je hoeft niet naar het stadion te gaan om aanhanger van Ajax te zijn, maar die discussie is al eens gevoerd. Ben sinds ik me kan herinneren voor Ajax geweest, paar wedstrijden geweest, maar het merendeel niet. Maakt me dat minder dan jou? Dacht het niet.
De reden dat ik gister niet naar de training ben geweest (of waarom ik nog nooit ben geweest) is omdat het overdag is, en ik een baan heb... Maa rik heb de beelden ook gezien, het zag er inderdaad mooi uit, en daarom zeg ik ook dat ik hoop dat ten cate de volledige support zal krijgen die hij en ajax nodig hebben...
pi_39506524
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 14:23 schreef devv05 het volgende:
Wat een onzin weer, dat is echt never nooit gezegd. Ik ben erg benieuwd naar je bron? Overigens behoor je, als je het zo stelt, zelf ook tot de gloryhunters. Hoevaak ben je de afgelopen seizoenen ook alweer geweest?
Dit vind ik zo ontzettend zielig he.. alsof het aantal bezochte wedstrijden iets zegt over hoe fanatiek iemand is..
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 14:30:22 #213
139407 jorienvdherik
pi_39506533
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 14:29 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

Dat is 4-5 topics voor het definitive ontslag van Blind toch echt wel hier vernoemt. Kom je trouwens weer met Gloryhunters aanzetten... Je hoeft niet naar het stadion te gaan om aanhanger van Ajax te zijn, maar die discussie is al eens gevoerd. Ben sinds ik me kan herinneren voor Ajax geweest, paar wedstrijden geweest, maar het merendeel niet. Maakt me dat minder dan jou? Dacht het niet. De reden dat ik gister niet naar de training ben geweest (of waarom ik nog nooit ben geweest) is omdat het overdag is, en ik een baan heb...
ruzie
  dinsdag 4 juli 2006 @ 14:30:38 #214
139407 jorienvdherik
pi_39506540
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 14:29 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Dit vind ik zo ontzettend zielig he.. alsof het aantal bezochte wedstrijden iets zegt over hoe fanatiek iemand is..
is wel zo
pi_39506546

Mooie foto
pi_39506598
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 14:30 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

ruzie
Nee, hoor... Maar Dev is altijd een beetje te overtuigd van zijn (imho weinig onderbouwde) mening...
  dinsdag 4 juli 2006 @ 14:36:28 #217
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_39506704
Veel voetbalsupporters zijn pure meelopers, ook (of juist?) is 410. Als men dan achter DB gaat staan, doen zij dat ook maar, ook al hebben ze geen idee waarom. Zelf ben ik ook altijd tegen DB als trainer geweest, maar de manier waarop het bestuur van Ajax met deze oer-Ajacied omging deed mij pijn, dat was de reden waarom ik hem toezong. Niet omdat ik hem wilde houden als trainer, want ik denk dat Henk ten Cate veel meer kan (en zal!) bereiken met Ajax dan DB.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_39506868
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 14:29 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

Dat is 4-5 topics voor het definitive ontslag van Blind toch echt wel hier vernoemt. Kom je trouwens weer met Gloryhunters aanzetten... Je hoeft niet naar het stadion te gaan om aanhanger van Ajax te zijn, maar die discussie is al eens gevoerd. Ben sinds ik me kan herinneren voor Ajax geweest, paar wedstrijden geweest, maar het merendeel niet. Maakt me dat minder dan jou? Dacht het niet.
De reden dat ik gister niet naar de training ben geweest (of waarom ik nog nooit ben geweest) is omdat het overdag is, en ik een baan heb... Maa rik heb de beelden ook gezien, het zag er inderdaad mooi uit, en daarom zeg ik ook dat ik hoop dat ten cate de volledige support zal krijgen die hij en ajax nodig hebben...
Gloryhunters begon ik niet over, ik haakte er alleen op in. Verder vraag ik je nog steeds om een bron van wat je zegt. Ten Cate zal overigens zeker de support krijgen van iedereen, daar hoef je je geen zorgen om te maken.
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 14:32 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

Nee, hoor... Maar Dev is altijd een beetje te overtuigd van zijn (imho weinig onderbouwde) mening...
Ik denk dat ik gewoon over het algemeen iets beter weet waar ik het over heb, dit soort uitspraken slaan gewoon helemaal nergens op en dat vind ik wel eens irritant ja.
quote:

[..]

Natuurlijk zegt dat wel een heleboel. Sommige mensen hebben gewoon alles voor Ajax over terwijl het voor andere slechts een leuk tijdverdrijf tussendoor is.
pi_39506928
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 14:36 schreef M0NTANA het volgende:
Veel voetbalsupporters zijn pure meelopers, ook (of juist?) is 410. Als men dan achter DB gaat staan, doen zij dat ook maar, ook al hebben ze geen idee waarom. Zelf ben ik ook altijd tegen DB als trainer geweest, maar de manier waarop het bestuur van Ajax met deze oer-Ajacied omging deed mij pijn, dat was de reden waarom ik hem toezong. Niet omdat ik hem wilde houden als trainer, want ik denk dat Henk ten Cate veel meer kan (en zal!) bereiken met Ajax dan DB.
Ben ik aan de ene kant met je eens, ik erger me wel eens aan die 'collectieve' mening en ben gelukkig zelf niet zo. Aan de andere kant is het wel wat je nodig hebt om een eenheid te creeren. Als iedereen er steeds een andere mening op na houdt is het moeilijk om als groep een statement te maken. Een goed voorbeeld is die wedstrijd waarvan het eerste kwartier geboycot werd, waarbij de meningen nogal verdeeld lagen.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 14:44:24 #220
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_39506942
De support richting Blind was naast het feit dat men Blind als Ajax persoon hoog heeft zitten meer een statement richting bestuur (lees: Jaakke).
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_39506984
quote:

[..]

Dat heeft er natuurlijk wel iets mee te maken, als je nooit gaat kan je jezelf nooit zo fanatiek noemen als bijv iemand uit 410

Neem bijv mij, 3 jaar geleden volgde ik alles van Ajax. uitslagen alles enzo maar ik was er niet veel mee bezig, maar sinds ik een seizoenkaart heb ben ik gewoon veel fanatieker geworden
pi_39507032
Devv, je hebt slechts tot op zekere hoogte gelijk. Om mezelf even als voorbeeld te nemen: ik ben 17 jaar en woon in Maastricht. Omdat ik dus nog op school zit, heb ik geen fulltime baan. Mag je me vertellen waarvan ik dan elke 2 weken het geld voor een stadionkaartje en een treinkaartje vandaan ga halen... Daarnaast zit ik zoals gezegd dus nog op school, dus heb huiswerk en bla bla bla.. Dus daarom bezoek ik geen wedstrijden.. En dan is het onzin om te zeggen dat ik geen fanatieke fan kan zijn, of per definitie minder fanatiek ben dan iemand die genoeg geld verdient en in Amsterdam woont...
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_39507070
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 14:44 schreef BoNi het volgende:
De support richting Blind was naast het feit dat men Blind als Ajax persoon hoog heeft zitten meer een statement richting bestuur (lees: Jaakke).
En wat heeft Jaakke dan fout gedaan?

Als je de verhalen achteraf hoort, is Blind juist degene geweest die een vies spelletje speelde. Hij betrok als eerste de media erbij, hopend het Ajax-publiek op zijn hand te krijgen.

Maar goed, het is zo'n grote Ajacied he.. Als TD miljoenen verslonden en als trainer weer.
pi_39507117
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 14:29 schreef Grumpey het volgende:
ben waarschijnlijk beetje spuit 11 maar komt vieira nog richting ajax vanwege zijn belangstelling?
Ajax heeft, in de persoon van Van Geel, aangegeven hem niet te benaderen. Vieira zal Ajax moeten benaderen en die zal Ajax alleen heel misschien benaderen als Juventus degradeert.
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
pi_39507140
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 14:41 schreef devv05 het volgende:

[..]

Gloryhunters begon ik niet over, ik haakte er alleen op in. Verder vraag ik je nog steeds om een bron van wat je zegt. Ten Cate zal overigens zeker de support krijgen van iedereen, daar hoef je je geen zorgen om te maken.
[..]

Ik denk dat ik gewoon over het algemeen iets beter weet waar ik het over heb, dit soort uitspraken slaan gewoon helemaal nergens op en dat vind ik wel eens irritant ja.
[..]

Natuurlijk zegt dat wel een heleboel. Sommige mensen hebben gewoon alles voor Ajax over terwijl het voor andere slechts een leuk tijdverdrijf tussendoor is.
Jongen, terwijl je mensen niet eens kent kun je ze al "veroordelen' tot gloryhunter. Ik heb trouwens ook helemaal geen zin in een verdere discussie, daar is het nu te warm voor. Prima dat je je mening hebt, ik deel hem niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')