abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39497917
De beelden van Stam in het sportjournaal
pi_39498012
VI: Ajax respecteert herenakkoord Belgen mbt Defour

Steven Defour zal niet naar Ajax komen, zolang hij geen goede regeling heeft getroffen met Racing Genk. Hij zou nu voor slechts een paar ton kunnen vertrekken, nu hij gebruik heeft gemaakt van de Belgische wet van 78 om zijn contract op te zeggen. Tegenover Voetbal International heeft Martin van Geel laten weten dat de club een Belgisch herenakkoord zal respecteren. De Belgische clubs hebben onderling afgesproken geen spelers aan te trekken met behulp van die wet.
pi_39498070
Tja, zodat bijvoorbeeld een andere Nederlandse club 'm kan aantrekken? Prachtig dat ze zo'n accoord hebben in Belgie, maar in andere landen zal daar weinig tot geen rekening mee worden gehouden.

Tenzij ze 'm nu echt niet meer willen hebben, lijkt het me gewoon een kwestie van halen.
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
pi_39498325
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 09:28 schreef ChAoZ het volgende:
Tja, zodat bijvoorbeeld een andere Nederlandse club 'm kan aantrekken? Prachtig dat ze zo'n accoord hebben in Belgie, maar in andere landen zal daar weinig tot geen rekening mee worden gehouden.

Tenzij ze 'm nu echt niet meer willen hebben, lijkt het me gewoon een kwestie van halen.
Als je een beetje tussen de regels doorleest willen ze er graag samen met Genk uitkomen om het nejtes op te lossen, lukt dat niet dan komt hij niet.
pi_39498355
Ik zie dat niet gebeuren. Beursgenoteerde onderneming kan niet zomaar even overal meer geld voor uittrekken dan dat nodig is
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
pi_39498462
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 00:19 schreef -Wolf- het volgende:

[..]

Volgens mij schoot Perez nog op de lat.
Van Duin schoot hem vanaf de middenlijn onderkant lat binnen
pi_39498732
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 08:43 schreef Freak187 het volgende:
Hoe deden Gabri en Roger het? Gabri leek op tv (AT5, RTVHN trainingsbeelden) een beetje sloompjes. Net alsof hij zich te goed voelde. Bij Roger heb ik nog amper een glimlach kunnen ontdekken. Hoofd naar beneden, schouders laten hangen, dat is niet echt een goede instelling.

Je speelt bij Ajax hoor!
Ja, laten we meteen maar weer gaan zeiken.
pi_39498757
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 10:00 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Lijkt mij ook een beetje voorbarig
  dinsdag 4 juli 2006 @ 10:04:12 #109
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_39498826
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 08:43 schreef Freak187 het volgende:
Hoe deden Gabri en Roger het? Gabri leek op tv (AT5, RTVHN trainingsbeelden) een beetje sloompjes. Net alsof hij zich te goed voelde. Bij Roger heb ik nog amper een glimlach kunnen ontdekken. Hoofd naar beneden, schouders laten hangen, dat is niet echt een goede instelling.

Je speelt bij Ajax hoor!
Die Spanjaarden zijn die tropische temperaturen natuurlijk niet gewend,
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_39498830

ja mij ook
Ajax!!
pi_39498846
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 10:00 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Nou ja, het is bekend van Spanjaarden dat ze niet zo goed wennen in het buitenland.

Maar voordat ik begin met zeuren, wilde ik dus weten hoe ze verder meededen aan de training
Ben gewoon benieuwd, niks meer niks minder.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 10:07:30 #112
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_39498895
De OP wordt steeds professioneler

Kan niet wachten totdat het seizoen weer begint
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
pi_39498938
Lettertype achter op de shirts
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_39499073
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 00:09 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Meestal is het niet zo snel uitverkocht, maar wil die kaarten toch wel snel hebben. Voorronde CL kan wel sneller uitverkocht zijn. Maar het is nog niet eens bekend of je eerst thuis of uit speelt dacht ik? Of speelt Ajax de laatste wedstrijd thuis omdat we geplaatst zijn bij de loting?
Uitverkocht vast niet, maar ik wil wel op mn eigen plaats
  dinsdag 4 juli 2006 @ 10:32:57 #115
148059 Pritt
Atheïst
pi_39499524
Zuid Europezen zijn over het algemeen wat ingetogener.
Het zijn geen Brazilianen.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_39499865
AAAAAAAAAAAAAAAAJAX!
Mooie bedrukking idd!
God is gewoon een denkbeeldig vriendje voor volwassenen!
Vakantie
pi_39499901
quote:
Jaap Stam mogelijk aanvoerder

Ajax-verdediger Jaap Stam staat open voor de aanvoerdersrol binnen de Ajax-selectie. De ervaren mandekker zei dat na afloop van de maandagmiddagtraining bij zijn nieuwe club. "Als de trainer mij vraagt voor de band, zal ik zeker geen nee zeggen".
De 34-jarige oud-international is gezien de gemiddelde leeftijd van de groep één van de belangrijkste gegadigden om de band over te nemen van de inmiddels vertrokken Galasek. "De verwachtingen zijn hooggespannen maar daar ga ik verder nog niet op in na mijn eerste werkdag", aldus een opgetogen en blije Jaap Stam op ajax.nl.

Afgelopen vrijdag was Stam nog in het ziekenhuis om een schroef uit zijn schouder te laten verwijderen. Bij een eerdere operatie begin mei werd deze geplaatst om te zorgen voor meer stabiliteit. De aanleiding hiervan was een botsing met zijn voormalig collega, doelman Dida van AC Milan.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_39499959

KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_39500056
quote:
Ajax opent het nationale competitieseizoen 2006-2007 op zondag 20 augustus om 14.30 uur met een thuiswedstrijd tegen RKC Waalwijk. De eerste papieren topper wordt op 22 oktober gespeeld als Ajax afreist naar de Rotterdamse Kuip om tegen Feyenoord te spelen.

De eerste topper die in de Amsterdam ArenA op papier staat is de ontmoeting met landskampioen PSV. De Eindhovenaren komen op 12 november naar Amsterdam. Een kleine maand later volgt Ajax - AZ om 12.30 uur.
Meestal speelt Ajax de thuiswedstrijden op zondagmiddag. In veel gevallen zullen de duels om 14.30 uur beginnen. Uitzonderingen zijn Ajax - Groningen (zaterdag 14 oktober 2006), Ajax - ADO Den Haag (woensdag 25 oktober 2006), Ajax - FC Twente (zondag 19 november 12.30 uur), Ajax - AZ (zondag 10 december 2006, 12.30 uur), Ajax - Roda JC (woensdag 27 december 2006 20.15 uur), Ajax - Utrecht (zondag 21 januari 2007, 12.30 uur), Ajax - Feyenoord (zondag 4 februari 2007, 12.30 uur).

Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_39500212
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_39500501

Lache gieren en brullen met die jongen.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 11:08:28 #122
148059 Pritt
Atheïst
pi_39500536
Meer eentje voor de vrouwelijke supporters onder ons.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  dinsdag 4 juli 2006 @ 11:08:53 #123
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_39500547

Ook hier straalt het enthousiasme vanaf
Jawel, je keek.
pi_39500575
Ja die foto bedoelde ik, jna
pi_39500601
Ja, al die moment opnames bij 35 graden. Stom dat 'ie niet gewoon staat te dansen.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')