abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 juli 2006 @ 01:13:12 #76
124197 -Wolf-
Got milk?
pi_39494484
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 01:10 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Ach flikker toch op met dat schijnheilige gedrag, andersom gebeurt het toch net zo.
ik heb nog geen DVD gezien van de laatste 2 wedstrijden tegen jullie en een 110% anti-010 bandje ook nog niet.
pi_39494544
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 01:12 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

En dat geld ook voor deze persoon
Zie jou anders ook verdacht veel in andere clubtopics, met bijna grappige opmerkingen.

Het Officiële PSV topic #169: Theo bedankt!
Het Feijenoordtopic #162: Wachten op de plannen van Kuijt

Om er maar eens twee te noemen.

En leer eens spellen.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 01:18:31 #78
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_39494583
wow 2 topics, het is wat
Houd van een lijntje.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 01:21:51 #79
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_39494634
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 01:16 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Zie jou anders ook verdacht veel in andere clubtopics, met bijna grappige opmerkingen.

Het Officiële PSV topic #169: Theo bedankt!
Het Feijenoordtopic #162: Wachten op de plannen van Kuijt

Om er maar eens twee te noemen.

En leer eens spellen.
idd
pi_39494655
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 01:18 schreef Erwtensoep het volgende:
wow 2 topics, het is wat
Wow beetje uitgeluld, het is wat.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 01:24:27 #81
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_39494679
als jij het zegt

Overigens valt het idee blijkbaar toch niet zo goed

http://feyenoord.netwerk.to/forums/HTML/forum1/2184.php
Houd van een lijntje.
pi_39494759
vandaag beelden gezien bij voetbal insite van Japie in een ajaxshirt
pi_39494763
Tuurlijk is het een zwaar debiel idee. Maar daar ging het in deze niet om.
pi_39494994
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 01:30 schreef TerroRobbie het volgende:
Tuurlijk is het een zwaar debiel idee. Maar daar ging het in deze niet om.
feyenoord is sowieso debiel
  dinsdag 4 juli 2006 @ 01:56:15 #85
124197 -Wolf-
Got milk?
pi_39495137
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 01:47 schreef Jasza het volgende:

[..]

feyenoord is sowieso debiel
pi_39495190
Feyenoord eindigt ook een keer bij de top3 hoor, meteen gaan ze stoer doen
pi_39495288
AJAX KAMPIOENEN!!!

Oja en ik ben jarig vandaag, dus ze worden zeker kampioen met henkie
wanneer je niet weet wat je wil weten..
weet je het niet!
pi_39495298
Ik word 18 op de dag van feyenoord-Ajax, als dat maar goed gaat.
pi_39495374
We zijn toch al kampioen?
  dinsdag 4 juli 2006 @ 04:51:05 #90
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_39496600
*edit
pi_39496680
quote:
Zelfvertrouwen is weer terug bij Ajax

door Dennis Galema en Jeroen Kapteijns

AMSTERDAM, dinsdag
„Dit jaar wordt van ons.” De tweeduizend supporters, die de eerste training van Ajax bijwoonden, kenden geen twijfel. Net als de nieuwe trainer Henk ten Cate en topaankopen als Jaap Stam en Kenneth Perez. Na weer een rumoerig seizoen met te veel nederlagen én het zoveelste trainersontslag is het zelfbewuste Ajax helemaal terug. „De zon schijnt weer boven de ArenA”, schmierde Ten Cate met Mokumse tongval.

Ajax had gisteren de eerste werkdag van het nieuwe seizoen, nog zonder de WK-gangers, die tot 17 juli vakantie hebben. „Ik heb heel veel vertrouwen in deze staf en in mijzelf”, aldus Ten Cate, „Ajax heeft een fantastische spelersgroep, een uitgebalanceerd geheel. Wij gaan voor de landstitel. Dat wil niet zeggen dat je dan ook meteen kampioen wórdt, maar we moeten zeker tot in de laatste week om de titel meespelen.”

Oud-PSV’er Stam wordt in Amsterdam duidelijk als dé aankoop beschouwd. „Dit is heel indrukwekkend”, sprak Stam over de spreekkoren en spandoeken die aan hem werden gewijd. „Ik ben hier niet gekomen om rustig af te bouwen. Nog altijd ben ik heel gedreven en dat hoort ook bij een club als Ajax”, aldus Stam, die net genezen is verklaard na zijn schouderblessure. „Vorige week is de schroef eruit gegaan. Ik moet alleen nog oppassen met direct contact.” Stam wordt door velen getipt als nieuwe aanvoerder. „Ik zeg nooit op voorhand nee, maar daar moeten we het maar eens met de trainer over hebben.”

Een stukje verderop lachte Perez zijn meest stralende lach. „Ik had echt de kriebels in mijn buik voor deze eerste dag. Aan mijn lichaam voel ik dat het goed is, dat ik deze stap heb gemaakt. Ik ben van een topteam naar een topclub gegaan en dat merk ik aan alles.”

Met ook nog de Spanjaarden Gabri en Roger, de Roemeen George Ogararu, reservekeeper Dennis Gentenaar en de Deense breedteversterking Michael Krohn-Dehli heeft Ajax veel nieuwe gezichten. „Maar we moeten niet vergeten dat Ajax afscheid heeft genomen van zestien spelers”, aldus technisch directeur Martin van Geel.

Als er nog een goed bod wordt gedaan op Zdenek Grygera, wiens contract na dit seizoen afloopt, zal Ajax daaraan meewerken. „Graag hadden we er nog Edgar Davids bij gehad, maar hij heeft uiteindelijk te kennen gegeven, dat hij meer gevoelens bij Londen (Tottenham Hotspur, red.) had dan bij Amsterdam”, aldus Van Geel, die geen nieuwe versterkingen meer verwacht. „Maar wij blijven altijd alert voor als er zich iets aandient.”
pi_39496704
En het AD:
quote:
Heldenonthaal voor Stam

AMSTERDAM - Jaap Stam had al een hoop mooie dingen in de wereld gezien. Maar toen het glimmende hoofd van de verdediger gistermiddag uit de catacomben van de Arena op het trainingsveld van Ajax verscheen, kwam er een nieuwe, bijna overweldigende indruk bij. In een rood-witte zee van supporters en onder de rook van bengaals vuur maakte de ex-international een entree die hij zelden eerder in zijn carrière heeft beleefd.

Stam-mania is losgebroken in Amsterdam. Tot verbazing van de speler én ook wel een beetje tot verrassing van de Ajax-leiding. Dat de komst van de oud-PSV'er goed viel bij de achterban, wist men in de Arena al. Maar dat de versterking zo'n enorme impact zou hebben, had niemand bij de club durven hopen.

Met een kolossaal spandoek - 'Welcome 2 STAMsterdam - en een middag vol toejuichingen aan het adres van de stoere verdediger, werd Jaap Stam op zijn eerste werkdag een heldenonthaal geboden.

Dranghekken met stewards waren nodig om de speler aan het eind van de middag een veilige aftocht naar de kleedkamers te geven. Onderweg ging hij met honderden fans op de foto, signeerde hij shirts en schudde hij handen van uitgelaten Ajacieden.

Voorzitter John Jaakke en technisch directeur Martin van Geel, hoogstpersoonlijk bij de eerste training van Ajax aanwezig, waren blij dat ze in de ochtenduren een tribune hadden laten bouwen langs het veld waar de nieuwe coach Henk ten Cate met zeven nieuwe aankopen en veertien spelers van vorig seizoen aan de slag ging.

,,Heel indrukwekkend allemaal,'' zei Stam, met de blik op het speciaal voor hem gemaakte spandoek. ,,Het geeft aan dat de mensen veel vertrouwen in mij hebben. Ik zal ervoor zorgen dat ik dat waarmaak. Ik zie aan alles dat ik naar een grote club ben gekomen. En een grote club doet mee voor de titel.’’

In Stam heeft Ajax het nieuwe boegbeeld, een leider voor het jeugdige deel van de selectie en tegelijkertijd de ervaring die trainer Henk ten Cate in zijn elftal zocht. De opvolger van Danny Blind moet de komende dagen nog een aanvoerder kiezen, maar als het aan de aanhang van Ajax ligt hoort de band straks om de stevige bovenarm van Stam.

,,Of ik aanvoerder van Ajax wil worden? Ik loop er niet voor weg,’’ sprak de man, die na acht jaar in dienst van buitenlandse topclubs met vrouw en dochters weer in zijn oude stad Kampen is neergestreken.

Stam is nog niet helemaal fit, omdat hij aan het eind van het vorige seizoen een schouderband scheurde en daaraan is geopereerd. Vorige week werd nog een boutje verwijderd en daarom moet hij zwaar fysiek contact nog even vermijden. Maar hij zal op tijd in vorm zijn voor de voorronde van de Champions League.

Heel even durfde iemand de term ‘afbouwen’ in de mond te nemen, maar die verslaggever kreeg meteen een venijnig antwoord van de 33-jarige Stam. ,,Ik kom niet om af te bouwen. Ik ben juist enorm gedreven en wil met Ajax weer een hoofdprijs gaan pakken,’’ klonk het fel.

De ambities van Ajax werden door Henk ten Cate ook niet verstopt. De coach sprak zijn bewondering uit voor de kwaliteiten die in de selectie bij elkaar zijn gezocht. ,,De zon schijnt weer boven de Arena, letterlijk en figuurlijk,’’ vond Ten Cate.

Ajax nam van zestien spelers afscheid, het heeft er inclusief de tussentijds aangetrokken Huntelaar acht nieuwe krachten voor terug. Met Stam meldden zich gisteren de Spaanse middenvelders Gabri en Roger, de Roemeense rechtsback George Ogararu, doelman Dennis Gentenaar, de Deen Kenneth Perez, de van RKC teruggekochte Michael Krohn Dehli en de van Vitesse teruggehaalde rechtsbuiten Tom de Mul.
pi_39496993
Stam en rood/wit =
pi_39497270
quote:
„Maar wij blijven altijd alert voor als er zich iets aandient.”
Vieira Woo-hoo, Vieira Woo-hoo !!!
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_39497332
Ik zag David van Endt staan, wat is de functie van een teammanager eigenlijk?
pi_39497442
Hoe deden Gabri en Roger het? Gabri leek op tv (AT5, RTVHN trainingsbeelden) een beetje sloompjes. Net alsof hij zich te goed voelde. Bij Roger heb ik nog amper een glimlach kunnen ontdekken. Hoofd naar beneden, schouders laten hangen, dat is niet echt een goede instelling.

Je speelt bij Ajax hoor!
pi_39497546
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 08:34 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Ik zag David van Endt staan, wat is de functie van een teammanager eigenlijk?
Hij kan alleen Inter Milan analyseren
  dinsdag 4 juli 2006 @ 09:10:47 #98
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_39497744
Het is trouwens David Endt, maar hij is wel een goeie gozer, alleen mogen ze hem nooit meer een wedstrijd voorzien van commentaar. En komt Vieira nou eens deze kant op.
pi_39497760
Vieira wil niet op de bank zitten, dus die komt niet
pi_39497857
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 09:10 schreef wolferl het volgende:
Het is trouwens David Endt, maar hij is wel een goeie gozer, alleen mogen ze hem nooit meer een wedstrijd voorzien van commentaar. En komt Vieira nou eens deze kant op.
Het zal dat hij een goede gozer is, maar wat doet ie.... Hij zit er nl al een tijdje... (volgens mij al sinds van Gaal....)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')