Lijkt op dit plaatje op nigel de jong. Hopelijk heeft Rydell het niet zo hoog in zijn bol.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:45 schreef Trancelocator het volgende:
En Poepon staat erin.
Zit met het zelfde probleem...hoop dat ze dat een beetje snel regelen anders ben ik ook de lulquote:Op maandag 3 juli 2006 22:39 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Wanneer begint de voorverkoop van de JC Schaal eigenlijk, zit te kutten met vakantie namelijk...
Klopt. Laat Ajax het dit jaar maar eens waar gaan maken.quote:
Ik wil ook wel weten wanneer verkoop voorronde CL en JC schaal begint. Ben van 14 tm 29 juli in het buitenland dus hopelijk niet in die 2 weken...quote:Op maandag 3 juli 2006 22:53 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Zit met het zelfde probleem...hoop dat ze dat een beetje snel regelen anders ben ik ook de lul![]()
(aangezien ik niet vertrouw op anderen als het om kaartjes gaat)
Inderdation.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:56 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Klopt. Laat Ajax het dit jaar maar eens waar gaan maken.
Zo bijzonder was het nou ook weer niet, je zag alleen de capo van 410 in beeldquote:Op maandag 3 juli 2006 22:48 schreef devv05 het volgende:
NOS beelden van de training al ergens op internet?
quote:De neuzen moeten dezelfde kant op. Ik heb er trouwens alle vertrouwen in dat dát ons gaat lukken.
Zijn die van jou? Want dan zat je volgens mij erg dicht bij mij in de buurt!quote:
Neequote:Op maandag 3 juli 2006 23:23 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Zijn die van jou? Want dan zat je volgens mij erg dicht bij mij in de buurt!
En Jaakke kwam geen poolshoogte nemen maar water halen en een klein ventje z'n shirt bevlekken met z'n handtekening.
Wat was daarmee precies? tell mequote:Op maandag 3 juli 2006 23:25 schreef Erwtensoep het volgende:
Hehe die Jaakke wist niet welke kant hij op moest kijken toen hij water ging halen. Had hij eigenlijk wel betaald?
quote:
quote:Op maandag 3 juli 2006 18:08 schreef -Wolf- het volgende:
Sufkut Jaakke liep nog langs om water te kopen. Vraagt zo'n ventje een handtekening voor op z'n shirt. Iemand van achteren roept: 'nee, dat wil je niet!' en iemand anders nog: 'je kan het er ook uit wassen hoor!'.![]()
viel inderdaad mee.quote:Op maandag 3 juli 2006 23:36 schreef Erwtensoep het volgende:
Hij was bang voor negatieve reacties vanuit de "tribune" denk ik. Viel wel mee overigens.
20 aug. Thuis tegen RKC is de start van het seizoen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:06 schreef Jaytonism het volgende:
Trouwens, wanneer begint de officiële 1e speeldag van 't seizoen weer?
Meestal is het niet zo snel uitverkocht, maar wil die kaarten toch wel snel hebben. Voorronde CL kan wel sneller uitverkocht zijn. Maar het is nog niet eens bekend of je eerst thuis of uit speelt dacht ik? Of speelt Ajax de laatste wedstrijd thuis omdat we geplaatst zijn bij de loting?quote:Op maandag 3 juli 2006 22:59 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik wil ook wel weten wanneer verkoop voorronde CL en JC schaal begint. Ben van 14 tm 29 juli in het buitenland dus hopelijk niet in die 2 weken...
Thanks.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:07 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
20 aug. Thuis tegen RKC is de start van het seizoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |