Ik ben wel blij dat Brazilië er uit gekegeld is. Sinds Nederland in 1994 en 1998 twee keer op dubieuze wijze door de Brazilianen uitgeschakeld is heb ik het niet meer zo op Brazilië.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:02 schreef Dickies het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, en niet alleen tijdens de wedstrijden van Nederland. Maar het voetbal van de Duitsers spreekt me veel meer aan dan dat van Italie. En ik heb sowieso een hekel aan die jankerds uit Italie![]()
Nee, voor mij is het FrankrijkPrachtig dat ze Brazilie eruit hebben gespeeld.
Ik ga zo meteen inderdaad naar buiten.quote:
Geluksvogelquote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik ga zo meteen inderdaad naar buiten.![]()
Inderdaad.quote:
Dat heb ik laatst ook gedaan .. 2 uur in een koud bad gelegen met een boekje en vers fruit erbij.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:26 schreef Aarti het volgende:
Ik wil niet naar buiten
ik wil in een koud bad liggen
ik heb geen bad. geen boekje. en alleen een vieze banaan.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:28 schreef webspider het volgende:
[..]
Dat heb ik laatst ook gedaan .. 2 uur in een koud bad gelegen met een boekje en vers fruit erbij.
Heerlijk!
Ik heb zelf ook geen bad, gelukkig in Egypte welquote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:29 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik heb geen bad. geen boekje. en alleen een vieze banaan.
het is echt bloody hot vandaag![]()
Bijna lunchpauze en nog bijna niks gedaanquote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:34 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook geen bad, gelukkig in Egypte wel.
Warme bananen met warm weer
Goed nieuws: Het is bijna lunchpauze. Je kans om een niets vermoedende ijscoboer te beroven
Dat kan geregeld worden, heb er hier ééntje staan . . .quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:26 schreef Aarti het volgende:
Ik wil niet naar buiten
ik wil in een koud bad liggen
zeikerds zijn hetquote:
Of?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:47 schreef JoeyT het volgende:
En?
^xorquote:
webspider biedt zich aan geloof ikquote:
Jezelf aanbieden betekent niet dat je veel ervaring op doetquote:
Is arual een neger?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:53 schreef Pheno het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |