om mensen te willen bespringen?quote:
Het hangt van de mensen in kwestie af, maar ja, de aandrang tot bespringen is natuurlijkquote:
Ik voel bij jou die aandrang anders helemaal niet.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:35 schreef webspider het volgende:
[..]
Het hangt van de mensen in kwestie af, maar ja, de aandrang tot bespringen is natuurlijk![]()
En pinguins.quote:
Is dat _arual_quote:
Waarom zou Arual geen neger kunnen zijn?quote:
Ik zou Pheno wel met hele andere ogen gaan bekijkenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:39 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Waarom zou Arual geen neger kunnen zijn?![]()
Goedzoquote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:36 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik voel bij jou die aandrang anders helemaal niet.![]()
Ja, soms zijn mensen niet zoals je denkt.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:40 schreef Dickies het volgende:
[..]
Ik zou Pheno wel met hele andere ogen gaan bekijken![]()
Je staat nog steeds op 1 btw. Halve finales ook al ingevuld? Met die ene waren we wat laat.
In dit geval ben ik nog eerder voor Duitsland dan voor Italie. Al hoop ik dat Frankrijk de titel wint. Zijn goed terug gekomen en ik gun het vooral Zidanequote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:42 schreef Plato1980 het volgende:
En ja, ik heb de halve finales gisteren ingevuld, ik denk (hoop) dat Italië gaat winnen en bij Frankrijk-Portugal heb ik een gelijkspel ingevuld.
Opwindpinguins?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:36 schreef Aarti het volgende:
hoe opwindend.
Ik was nooit anti-Duits, maar ik heb me gruwelijk geërgerd aan het Duitse publiek rondom de wedstrijden van Nederland. Daarbij tip ik Italië al maanden als wereldkampioen en daar ga ik nu niet meer van afwijken. Maar het zal erg close worden denk ik.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:45 schreef Dickies het volgende:
[..]
In dit geval ben ik nog eerder voor Duitsland dan voor Italie.
Hoe krijg je in godesnaam zulke plaatjes gevonden,quote:
Ik dacht dat het uit jouw collectie afkomstig was?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:51 schreef Frezer het volgende:
[..]
Hoe krijg je in godesnaam zulke plaatjes gevonden,.
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het uit jouw collectie afkomstig was?
Beetje dan.quote:
Wonen daar zo veel negers dan?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:56 schreef Frezer het volgende:
[..]
. Ik verpoos de laatste weken idd regelmatig in Nijmegen.
In elk geval wel de enige pinguin die ik ken,quote:
Dat is zeker waar, en niet alleen tijdens de wedstrijden van Nederland. Maar het voetbal van de Duitsers spreekt me veel meer aan dan dat van Italie. En ik heb sowieso een hekel aan die jankerds uit Italiequote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:48 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik was nooit anti-Duits, maar ik heb me gruwelijk geërgerd aan het Duitse publiek rondom de wedstrijden van Nederland. Daarbij tip ik Italië al maanden als wereldkampioen en daar ga ik nu niet meer van afwijken. Maar het zal erg close worden denk ik.
Ik ben wel blij dat Brazilië er uit gekegeld is. Sinds Nederland in 1994 en 1998 twee keer op dubieuze wijze door de Brazilianen uitgeschakeld is heb ik het niet meer zo op Brazilië.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:02 schreef Dickies het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, en niet alleen tijdens de wedstrijden van Nederland. Maar het voetbal van de Duitsers spreekt me veel meer aan dan dat van Italie. En ik heb sowieso een hekel aan die jankerds uit Italie![]()
Nee, voor mij is het FrankrijkPrachtig dat ze Brazilie eruit hebben gespeeld.
Ik ga zo meteen inderdaad naar buiten.quote:
Geluksvogelquote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik ga zo meteen inderdaad naar buiten.![]()
Inderdaad.quote:
Dat heb ik laatst ook gedaan .. 2 uur in een koud bad gelegen met een boekje en vers fruit erbij.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:26 schreef Aarti het volgende:
Ik wil niet naar buiten
ik wil in een koud bad liggen
ik heb geen bad. geen boekje. en alleen een vieze banaan.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:28 schreef webspider het volgende:
[..]
Dat heb ik laatst ook gedaan .. 2 uur in een koud bad gelegen met een boekje en vers fruit erbij.
Heerlijk!
Ik heb zelf ook geen bad, gelukkig in Egypte welquote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:29 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik heb geen bad. geen boekje. en alleen een vieze banaan.
het is echt bloody hot vandaag![]()
Bijna lunchpauze en nog bijna niks gedaanquote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:34 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook geen bad, gelukkig in Egypte wel.
Warme bananen met warm weer
Goed nieuws: Het is bijna lunchpauze. Je kans om een niets vermoedende ijscoboer te beroven
Dat kan geregeld worden, heb er hier ééntje staan . . .quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:26 schreef Aarti het volgende:
Ik wil niet naar buiten
ik wil in een koud bad liggen
zeikerds zijn hetquote:
Of?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:47 schreef JoeyT het volgende:
En?
^xorquote:
webspider biedt zich aan geloof ikquote:
Jezelf aanbieden betekent niet dat je veel ervaring op doetquote:
Is arual een neger?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:53 schreef Pheno het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |