abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 juli 2006 @ 23:33:32 #276
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_39558456
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 23:11 schreef -Dries- het volgende:
Henin - Clijsters is gewoon 50-50
70-30 lijkt mij redelijker.

Henin 2.

J.
You bend your words like Uri Geller spoons...
pi_39558937
Henin wint, denk ik ook ja.
pi_39558944
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 23:30 schreef Heero87 het volgende:
Wat een heerlijke cultuurshock zou Henin-Hardenne - Sharapova trouwens zijn zeg.
?
pi_39558980
Federer speelde echt fantastisch. Einde 2de begin 3de set was legendarisch goed hoe hij speelde. Geweldig leuk jasje. Wat een gentleman toch op en off court.
Van mij mag Nadal de finale bereiken om vervolgens vernederd te worden door Federer. Maar dan ook echt VERNEDERD te worden.

Henin zal Clijsters wel verslaan..maar ik vind Henin een lelijk, koortsliphebbende onsympathiek zeikwijf. Ze zal nooit eens zeggen dat iemand terecht won, maar dan heeft ze opeens 'pijntjes hier en daar'

Sharapova mag van mij d'r enkels breken..opzouten met dat gekreun. Bij de bbc zeiden ze dat ze 100 meter verder nog luid en duidelijk te horen was.
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_39559004
Waar sloeg dat jasje nu op???
pi_39559062
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 23:47 schreef Airelle het volgende:

[..]

?
Henin-Hardenne, het lelijke karakterwijf. En Sharapova de irritante babe. Twee totaal verschillende personen tegenover elkaar.
pi_39559070
Zoals alle dames bezig zijn met hun outfit zo probeert Federer dat denk ik ook. Vind dat het hem wel leuk staat en het is weer eens wat anders.

Ik vind het damestennis meestal leuker om te kijken, gaat wat minder snel, leukere rally's hierdoor, behalve Federer daar wil ik echt tijd voor maken..dat is soms echt magisch om te zien.
pi_39559086
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 23:50 schreef Heero87 het volgende:

[..]

Henin-Hardenne, het lelijke karakterwijf. En Sharapova de irritante babe. Twee totaal verschillende personen tegenover elkaar.
Ja, dat wel. Maar het is niet de eerste keer dat ze tegenover elkaar staan .
pi_39559120
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 23:50 schreef LoveProfusion het volgende:
Zoals alle dames bezig zijn met hun outfit zo probeert Federer dat denk ik ook. Vind dat het hem wel leuk staat en het is weer eens wat anders.

Ik vind het damestennis meestal leuker om te kijken, gaat wat minder snel, leukere rally's hierdoor, behalve Federer daar wil ik echt tijd voor maken..dat is soms echt magisch om te zien.
Federer wint toch wel, niet echt spannend meer. Wel mooi om te zien .
Damentoernooi is soms leuker omdat het niet alleen om de service gaat...
pi_39559172
Jups, vooral een aantal jaren terug met die tientallen aces was het mannenspel gewoon saai.
pi_39559236
quote:
Zeg dat maar niet te luid in dit topic.
pi_39559403
het geloof in clijsters is hier bij iedereen wel héél laag ...

ik vrees het ergste, maar ik hoop op een mirakel, clijsters, GO GIRL!
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_39559536
hallo mensen,
ik zie dat er veel mensen online zijn hier. kan iemand mij vertellen waarom roger federe iedere keer dat colbertje aan heeft bij zijn wedstrijden op wimbledon, ik kan me niet herinneren hem eerder met dit jasje gezien te hebben en ben bloednieuwsgierig!!!!!!!
alvast bedankt
achter elke traan die blinkt, schuilt een glimlach van herinnering
pi_39559537
Ik wil ook dat Clijsters wint, maar soms lijkt het alsof ze al bezig is met haar retirement...haar vriend, haar hond.... ik vind haar echt een geweldige sportvrouw. Vriendelijk, heel open, vrolijk, relativerend... ze is ook heel erg geliegd in het circuit en ziet buiten de baan de meeste meiden als soortgenoten en niet als vijanden. Henin trekt met niemand op..is niet erg, maar gewoon vind het een onsympathiek loeder met haar lelijke vent en haar platgedrukte erwtentietjes...en dat irritante ALLEZ de hele tijd..grr..

Sharapova is natuurlijk ook een kutwijf met dat overdreven gekreun. 2 jaar terug vond iedereen haar nog leuk. Een 2de Kournikova werd ze genoemd (fuck it Kournikova is vele malen mooier), maar dan die irritante vader erbij met zijn kusjes naar de hemel om God te bedanken, zijn gedrag tijdens wedstrijden, haar arrogante voor, tijdens en na de wedstrijden..echt een kutwijf is het. Ik haat haar!
pi_39559595
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 00:04 schreef babsie.babsie het volgende:
hallo mensen,
ik zie dat er veel mensen online zijn hier. kan iemand mij vertellen waarom roger federe iedere keer dat colbertje aan heeft bij zijn wedstrijden op wimbledon, ik kan me niet herinneren hem eerder met dit jasje gezien te hebben en ben bloednieuwsgierig!!!!!!!
alvast bedankt
Een verkrampte poging van de marketingboys vermoed ik.
pi_39559652

Roger werd onlangs gekroond tot Goodwill Ambassadeur van de VN door Shakira. Zijn vriendin Mirka hier op de rode loper. Zij was ook tennisser..ze is wat stevig maar ik vind haar altijd erg leuk. Klapt ook voor de tegenstander en zit in de box altijd stiekem te snoepen:)

pi_39559711
Als je hem zo ziet is het eigenlijk best een mooie man .
pi_39559717
Ik had gedacht dat het misschien meer is dan dat, het lijkt me nu niet de meest passende outfit voor de gelegenheid
achter elke traan die blinkt, schuilt een glimlach van herinnering
  donderdag 6 juli 2006 @ 00:09:46 #294
75556 erkel
back from Dagestan
pi_39559731
quote:

Leuke rally's ?? Elkaar van de ene naar de andere hoe sturen bedoel je?? Er zit geen enkele tactische slimheid in het spel bij de dames, uitzonderingen daargelaten (Henin, Schnyder). Bij de dames gaat het erom wie het hardst de bal de hoek in kan jagen en als het ff meezit de bal het niet weer terug krijgen halfcourt, want dan moeten ze ook nog volleren.

Mannentennis zit meestal vol met slimmigheidjes en tactisch spel, dat is veel mooier om te zien
Weisst
  donderdag 6 juli 2006 @ 00:10:37 #295
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_39559756
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 00:09 schreef babsie.babsie het volgende:
Ik had gedacht dat het misschien meer is dan dat, het lijkt me nu niet de meest passende outfit voor de gelegenheid
Het jasje past natuurlijk prima bij de allure van Wimbledon. Ik vind het een cool ding.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_39559805
Speelt Sharapova morgen?
  donderdag 6 juli 2006 @ 00:12:22 #297
75556 erkel
back from Dagestan
pi_39559816
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 00:07 schreef LoveProfusion het volgende:
[afbeelding]

Roger werd onlangs gekroond tot Goodwill Ambassadeur van de VN door Shakira. Zijn vriendin Mirka hier op de rode loper. Zij was ook tennisser..ze is wat stevig maar ik vind haar altijd erg leuk. Klapt ook voor de tegenstander en zit in de box altijd stiekem te snoepen:)

[afbeelding]
Damn, heeft ie ff mooi Shakira kunnen ontmoeten Volgens mij had ie haar wel in willen ruilen tegen zijn eigen vriendin, khad het wel geweten iig.
Weisst
pi_39559821
Dan verschillen we daarover van mening:) Misschien vind ik het knullige van vrouwentennis wel leuk. Hingis vind ik een geweldige tactische speelster. Henin ook, ook al is het een lelijke aftandse bitch.

Ik kan ook niet goed verklaren waarom ik vrouwentennis leuker vind. Misschien omdat het minder lang duurt.

Het colbertje van Federer is versierd met 3 kleine rackets in het goud. Zoals veel olympische kampioenen de olympische ringen laten tattooeren heeft Federer het nu op zijn jasje laten zetten.
pi_39559849
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 00:10 schreef XL het volgende:

[..]

Het jasje past natuurlijk prima bij de allure van Wimbledon. Ik vind het een cool ding.
Het jasje is gewoon een gefaalde poging van de marketingboys om Federer wat extra cachette te geven. Ik ben er vrij zeker van dat hij het zelf ook maar niks vind.
pi_39559857
Ik vind Federer ERG op Shakira's echte vriend lijken overigens. Maar die vriendin van Federer is ook een leuk grietje..en hij lijkt altijd zo lief voor haar:)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')