Neu een bak geld was voldoendequote:Op donderdag 20 juli 2006 23:57 schreef dvr het volgende:
[..]
Dat stemt alweer vrolijker..![]()
..Zij het dat mijn talentje zich vooral tot het tiet- en kontrepertoire beperkt. Rushdie heeft vast een halve bibliotheek aan peilloos diepzinnige liefdesbrieven moeten schrijven om die schoonheid aan de haak te slaan.
Het valt me trouwens erg mee, en op, dat dit topic zelfs bij vrouwen waarderende woorden losmaakt. Getraumatiseerd als ik ben door die feministische heksen van de jaren '80 had ik eigenlijk gedacht dat ik in pek en veren gedompeld uit het forum zou worden weggedragen. Ha! Gouden tijden zijn dit. Jammer dat ik 20 jaar te vroeg geboren ben.
quote:Op woensdag 13 december 2006 20:05 schreef dvr het volgende:
Nu ook wetenschappelijk bewezen!
De borsten van Nederlandse vrouwen worden steeds volumineuzer, zo blijkt uit een onderzoek dat is uitgevoerd in opdracht van Bodyfashion Promotion. Inmiddels heeft reeds 32% van de vrouwen een D-cup of groter. Vijf jaar geleden was dat nog maar 20%. In Europa tellen alleen Groot-Brittannië en Denemarken meer grote borstenvrouwen.
Bij vrouwen tussen 30 en 39 jaar heeft 42% cup D of groter. Vrouwen voelen zich daar over het algemeen prima bij. Vrouwen met een grote cupmaat zijn in Nederland inmiddels de grootste groep geworden. Boven de 40 jaar verandert het volume en de vorm van de borsten en gaan vrouwen over op een kleinere cupmaat.
Vrouwenborsten zouden groeien door slechte voedingsgewoonten, groeihormonen in het voedsel en het steeds groter worden van de bevolking.
Frontpage bericht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |