Dat is niet direct viesquote:Op maandag 3 juli 2006 20:59 schreef k_man het volgende:
sodomie
Nee, maar daarbij voelde ik me niet geroepen om er iets van te zeggen.quote:
Heineken?quote:Op maandag 3 juli 2006 21:14 schreef Fatality het volgende:
Bavaria
Dat vind ik niet vies.quote:
En Coprofagie?quote:Op maandag 3 juli 2006 21:22 schreef Dante_A het volgende:
Coprolagnie (In het Engels is het nog mooier: Coprophilia)
budweiser (als je het uitspreekt als butt-waizer iigquote:Op maandag 3 juli 2006 21:28 schreef Fatality het volgende:
[..]
is wel beter te drinken maar klinkt niet zo goed..
Het gaat hier juist om woorden die mooi klinken, maar iets goors betekenen.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:33 schreef -AnneX- het volgende:
[..]
budweiser (als je het uitspreekt als butt-waizer iig) klinkt ook wel rete goor
*opzoekt...*quote:Op maandag 3 juli 2006 21:24 schreef wyccie het volgende:
En Coprofagie?
quote:Op maandag 3 juli 2006 21:35 schreef Steve-O het volgende:
Fellatio
http://nl.wikipedia.org/wiki/Fellatio
quote:Het is overigens merkwaardig, dat in het Engels ("to blow") en Duits ("blasen") bij fellatio abusievelijk 'geblazen' wordt, in het Frans ("piper"), Italiaans ("pompare"), en Nederlands ("pijpen") bij fellatio slechts 'bewogen' wordt, en men in Spanje weet hoe het moet "chupar"=zuigen/sabbelen.
Chlamydia! Hierrr komen! Tijd voor je medicijnen!!quote:Op maandag 3 juli 2006 21:58 schreef Isabeau het volgende:
Chlamydia is wel de aller, allermooisteJe zou je dochter bijna Chlamydia noemen, zo'n mooi woord is dat.
Perfecte naam voor een prostitutee , Chlamydiaquote:Op maandag 3 juli 2006 21:56 schreef k_man het volgende:
prostituee
Ik heb er wel eens over gedacht een bloemist binnen te stappen en de winkeldame te vragen of ze een chlamydia had. Een rooie?quote:Op maandag 3 juli 2006 22:01 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb een paar chlamydia's in de achtertuin staan.
Boeleren bestaat niet? De andere twee zijn niet vies.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:07 schreef Iblis het volgende:
Boeleren. Frotteren. Bekennen.
Zonder vieze betekenis. Bakkebaardjes zijn toch niet vies?quote:Op maandag 3 juli 2006 22:10 schreef cinnamongirl het volgende:
Neukteugels vind ik ook wel een mooi klinkend woord.
"quote:Op maandag 3 juli 2006 22:09 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik heb er wel eens over gedacht een bloemist binnen te stappen en de winkeldame te vragen of ze een chlamydia had. Een rooie?![]()
Boeleren is in ontucht leven, frotteren is je (mannelijke) geslacht tegen iemand aanwrijven als exhibitionistische uiting. Bekennen is vrijen. En dat is niet heel vies, maar in de Bijbel mag het graag als substituut voor b.v. verkrachten gebruikt worden:quote:Op maandag 3 juli 2006 22:10 schreef k_man het volgende:
[..]
Boeleren bestaat niet? De andere twee zijn niet vies.
Liggen bij is ook zo'n fijne. Het klinkt zo onschuldig maar ondertussen:quote:En zij riepen Lot toe, en zeiden tot hem: Waar zijn die mannen, die deze nacht tot u gekomen zijn? breng hen uit tot ons, opdat wij ze bekennen.
Net als de bijslaap voltrekken, dan moet er ook wel wat onkies gebeuren.quote:En het geschiedde des anderen daags, dat de eerstgeborene zeide tot de jongste: Zie, ik heb gisteren nacht bij mijn vader gelegen; laat ons ook dezen nacht hem wijn te drinken geven; ga dan in, lig bij hem, opdat wij van onzen vader zaad in het leven behouden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |