Ik wist het nog, ja.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:18 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Whehehe, ik zou je anders een kratje bier komen brengen, weet je nog.
Je moet gewoon voor de dagprijs gaan.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:21 schreef jorienvdherik het volgende:
ik ben gewoon 1 miljoen kwijtgeraakt
De komende 7 dagen gewoon een massasprint.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:33 schreef Vicente het volgende:
Heb ook ronde de 800.000 verloren.. Helaas deed Kessler het :p
Morgen massasprint ? Wat is er met O'grady
Heb jij het eindelijk eens slechter dan mij gedaan. :lekkerpuh:quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:37 schreef PrinceSL het volgende:
Ik 9 ton, had Paolini toch niet.., beetje kansloos vandaag
Heel veel bergetappes zorgt ook niet altijd voor spektakel. Zie de Giro.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:36 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
De komende 7 dagen gewoon een massasprint.![]()
![]()
Wat zitten er trouwens weinig bergetappes in de Tour dit jaar.
Meer spektakel dan die extreem saaie en voorspelbare vlakke etappes.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:43 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Heel veel bergetappes zorgt ook niet altijd voor spektakel. Zie de Giro.
Idd, een massasprint is toch zo saai. Geef mij maar een bergetappe, heb je tenminste nog wat uitdagingen in voorspellen en het is ook nog leuker om te zien.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:45 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Meer spektakel dan die extreem saaie en voorspelbare vlakke etappes.![]()
quote:
Gaat moeilijk worden met een massasprint.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:04 schreef methodmich het volgende:
Gewoon 0 punten, al mijn ontsnapgokkers fout en geen sprinters.
Nu ja, dat kan gebeuren. Derhalve 24118e in het dagklassement, nu 5760e in algemeen en 9683e in het puntenklassement. In de FOK League helaas ook gedaald en wel naar 54.
Morgen maar weer de weg omhoog inzetten dan.
Idd, heeft die er nog wat aan overgehouden of strijd die morgen weer mee?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:28 schreef jorienvdherik het volgende:
weet niet hoe het met o grady is
Hierbij dan: Hahahaha.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:48 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ik had Zabel, iedereen lacht me vierkant uit, ik wissel Zabel voor Brochard, eindigt Zabel in de top 5![]()
Thanksquote:
Dan IK!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:38 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Heb jij het eindelijk eens slechter dan mij gedaan. :lekkerpuh:![]()
ik ben zo 4 duizend plekken gestegen. Had er maar 4 goed.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:10 schreef Ericr het volgende:
Waardeloze voorspelling en 218 plekken gestegen, sta nu op plek 285. Dan moet er toch wel erg waardeloos voorspeld zijn vandaag.
Beter dan ik / mijquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:15 schreef PrinceSL het volgende:
[..]
Dan IK!, en ik had wel meer punten (denk ik, als jij alleen nummer 7 had
), lekker puh!
![]()
Lag er in ieder geval wel erg snel af vandaag...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:32 schreef Ericr het volgende:
Casper lijkt op, die is al blij als hij kan meerijden.
Ga jij nu maar je team maken voor morgenquote:
ik denk dat je morgen dan veel geluk moet hebbenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:39 schreef Ericr het volgende:
Ik ga proberen door geld te verliezen toch weer te stijgen, dat bevalt me wel.
Heb ik al:quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:37 schreef PrinceSL het volgende:
[..]
Ga jij nu maar je team maken voor morgen![]()
![]()
ik denk dat er morgen niets nieuws onder de zon komt, maarja, wie gelooft mij nog na vandaag...![]()
quote:O'Grady dreigt uit te vallen
**Het is nog allerminst zeker of Stuart
O'Grady woensdag van start zal gaan in
de vierde etappe van de Tour de France.
De Australiėr van CSC brak in de derde
rit bij een val een onderrugwervel.
"Hij heeft de wervel op een dusdanige
manier gebroken,dat hij er nog wel mee
kan fietsen",stelde een woordvoerder
van de Deense ploeg."Maar het hangt er
vanaf hoe hij zich morgenochtend voelt.
Dan zullen we een beslissing nemen."
O'Grady toonde met de zesde plaats in
de proloog en twee zevende plaatsen in
de daaropvolgende ritten weer aan een
voorname kandidaat voor de winst in het
puntenklassement te zijn.Al vier keer
greep hij net naast de groene trui.
bij mij is die eruitquote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:54 schreef Steven184 het volgende:
Trouwens O'Grady onderrugwervel gebroken. Kan er nog mee fietsen, maar nog niet zeker dat hij morgen start. Even ter informatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |