ik ga voor dekkerquote:Op maandag 3 juli 2006 22:57 schreef Radegast het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik een gokje zal wagen met Boogerd...
Dat vind ik weer moeilijk rijmen met Freire, maar aan de andere kant, waarom niet...quote:Op maandag 3 juli 2006 23:22 schreef kawotski het volgende:
niemand Flecha ?
Backstedt hield zich net als Dekker rustig vandaag, let maar op hem morgen.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:52 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Omdat 'ie zo lekker omhoog ging vandaag?? Neem dan Paolini of Freire...
Als Backstedt morgen bij de eerste 10 rijdt, stuur ik je een kratje bier op.quote:Op maandag 3 juli 2006 23:32 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Backstedt hield zich net als Dekker rustig vandaag, let maar op hem morgen.
gewaagdquote:Op maandag 3 juli 2006 23:42 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Als Backstedt morgen bij de eerste 10 rijdt, stuur ik je een kratje bier op.
ik ben ook groot fan van fletjaquote:Op maandag 3 juli 2006 23:22 schreef kawotski het volgende:
niemand Flecha ?
Hij gaat maar mooi fietsenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:18 schreef kevin6188 het volgende:
Even wat info voor mensen die Dekker in hun team hebben. Hij is ziek en ziet het voor de komende dagen somber in...
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hij gaat maar mooi fietsenZiek zijn doet hij maar in zijn eigen tijd! pfff wat dankt hij wel niet...
Altijd dat gezeik blaat verkoudheid blaat griepje blaat rot toch op dit is topsport!
![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |