Wat mijn 'wielerverstand' en wat daadwerkelijk 'verstandig' is, zullen we naderhand pas weten. Maar Garzelli zie ik niet zo gauw meesprinten, laat staan Hincapie en Moreau.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:32 schreef BVO het volgende:
[..]
Dan zegt dat meer over jouw wielerverstand.
Mannen als Garzelli en Valverde zijn prima sprinters in de tweede rij, wanneer de topsprinters exit zijn.
Kijk wat Garzelli betreft maar naar resultaten uit het verleden, die zeggen wel genoeg lijkt mequote:Op maandag 3 juli 2006 21:34 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Wat mijn 'wielerverstand' en wat daadwerkelijk 'verstandig' is, zullen we naderhand pas weten. Maar Garzelli zie ik niet zo gauw meesprinten, laat staan Hincapie en Moreau.![]()
Garzelli won dit jaar de Henniger Turm dacht ik. Daarin klopte ie in een soort massasprint mannen als Zabel en Hondo.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:34 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Wat mijn 'wielerverstand' en wat daadwerkelijk 'verstandig' is, zullen we naderhand pas weten. Maar Garzelli zie ik niet zo gauw meesprinten, laat staan Hincapie en Moreau.![]()
iedereen heeft het lastig om voor morgen een team te maken.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:45 schreef Frutsel het volgende:
dit is echt weer zon etappe waar me klassement mee aan gort gaat... *zucht*
ik vind een gokje wagen wel leuk. Kan je beter in een etappe als morgen doen als een massasprint. gok je morgen echt goed, dan maak je wel gelijk een verschil. Bij massasprints is het meer zorgen dat je niet teveel verliest.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:00 schreef Ericr het volgende:
Kwestie van geluk morgen, als je bang bent voor je klassement misschien beter om niemand op te stellen. Kost ook niks dan.
ja zit er bij mij inquote:Op maandag 3 juli 2006 22:11 schreef Nyrem het volgende:
Boonen kan toch ook aardig mee op dat terrein?
Als je de ronde van Vlaanderen kunt winnen moet je dit ook kunnen ja.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:11 schreef Nyrem het volgende:
Ik denk het ook wel. Maar ik vind het risico gewoon te groot.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:11 schreef Nyrem het volgende:
heel de tijd veranderen is ook slecht voor je budget enzoquote:Op maandag 3 juli 2006 22:19 schreef Nyrem het volgende:
Op dit moment heb ik:
Tom Boonen
Óscar Freire
Damiano Cunego
Michael Boogerd
Jens Voigt
Fränk Schleck
Miguel Ángel Martín Perdiguero
Filippo Pozzato
Philippe Gilbert
dan twijfel ik over Pozatto en Perdiguero
quote:Op maandag 3 juli 2006 22:20 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
heel de tijd veranderen is ook slecht voor je budget enzo
valt wel meequote:Op maandag 3 juli 2006 22:20 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
heel de tijd veranderen is ook slecht voor je budget enzo
Wel als je een renner met wist verkoopt en weer terugkoopt.quote:
Ohja. Ok.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:26 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wel als je een renner met wist verkoopt en weer terugkoopt.
Winst dusquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |