Die mogen wel mee. Ik neem mn moeder mee en petra.quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:29 schreef -babydoll- het volgende:
[..]
Is het de bedoeling dat papa's en mama's ook meekomen?![]()
Ik had ze stuk voor stuk thuis gelaten...........quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:01 schreef PICHT het volgende:
[..]
Die mogen wel mee. Ik neem mn moeder mee en petra.
Nee morgen. Mn moeder wil nu eenmaal mee, vindt ze leuk. Wie ben ik om daar tegen in te gaanquote:Op woensdag 5 juli 2006 21:10 schreef Djep het volgende:
[..]
Ik had ze stuk voor stuk thuis gelaten...........
is t niet vanaaf???
De mijne wil ook zo graag meequote:Op woensdag 5 juli 2006 21:13 schreef PICHT het volgende:
[..]
Nee morgen. Mn moeder wil nu eenmaal mee, vindt ze leuk. Wie ben ik om daar tegen in te gaan
Je mag wel mensen meenemen mits je dat had aangegeven op zo'n formulier. Wat overigens toch onzinnig is want er komen toch wel teveel mensen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:23 schreef -babydoll- het volgende:
[..]
De mijne wil ook zo graag meemaar ik heb gezegd dat ik niet weet of ik mensen mee mag nemen. Mijn vriendje gaat iig mee
Ze kunnen de tering krijgen, ik weet pas sinds een aantal uur dat ik überhaupt mag komenquote:Op woensdag 5 juli 2006 21:26 schreef PICHT het volgende:
[..]
Je mag wel mensen meenemen mits je dat had aangegeven op zo'n formulier. Wat overigens toch onzinnig is want er komen toch wel teveel mensen.
Leukquote:Op woensdag 5 juli 2006 21:32 schreef -babydoll- het volgende:
[..]
Ze kunnen de tering krijgen, ik weet pas sinds een aantal uur dat ik überhaupt mag komen![]()
Volgens mij zit ik daar ook maar dat weet ik niet zekerquote:Op woensdag 5 juli 2006 21:39 schreef p-etr-a het volgende:
Is iemand van jullie lid bij een fitnessclub in Meppel?
Ik zit bij de MacGym (voorheen Fit-Care).
Ja klopt hoor.quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:42 schreef PICHT het volgende:
[..]
Volgens mij zit ik daar ook maar dat weet ik niet zeker![]()
quote:
Na de zomer (quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:39 schreef p-etr-a het volgende:
Is iemand van jullie lid bij een fitnessclub in Meppel?
Ik zit bij de MacGym (voorheen Fit-Care).
Kost maar 5 euro per week! Incluis gratis gebruik van de sauna. Drinken is niet meer gratis.quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:06 schreef Berkery het volgende:
[..]
Na de zomer (). Ik ga me weer inschrijven als ik weer wat zekerheid heb m.b.t. werk & geld (moest tot vorig jaar nog op een houtje bijten). Ik ben al wel een half jaar lid geweest toen ze nog Fit-Care heetten.
Ze zijn nu wel goedkoper geworden! Voor 250 euro per jaar of 5 euro per week ben je alweer lid. Ik weet niet of je inschrijfgeld moet betalen, ik heb van een actie gebruikt gemaakt. Als dat zo is, is het aan het begin wel even duur.quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:06 schreef Berkery het volgende:
[..]
Na de zomer (). Ik ga me weer inschrijven als ik weer wat zekerheid heb m.b.t. werk & geld (moest tot vorig jaar nog op een houtje bijten). Ik ben al wel een half jaar lid geweest toen ze nog Fit-Care heetten.
dat valt reuze mee toch?quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:07 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Haha! Ik hoop het wel...
Maar ik heb nog zeker iets om voor te "werken" daar.
Ja ik las op de site dat het 250 per jaar was, in een keer te betalen, maar ik wacht ook nog even tot het wat afgekoeld isquote:Op woensdag 5 juli 2006 22:08 schreef PICHT het volgende:
Kost maar 5 euro per week! Incluis gratis gebruik van de sauna. Drinken is niet meer gratis.
Ja ze zijn de hele week open maar maandag tot en met vrijdag een stuk ruimer dan in het weekend. De tijden zijn in elk geval anders dan toen het nog fitcare was, nu zijn ze langer open.quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:19 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ja ik las op de site dat het 250 per jaar was, in een keer te betalen, maar ik wacht ook nog even tot het wat afgekoeld issmoesjes, smoesjes
![]()
Zijn ze wel de hele week open?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |