Ik hoorde het ook, petra niet. Ik heb dan ook een beter gehoor.quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:31 schreef Berkery het volgende:
Ach je hebt gelijk, ik loop van de week eens naar binnen![]()
Hoorde ik daar onweer?
Moet uitquote:Op woensdag 5 juli 2006 22:37 schreef -babydoll- het volgende:
Computer moet uit nu:W
Bij een vriendin van mij is het een keer ingeslagen en die woont vlakbij! Alle electrische zooi was naar de klote plus het laminaatquote:Op woensdag 5 juli 2006 22:38 schreef PICHT het volgende:
[..]
Moet uitOnee straks slaat het in! Vergeet de stekkers en de coax kabel niet.
Het laminaatquote:Op woensdag 5 juli 2006 22:44 schreef -babydoll- het volgende:
[..]
Bij een vriendin van mij is het een keer ingeslagen en die woont vlakbij! Alle electrische zooi was naar de klote plus het laminaat![]()
Geen idee maar alles moest eruit gehaald worden. Echt enorme schade hadden zequote:Op woensdag 5 juli 2006 22:46 schreef PICHT het volgende:
[..]
Het laminaathoe krijgen ze dat nu weer voor elkaar!
Pff dat geloof ik best. Maarre je bent nog steeds onlinequote:Op woensdag 5 juli 2006 22:48 schreef -babydoll- het volgende:
[..]
Geen idee maar alles moest eruit gehaald worden. Echt enorme schade hadden ze
Ik woon in de Ezinge, kan ze meestal wel horen als ze over de Bekinkbaan of richting snelweg racen. (Meestal ambulances)quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:55 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Oh dat is wel lomp zou het echt ingeslagen zijn? Waar in de buurt hoorde je ze?
Lekkere PABO'er!quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:19 schreef Svensational het volgende:
Ik ga ook proberen mijn P te halen!
Pff 15 kilo ofzo? Ik ben nog wel te dik. Gelukkig ben ik al ongeveer even veel kwijt, dat gaat lekker dus. Ik ben alleen bang dat de eerste kilo's makkelijker zijn dan de laatste.quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:44 schreef Djep het volgende:
Hoeveel wou je er nog af dan petra? Naar mijn idee is er niks mis met je figuur!
Nou dan wens ik je veel succes met afvallen! Je bent iig gemotiveerd!quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:56 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Pff 15 kilo ofzo? Ik ben nog wel te dik. Gelukkig ben ik al ongeveer even veel kwijt, dat gaat lekker dus. Ik ben alleen bang dat de eerste kilo's makkelijker zijn dan de laatste.
De vogels hebben trouwens met z'n allen nu alweer een bakje paddy opgegeten! Zebravinken smikkelen er gewoon van mee.
Dankjewel!quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:13 schreef Djep het volgende:
[..]
Nou dan wens ik je veel succes met afvallen! Je bent iig gemotiveerd!
We konden gelukkig een kleiner zakje kopen. Het was ook niet zo duur, 2,20 voor iets meer dan een kilo. Als we binnenkort meer moeten kopen kan dat dus ook gewoon bij Pet's Place weer.quote:Dus een vijf kilo zak paddy was toch geen verkeerd idee?![]()
Waar is dat? Als je naar het ziekenhuis rijdt vanaf het centrum daar onder?quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:46 schreef Berkery het volgende:
Heeft iemand de afzetting onder het viaduct op de Hoogeveenseweg gezien? Wat een sukkels. Je mag (mocht) vanaf de bekinkbaan niet rechtdoor ivm werkzaamheden. Akkoord, maar ze hebben de boel zo rigoreus afgezet dat je de Ezinge niet normaal uit kan, en komende vanaf de Oosterboer linksaf de Ezinge in is erg ingewikkeld, voor al die vrachtwagens zo goed als onmogelijk (denk ik). En dan staat er een tuinkabouter met oranje hes (duidelijk geen politieambtenaar) het verkeer te 'regelen'. Ik hoop voor ze dat ze vanavond weg zijn, anders neem ik een paar pionnen mee.
Ja dat is erg jammer. Ze zouden op zaterdag diezelfde markt neer moeten zetten.quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:20 schreef Djep het volgende:
Ja inderdaad de markt mag er best wezen. Vaak kan ik ook niet op donderdagochtend, dus loop m dan mis.
Tja in vergelijking met rijst in pakjes in de supermarkt is hij heel duur, maar in vergelijking met tropisch zaad valt het wel mee.quote:En over die paddy, PICHT vond het wel duur....Had je gevraagd of ze dat vast in hun assortiment hebben?
Zo dat is relaxt!quote:Zo en nu effe wachten op de schoomaakhulp....huhu
Haha ja jij woont ook "achter het spoor" in de Ezinge hè. Ik dacht eerst dat dat bij de Oosterboer hoorde.quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:27 schreef achterhetspoor het volgende:
Ja ik werd dinsdagavond vanuit de Oosterboer afgezet op het station, we zijn via de werkhorst gereden.
Nee woon in de Oosterboer, althans in het weekend, zit nu lekker in Groningen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:41 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Haha ja jij woont ook "achter het spoor" in de Ezinge hè. Ik dacht eerst dat dat bij de Oosterboer hoorde.![]()
Oh oké vergissing. Groningen! Leuk.quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:43 schreef achterhetspoor het volgende:
[..]
Nee woon in de Oosterboer, althans in het weekend, zit nu lekker in Groningen.
Maar daar zit er iets overheenquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:04 schreef guitarist.nl het volgende:
Surf naar mijn nick, dan heb je um in het groot
quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar daar zit er iets overheen.
Ja, daar zit toch wat overheenquote:Op donderdag 6 juli 2006 23:06 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
[afbeelding]
En nu niet meer zeuren
Inderdaad mooier geworden.quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:09 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding] ---> [afbeelding]
Toch een hele verbetering.
Dat is een stukje van de film American History Xquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:09 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Inderdaad mooier geworden.
Wie is die vent in jouw icoontje?
AUWWWWquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:32 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Dat is een stukje van de film American History X
Hmja Marcel zei het al. Ik ken de film niet.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:32 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Dat is een stukje van de film American History X
Dit:quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:59 schreef p-etr-a het volgende:
Djep, wat doet er zo'n zeer?
Alleen het idee al! Je kan zijn pijn haast voelen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:22 schreef Djep het volgende:
Die knakker moet op het trottoir liggen, met zijn mond op de stoep, en dan trapt die knakker m in zijn nek....
![]()
Ik was vanmiddag even weg maar ik ben al vanaf ongeveer vier uur weer thuis hoor.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:30 schreef Djep het volgende:
Petra waar ben je toch? PICHT zegt dat je niet thuis bent, maar je post wel??Hoe kan dat?
Ja die PICHT liep gewoon weer te lakken.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:40 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ik was vanmiddag even weg maar ik ben al vanaf ongeveer vier uur weer thuis hoor.
Zonde!!!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:15 schreef Djep het volgende:
[..]
Ja die PICHT liep gewoon weer te lakken.
Niet zo erg als de Zoe, want kijks s want ik in haar bek vond toen ik thuis kwam:
[afbeelding]
DIT IS HET RESTANT VAN EEN KILO JONGE KAAS
Zoe is dus de OPPERLAK!
Jij bent een kakkerlakquote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:15 schreef Djep het volgende:
[..]
Ja die PICHT liep gewoon weer te lakken.
Niet zo erg als de Zoe, want kijks s want ik in haar bek vond toen ik thuis kwam:
[afbeelding]
DIT IS HET RESTANT VAN EEN KILO JONGE KAAS
Zoe is dus de OPPERLAK!
Vieze vieslap. We hebben hier toch ook nog kaas!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:18 schreef PICHT het volgende:
[..]
Jij bent een kakkerlakSpoel de kaas af en doe mij het restant!
Gratis kaas!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:21 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Vieze vieslap. We hebben hier toch ook nog kaas!
Dankjewel.quote:
Ik heb het over Meppel hequote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:56 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Dankjewel.
Het is in het echt ook best leuk hoor, even wennen maar dan wordt het steeds leuker!
Dat is toch zo'n Handyman-achtige zaak?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:38 schreef _mimic het volgende:
Mhhm, en nu ben ik moe. Morgen weer aant werk bij de Pobo Plentyparts
Waarom zeg je daar dankjewel opquote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:56 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Dankjewel.
Het is in het echt ook best leuk hoor, even wennen maar dan wordt het steeds leuker!
Zelfde reden als waarom hij dat bericht in eerste instantie postte.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Waarom zeg je daar dankjewel op.
Zij is ten alle tijden (fuck op met je ten aller tijden ofzoquote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Waarom zeg je daar dankjewel op.
I try to.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zij is ten alle tijden (fuck op met je ten aller tijden ofzo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
) vriendelijk.
Neem er een voorbeeld aan!
Ja maar, jij zegt dat het goed te bereiken is met de trein, dan ga je daar als inwoner van Meppel toch niet dankjewel op zeggenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zij is ten alle tijden (fuck op met je ten aller tijden ofzo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
) vriendelijk.
Neem er een voorbeeld aan!
Het dankjewel heeft meer betrekking op de vorm in de post, dan op het onderwerp. Zij geeft een antwoord dat meer gericht is op de vorm binnen de communicatie. Misschien geeft dat een antwoord op je vraag.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja maar, jij zegt dat het goed te bereiken is met de trein, dan ga je daar als inwoner van Meppel toch niet dankjewel op zeggen? Alsof zij de rails heeft neergelegd ofzo
!
I like youquote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:37 schreef Integrity het volgende:
[..]
Het dankjewel heeft meer betrekking op de vorm in de post, dan op het onderwerp. Zij geeft een antwoord dat meer gericht is op de vorm binnen de communicatie. Misschien geeft dat een antwoord op je vraag.
Ja klopt, alleen de pobo zit er al wat jaartjes,quote:Op zaterdag 8 juli 2006 01:51 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Dat is toch zo'n Handyman-achtige zaak?
Ah ja dat weet ik dan weer niet omdat ik hier pas kort woon.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:10 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ja klopt, alleen de pobo zit er al wat jaartjes,
Ow en goedemorgen Meppel
Woon je hier ook?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |