Zonde!!!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:15 schreef Djep het volgende:
[..]
Ja die PICHT liep gewoon weer te lakken.
Niet zo erg als de Zoe, want kijks s want ik in haar bek vond toen ik thuis kwam:
[afbeelding]
DIT IS HET RESTANT VAN EEN KILO JONGE KAAS
Zoe is dus de OPPERLAK!
Jij bent een kakkerlakquote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:15 schreef Djep het volgende:
[..]
Ja die PICHT liep gewoon weer te lakken.
Niet zo erg als de Zoe, want kijks s want ik in haar bek vond toen ik thuis kwam:
[afbeelding]
DIT IS HET RESTANT VAN EEN KILO JONGE KAAS
Zoe is dus de OPPERLAK!
Vieze vieslap. We hebben hier toch ook nog kaas!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:18 schreef PICHT het volgende:
[..]
Jij bent een kakkerlakSpoel de kaas af en doe mij het restant!
Gratis kaas!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:21 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Vieze vieslap. We hebben hier toch ook nog kaas!
Dankjewel.quote:
Ik heb het over Meppel hequote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:56 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Dankjewel.
Het is in het echt ook best leuk hoor, even wennen maar dan wordt het steeds leuker!
Dat is toch zo'n Handyman-achtige zaak?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:38 schreef _mimic het volgende:
Mhhm, en nu ben ik moe. Morgen weer aant werk bij de Pobo Plentyparts
Waarom zeg je daar dankjewel opquote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:56 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Dankjewel.
Het is in het echt ook best leuk hoor, even wennen maar dan wordt het steeds leuker!
Zelfde reden als waarom hij dat bericht in eerste instantie postte.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Waarom zeg je daar dankjewel op.
Zij is ten alle tijden (fuck op met je ten aller tijden ofzoquote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Waarom zeg je daar dankjewel op.
I try to.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zij is ten alle tijden (fuck op met je ten aller tijden ofzo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
) vriendelijk.
Neem er een voorbeeld aan!
Ja maar, jij zegt dat het goed te bereiken is met de trein, dan ga je daar als inwoner van Meppel toch niet dankjewel op zeggenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zij is ten alle tijden (fuck op met je ten aller tijden ofzo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
) vriendelijk.
Neem er een voorbeeld aan!
Het dankjewel heeft meer betrekking op de vorm in de post, dan op het onderwerp. Zij geeft een antwoord dat meer gericht is op de vorm binnen de communicatie. Misschien geeft dat een antwoord op je vraag.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja maar, jij zegt dat het goed te bereiken is met de trein, dan ga je daar als inwoner van Meppel toch niet dankjewel op zeggen? Alsof zij de rails heeft neergelegd ofzo
!
I like youquote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:37 schreef Integrity het volgende:
[..]
Het dankjewel heeft meer betrekking op de vorm in de post, dan op het onderwerp. Zij geeft een antwoord dat meer gericht is op de vorm binnen de communicatie. Misschien geeft dat een antwoord op je vraag.
Ja klopt, alleen de pobo zit er al wat jaartjes,quote:Op zaterdag 8 juli 2006 01:51 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Dat is toch zo'n Handyman-achtige zaak?
Ah ja dat weet ik dan weer niet omdat ik hier pas kort woon.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:10 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ja klopt, alleen de pobo zit er al wat jaartjes,
Ow en goedemorgen Meppel
Woon je hier ook?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |