Nee woon in de Oosterboer, althans in het weekend, zit nu lekker in Groningen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:41 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Haha ja jij woont ook "achter het spoor" in de Ezinge hè. Ik dacht eerst dat dat bij de Oosterboer hoorde.![]()
Oh oké vergissing. Groningen! Leuk.quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:43 schreef achterhetspoor het volgende:
[..]
Nee woon in de Oosterboer, althans in het weekend, zit nu lekker in Groningen.
Maar daar zit er iets overheenquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:04 schreef guitarist.nl het volgende:
Surf naar mijn nick, dan heb je um in het groot
quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar daar zit er iets overheen.
Ja, daar zit toch wat overheenquote:Op donderdag 6 juli 2006 23:06 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
[afbeelding]
En nu niet meer zeuren
Inderdaad mooier geworden.quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:09 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding] ---> [afbeelding]
Toch een hele verbetering.
Dat is een stukje van de film American History Xquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:09 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Inderdaad mooier geworden.
Wie is die vent in jouw icoontje?
AUWWWWquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:32 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Dat is een stukje van de film American History X
Hmja Marcel zei het al. Ik ken de film niet.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:32 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Dat is een stukje van de film American History X
Dit:quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:59 schreef p-etr-a het volgende:
Djep, wat doet er zo'n zeer?
Alleen het idee al! Je kan zijn pijn haast voelen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:22 schreef Djep het volgende:
Die knakker moet op het trottoir liggen, met zijn mond op de stoep, en dan trapt die knakker m in zijn nek....
![]()
Ik was vanmiddag even weg maar ik ben al vanaf ongeveer vier uur weer thuis hoor.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:30 schreef Djep het volgende:
Petra waar ben je toch? PICHT zegt dat je niet thuis bent, maar je post wel??Hoe kan dat?
Ja die PICHT liep gewoon weer te lakken.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:40 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ik was vanmiddag even weg maar ik ben al vanaf ongeveer vier uur weer thuis hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |