Yvonnequote:
Wat, je doet me toch niet van de hand voor een kapotte tuinstoel en brood met pindakaas?!quote:Op maandag 3 juli 2006 20:18 schreef postmortum het volgende:
wow ze blijkt meer wat te zijn dan ik dacht
heb al half brood, kapotte tuinstoel en pot pindakaas al bod binnenquote:
Dat roepen wij ook steeds als er weer van die krielkippen van ná 1980 zich registreren....quote:
en die denken dat faat mijn moeder is, faat is mijn milfquote:Op maandag 3 juli 2006 20:40 schreef Faat het volgende:
[..]
Dat roepen wij ook steeds als er weer van die krielkippen van ná 1980 zich registreren....
OMG. Zit je kind op fok?!!!!!!!![]()
vakjargon, werk je ook in de sexindustrie?quote:
Wat doe jij zoal in je vrije tijd? Ik zing zelf graaag commercials na van het Voedingscentrumquote:Op maandag 3 juli 2006 21:16 schreef Forza- het volgende:
Ik bied 150 euro voor de moeder
geen tegenbod mogelijk lijkt me.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:58 schreef Ordinair het volgende:
Voor Faat bied ik een koud biertje en een euro!
Ik kan misschien twee biertjes uit de koelkast halen, en dan mijn blikje Pepsi Cola in de plaats. Een euro heb ik ook nog wel.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:02 schreef PatjeDoN het volgende:
[..]
geen tegenbod mogelijk lijkt me.
of iemand moet 2 biertjes hebben.
fetish? of gewoon op zoek naar een nieuwe hobbyquote:Op maandag 3 juli 2006 22:04 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Ik kan misschien twee biertjes uit de koelkast halen, en dan mijn blikje Pepsi Cola in de plaats. Een euro heb ik ook nog wel.
Nee, koopwaar mag zich er niet mee bemoeienquote:
quote:Op maandag 3 juli 2006 20:16 schreef Biogarde het volgende:
Ik bied een half brood en een pot pindakaas![]()
quote:Op maandag 3 juli 2006 20:17 schreef Biogarde het volgende:
Ik heb eventueel ook nog een kapotte tuinstoel te ruil![]()
Wat zijn dat voor vrienden en wat staat er op het menu?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:47 schreef Geqxon het volgende:
Kan ik haar morgen even hebben? Ik heb haar maar een uurtje nodig voor een dineetje bij vrienden.
dat maakt toch niks uit, ze willen je als afwashulp inzetten.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:59 schreef Faat het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor vrienden en wat staat er op het menu?![]()
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 07:50 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
dat maakt toch niks uit, ze willen je als afwashulp inzetten.
Crisis zeg, wat banaal allemaal. Laat mij dan maar lekker afwassen bij de vrienden van Geqxonquote:Op dinsdag 4 juli 2006 08:19 schreef masterdave het volgende:
Heeft ze kale kut?slikt ze?doet ze anaal?heeft ze ook nog lekkere vriendinnen die ik erbij kan kopen?Kan ze lekker koken?Afwassen?huis schoonmaken?
ik geef je er 5 euro voor.
dan wil ik geld toe!quote:
Het zijn 2 mannen die al een tijdje droog staan, en het dineetje is bij de McDonalds, dus je hoeft ook niet af te wassen!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:59 schreef Faat het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor vrienden en wat staat er op het menu?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |