Hoe lang is het al dicht eigenlijk?quote:Op maandag 3 juli 2006 20:35 schreef Christine het volgende:
[..]
. Of nee. Ik kreeg een hele rare mail van Mokster... die had een mail gehad van Ynske (dacht ik) en toen heb ik jou geSMSt en later op de fiets nog gebeld.
.
laat me radenquote:Op maandag 3 juli 2006 20:35 schreef Christine het volgende:
[..]. Of nee. Ik kreeg een hele rare mail van Mokster... die had een mail gehad van Ynske (dacht ik) en toen heb ik jou geSMSt en later op de fiets nog gebeld.
.
Nee, nu hebben we een FB-topic. De vooruitgangquote:Op maandag 3 juli 2006 20:35 schreef Q. het volgende:
[..]
"Lief dagboek. Singles is dicht. Tof hè? Groetjes, je C."
volgende keer als je een nummertje trekt.... hou het dan voor jezelfquote:Op maandag 3 juli 2006 20:35 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik trek alvast een nummertje om mn notes te weten te komen
Jaquote:Op maandag 3 juli 2006 20:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
laat me raden
die meel van mij kwam weer van Vikingmeisje af
geloof juni vorig jaar ofzowquote:
Het papiertje is geheel droog.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:37 schreef nixxx het volgende:
[..]
volgende keer als je een nummertje trekt.... hou het dan voor jezelf
Heb je gespiekt?quote:Op maandag 3 juli 2006 20:35 schreef Q. het volgende:
[..]
"Lief dagboek. Singles is dicht. Tof hè? Groetjes, je C."
Of dat nou zo positief isquote:
quote:Op maandag 3 juli 2006 20:38 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja!
Damn, hoe een balletje kan rollen.
Ze schreef iets van: "Singles is niet meer".
Ik schrok eerst heel erg, omdat ik de mail niet begreep (kwam een beetje out of the blue) en ik dacht dat jij ineens dood was (omdat jouw naam dus ook in de mail stond).
En dat is erg?quote:Op maandag 3 juli 2006 20:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
laat me raden
die meel van mij kwam weer van Vikingmeisje af
WW is OK!quote:Op maandag 3 juli 2006 20:39 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Of dat nou zo positief is. Ze moet wel geld blijven verdienen, anders kan ze geen kleding kopen, en nog erger, geen internetverbinding meer betalen
quote:Op maandag 3 juli 2006 20:40 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, en Mokster had er nog bij gezet: "shit man, dit is echt kut!!!"
dat was t ookquote:Op maandag 3 juli 2006 20:40 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, en Mokster had er nog bij gezet: "shit man, dit is echt kut!!!"
Geloof me, 't is een heel gezeik om dat te krijgen, en daarnaast verwachten ze van je dat je elk baantje oppakt dat beschikbaar is..quote:
Och, ik vond het wel grappigquote:
Oja, die hele rel was geloof ik begonnen omdat men dat lijstje met "feitjes" gingen makenquote:Op maandag 3 juli 2006 20:42 schreef Godlike02 het volgende:
Welkom in US
[Slowchat #189] heten de Singles welkom
de paatste paar
[Singles] Singles Tournament Round 1
[Singles] Singles Crew Sollicitaties zijn welkom
you killer!quote:Op maandag 3 juli 2006 20:42 schreef Q. het volgende:
Vrolijk Verder is nooit doodgegaan. Ik heb het vermoord, met wat hulp van de forumcrew.![]()
ik moest vanaf vandaag gaan solliciteren en mag t nu weer af gaan zeggenquote:Op maandag 3 juli 2006 20:41 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Geloof me, 't is een heel gezeik om dat te krijgen, en daarnaast verwachten ze van je dat je elk baantje oppakt dat beschikbaar is..
W is okee. W is de eerste letter van WebSpiderquote:Op maandag 3 juli 2006 20:41 schreef Christine het volgende:
[..]
Maar als we dan toch reeksen gaan reanimeren... waarom niet \/\/?.
De dood van GCSC was toch spannenderquote:Op maandag 3 juli 2006 20:42 schreef Christine het volgende:
[..]
Oja, die hele rel was geloof ik begonnen omdat men dat lijstje met "feitjes" gingen maken.
Nee je leest verkeerd. \/\/ is van Vrolijk Verder.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:44 schreef webspider het volgende:
[..]
W is okee. W is de eerste letter van WebSpider![]()
Singlesquote:Op maandag 3 juli 2006 20:42 schreef Godlike02 het volgende:
Welkom in US
[Slowchat #189] heten de Singles welkom
de paatste paar
[Singles] Singles Tournament Round 1
[Singles] Singles Crew Sollicitaties zijn welkom << echt de laatste
quote:Op maandag 3 juli 2006 20:45 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee je leest verkeerd. \/\/ is van Vrolijk Verder.
want?quote:Op maandag 3 juli 2006 20:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik moest vanaf vandaag gaan solliciteren en mag t nu weer af gaan zeggen
die weer verneukt wordt door TCquote:Op maandag 3 juli 2006 20:47 schreef Christine het volgende:
En we maken een fatsoenlijke OP.
Anders is beter!quote:Op maandag 3 juli 2006 20:46 schreef Christine het volgende:
Wij zijn trouwens het enige subforum waar we de SC topics niet mogen nummeren. Wat een kul zeg. Zullen we vanaf nu gewoon beginnen met nummeren? Dan beginnen we gewoon bij, zeg, 500. Zou dat de lading een beetje dekken?.
Elke keer als we dat roepen steekt het jong weer zijn kop opquote:Op maandag 3 juli 2006 20:48 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee, dat laten we ons niet gebeuren. Bovendien komt TC hier niet meer.
Zeg nooit nooitquote:Op maandag 3 juli 2006 20:48 schreef Christine het volgende:
[..]
Kopieren we die van Singles.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:47 schreef Christine het volgende:
En we maken een fatsoenlijke OP.
TC, sinds wanneer doet die wat hij zegt te doen?quote:Op maandag 3 juli 2006 20:48 schreef Christine het volgende:
[..]
in mijn vakantieperiode een nieuwe baan gevondenquote:
Leuk idee!quote:
Moeten we Nixxx wel toevoegen, want die postte niet in singkles.quote:
dat is toch wel erg tof, en snelquote:Op maandag 3 juli 2006 20:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
in mijn vakantieperiode een nieuwe baan gevonden
En Cc achter me aan krijgen?quote:Op maandag 3 juli 2006 20:50 schreef Christine het volgende:
Pas jij even de TT aan, Godt?
Op mijn verantwoordelijkheidquote:Op maandag 3 juli 2006 20:51 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En Cc achter me aan krijgen?![]()
Dank je de koekkoek![]()
Dat vind je helemaal niet ergquote:
idd.. en daar begin ik nu ook niet mee!quote:Op maandag 3 juli 2006 20:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Moeten we Nixxx wel toevoegen, want die postte niet in singkles.![]()
koekkoek... billekoek zal je bedoelenquote:Op maandag 3 juli 2006 20:51 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En Cc achter me aan krijgen?![]()
Dank je de koekkoek![]()
Als wij weer allemaal naar singles zouden verhuizen dan volg je vanzelf.quote:
Juist, want je hebt nu een baanquote:
Goeie reden om singles met rust te latenquote:Op maandag 3 juli 2006 20:55 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als wij weer allemaal naar singles zouden verhuizen dan volg je vanzelf.![]()
alleen voor christine liefie_ aarti en Cara ... en Cc :'Dquote:Op maandag 3 juli 2006 20:55 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als wij weer allemaal naar singles zouden verhuizen dan volg je vanzelf.![]()
quote:Op maandag 3 juli 2006 20:57 schreef nixxx het volgende:
[..]
alleen voor christine liefie_ aarti en Cara ... en Cc :'D
Zijn die niet allemaal single?quote:Op maandag 3 juli 2006 20:57 schreef nixxx het volgende:
[..]
correctquote:
idd uiteindelijk 3 dagen vakantie gehadquote:
kusjekroel!quote:
Meer vrouwen is okay!quote:Op maandag 3 juli 2006 20:59 schreef Q. het volgende:
Zou CL meer gaan posten als het weer Singles zou heten?![]()
Je vergeet Thisbe.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:57 schreef nixxx het volgende:
[..]
hoe kon ik dat doenquote:
moksy komt er niet meer..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |