Nope, het is afwachten tot de douane het certificate of origin ontvangen heeft. Als we uitgaan van de tijden die de FedEx medewerker door gaf, dan zou de douane dit tussen 21-24 juli ontvangen.quote:Op zondag 16 juli 2006 20:48 schreef Poit- het volgende:
al nieuws toevallig ?
Zouden we een jaar moeten wachten, lijkt mij ook niet helemaal de bedoelingquote:Op zondag 16 juli 2006 21:43 schreef mwuhaha het volgende:
[..]
Nope, het is afwachten tot de douane het certificate of origin ontvangen heeft. Als we uitgaan van de tijden die de FedEx medewerker door gaf, dan zou de douane dit tussen 21-24 juni ontvangen.
Ooopss, gecorrigeerdquote:Op maandag 17 juli 2006 10:17 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Zouden we een jaar moeten wachten, lijkt mij ook niet helemaal de bedoeling!
Zal wel International betekenen, om aan te geven dat het nu misschien officieel (langs de douane) in Nederland is.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:48 schreef mwuhaha het volgende:
Eindelijk een verandering.
FedEx pakket status: Jul 19, 2006 4:31 PM; Int'l shipment release; RIDDERKERK NL
Iemand een idee wat Int'l betekent?
Echt? Kun je eens een foto plaatsen waar je hem aan hebt en waar je helemaal opstaat zodat we kunnen zien hoe groot/breed je bent?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:27 schreef JAY-T het volgende:
Ik heb het ook zojuist gekregen..
Alleen vind ik het vest toch iets aan de te ruime kant, ondanks dat het een S is..![]()
1.85 en dan een S te groot?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:30 schreef JAY-T het volgende:
Zal ik zo ff proberen ja.. Mn pa heeft alleen de digicam mee dus zal het ff met mn telefoon moeten doen
Ben zelf 1.85m en 76kg..
Als iedereen gaat pimpen met zijn status dan ik ook maar.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:02 schreef eer-ik het volgende:
morgen is ie er
edit:
Zending in distributieroute 21-07-2006 Katwijk Zh , pakkettendistributie
wich means, dat er zometeen een meneer van TPG komt, die het komt brengen![]()
zou je hem even op willen meten ajb? met name de oksel-oksle lengte, en de lengte oksel-onderkant.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:27 schreef JAY-T het volgende:
Ik heb het ook zojuist gekregen..
Alleen vind ik het vest toch iets aan de te ruime kant, ondanks dat het een S is..![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |