Als iedereen voor het weekend over zou maken ja, maar hou wel in gedachte dat de douane nog kan gaan dwars liggen dus ga niet de hele tijd denken donderdag is het der.quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:20 schreef eer-ik het volgende:
dus donderdag a.s. ofzo is het ongeveer binnen?
okquote:Op donderdag 6 juli 2006 14:22 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
Als iedereen voor het weekend over zou maken ja, maar hou wel in gedachte dat de douane nog kan gaan dwars liggen dus ga niet de hele tijd denken donderdag is het der.
Maar ja het kan er naartuurlijk ook al heel snel zijn he, kan beide gebeuren.quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ok
naja, ik vraag het elke dag wel effe op de zaak![]()
Precies.quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:28 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
Maar ja het kan er naartuurlijk ook al heel snel zijn he, kan beide gebeuren.
Ja jammer, ik had gehoopt dat er nog mensen af zouden vallenquote:
en nu nog alleen bestellen en dan krijgen we het snel binnen hopelijk.quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:32 schreef Eland het volgende:
Het loopt aardig op rolletjes zo dacht ik ja.
Van iedereen heb ik het geld al binnen, behalve van Eland, maar dat is onderwegquote:
Ah mooi nieuwsquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:34 schreef mwuhaha het volgende:
[..]
Van iedereen heb ik het geld al binnen, behalve van Eland, maar dat is onderweg
Ik zal de kleding alvast bij A&F bestellen.
Goeie zaakquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:34 schreef mwuhaha het volgende:
[..]
Van iedereen heb ik het geld al binnen, behalve van Eland, maar dat is onderweg
Ik zal de kleding alvast bij A&F bestellen.
quote:Thank you for your order. As soon as we have shipped your order (pending credit authorization), you will receive another e-mail confirming shipment. Any tracking information will be included at that time.
quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:37 schreef mwuhaha het volgende:
En zojuist besteld
Alhoewel tijdens het bestellen sommige kleding stukken (zoals verwacht) op backordered 7 juli stonden, staat in de order bevestiging (via email) alles op "in stock"
De huidige order status is dat ze eerst het bedrag van mijn creditcard gaan halen, en daarna gaan ze het pakket versturen.
[..]
quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:37 schreef mwuhaha het volgende:
En zojuist besteld
Alhoewel tijdens het bestellen sommige kleding stukken (zoals verwacht) op backordered 7 juli stonden, staat in de order bevestiging (via email) alles op "in stock"
De huidige order status is dat ze eerst het bedrag van mijn creditcard gaan halen, en daarna gaan ze het pakket versturen.
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |