Ik heb wel eens eerder wat besteld uit de VS. Toen kreeg ik dacht ik van de douane een brief thuis gestuurd, waarmee ik via Internet kon bevestigen dat ik akkoord ging met de inklaring. Het ging toen dacht ik via GLS.quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:30 schreef eer-ik het volgende:
't heeft een kleine 17 uur geduurd voordat het van minniapolis naar parijs is verzonden, is het dan morgenochtend (lees allicht: vanochtend) bij jou?
Of denk ik nou heel raar?
Een cerficate of origin is volgens mij puur zodat de douane kan zien dat het gaat om niet-neppe kleding. Het is los van de inklaring.quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:50 schreef eer-ik het volgende:
zelfs met die papieren erbij?
Dan is er toch juist niks aan de hand?
scheitdouane in NL
Het maakt me eigenlijk ook niet zo erg veel uit hoelang het duurt, maar al was het er morgen, zou het relaxed zijn als ik het meteen kan halen, aangezien ik toch in de buurt ben dan.quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:51 schreef mwuhaha het volgende:
[..]
Ik heb wel eens eerder wat besteld uit de VS. Toen kreeg ik dacht ik van de douane een brief thuis gestuurd, waarmee ik via Internet kon bevestigen dat ik akkoord ging met de inklaring. Het ging toen dacht ik via GLS.
Dus stel dat de douane weer een brief voor inklaring naar me stuurt, dan gaat donderdag niet lukken.
@Postman, hoe ging de douane inklaring bij jou? Hoe lang duurder het?
FedEx pakket status: Jul 12, 2006 10:25 PM; Departed FedEx location; PARIS FR
Wat heeft de douane dan te maken met neppe kleding?quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:53 schreef mwuhaha het volgende:
[..]
Een cerficate of origin is volgens mij puur zodat de douane kan zien dat het gaat om niet-neppe kleding. Het is los van de inklaring.
Ik weet zelf ook niet precies hoe het zit. Ik zag een keer op tv bij de douane op Schiphol dat ze kleding in een koffer innamen omdat duidelijk werd dat het ging om daar-gekochte neppe kleding. Vanwege de prijs had de eigenaar moeten weten dat het om neppe kleding ging ofzoiets.quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wat heeft de douane dan te maken met neppe kleding?
Idd. Maar had zou kunnen dat de douane zulke certificaten innemen, omdat het bedoeld is voor de douane. Verder kan het misschien ook zijn dat A&F certificaten alleen meesturen als de douane daar expliciet om vraagt. Het kan zijn dat ons pakket geen certificate of origin bevat, ondanks dat ik dit aan A&F heb gevraagd.quote:[...]Want op zich als je 1 keer zo'n certificaat gezien hebt, kan je dat toch wel namaken....
Dat pakket ligt bij Fedex en is er morgen echt nog niet.quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:24 schreef eer-ik het volgende:
beter zeg je tegen haar dat ze het pakket effe onderschept
En het gewoon doorstuurt
Nope, de status is nog hetzelfde. Zodra ik nieuws heb, post ik het meteenquote:Op donderdag 13 juli 2006 18:05 schreef CrookedEye het volgende:
al iets nieuws gehoord van de douane dan.
Ok, even afwachten dan maar.quote:Op donderdag 13 juli 2006 18:06 schreef postman het volgende:
Als er een certificaat bij zit heb je het morgen, anders een weekje wachten.
Omdat het waarschijnlijk dom typvee is dat standaardantwoorden in de mail moet kopieren en er hun eigen naam onder moet zetten...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:04 schreef eer-ik het volgende:
waarom weten die gasten van A&F zelf niet dan dat er bij zo'n bedrag altijd een certificaat bij moet zitten? [afbeelding]
Mja, daar zit wel wat in inderdaadquote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:45 schreef Molluck het volgende:
[..]
Omdat het waarschijnlijk dom typvee is dat standaardantwoorden in de mail moet kopieren en er hun eigen naam onder moet zetten...
nou enquote:Op zondag 16 juli 2006 13:13 schreef 14.gif het volgende:ik ga dinsdag op vakantie
zonder AF-kleren dus
Nope, het is afwachten tot de douane het certificate of origin ontvangen heeft. Als we uitgaan van de tijden die de FedEx medewerker door gaf, dan zou de douane dit tussen 21-24 juli ontvangen.quote:Op zondag 16 juli 2006 20:48 schreef Poit- het volgende:
al nieuws toevallig ?
Zouden we een jaar moeten wachten, lijkt mij ook niet helemaal de bedoelingquote:Op zondag 16 juli 2006 21:43 schreef mwuhaha het volgende:
[..]
Nope, het is afwachten tot de douane het certificate of origin ontvangen heeft. Als we uitgaan van de tijden die de FedEx medewerker door gaf, dan zou de douane dit tussen 21-24 juni ontvangen.
Ooopss, gecorrigeerdquote:Op maandag 17 juli 2006 10:17 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Zouden we een jaar moeten wachten, lijkt mij ook niet helemaal de bedoeling!
Zal wel International betekenen, om aan te geven dat het nu misschien officieel (langs de douane) in Nederland is.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:48 schreef mwuhaha het volgende:
Eindelijk een verandering.
FedEx pakket status: Jul 19, 2006 4:31 PM; Int'l shipment release; RIDDERKERK NL
Iemand een idee wat Int'l betekent?
Echt? Kun je eens een foto plaatsen waar je hem aan hebt en waar je helemaal opstaat zodat we kunnen zien hoe groot/breed je bent?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:27 schreef JAY-T het volgende:
Ik heb het ook zojuist gekregen..
Alleen vind ik het vest toch iets aan de te ruime kant, ondanks dat het een S is..![]()
1.85 en dan een S te groot?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:30 schreef JAY-T het volgende:
Zal ik zo ff proberen ja.. Mn pa heeft alleen de digicam mee dus zal het ff met mn telefoon moeten doen
Ben zelf 1.85m en 76kg..
Als iedereen gaat pimpen met zijn status dan ik ook maar.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:02 schreef eer-ik het volgende:
morgen is ie er
edit:
Zending in distributieroute 21-07-2006 Katwijk Zh , pakkettendistributie
wich means, dat er zometeen een meneer van TPG komt, die het komt brengen![]()
zou je hem even op willen meten ajb? met name de oksel-oksle lengte, en de lengte oksel-onderkant.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:27 schreef JAY-T het volgende:
Ik heb het ook zojuist gekregen..
Alleen vind ik het vest toch iets aan de te ruime kant, ondanks dat het een S is..![]()
Of in de droger, krimpt hij nog meer van.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:08 schreef eer-ik het volgende:
effe een keertje te heet wassen en het is goed joh
Toch wel raar dat A&F zoveel verschil heeft in maatcodering tussen polo's en zo'n Lumber Road.quote:
Ik zal je pakket morgen op de post doenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:16 schreef Joncho het volgende:
Heb je gemaild, was even een weekje met vakantie
Superquote:Op zondag 23 juli 2006 11:40 schreef mwuhaha het volgende:
Mooi om te horen dat alles binnen
[..]
Ik zal je pakket morgen op de post doen
Zal er mogen een makenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:35 schreef Proper_fucked het volgende:
foto's? altijd leuk om te zien..
Binnenkort vast weer, er is altijd wel iemand met een credit card en wat tijd om zo iets te organiseren. De ene keer zijn ze gewoon iets sneller na elkaar dan de andere keer.quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:43 schreef Phraze het volgende:
komt er nog weer een inkoopactie?
Als ik dit zo lees lijkt het mij dat ik het geld terugkrijg op de creditcard, ik heb alleen wel gewoon een deel van de bestelling dus binnen en een ander deel ligt nog bij de douane.quote:Subject: Abercrombie & Fitch Refund
Return/Exchange Information:
You have been charged/credited for your item(s):
Merchandise: .00
Taxes: .00
Misc Credits/Return Label charge: 578.45
-------------------------------------------------
Total refunded to MASTERCARD 578.45
We exchange or refund any unwashed or unworn merchandise with
a copy of your receipt or invoice. Without a proof of purchase,
you will receive the last known value in the form of a Merchandise
Credit Card. If you are returning merchandise purchased in a store,
we will credit you with a Merchandise Credit Card. For all other
returns, we will credit you using your original payment type.
*Merchandise Credit Cards are sent via USPS within 2 weeks to
the address above.
*All exchanges are sent out without any additional costs for shipping.
*For questions, email abercrombie@abercrombie.com
or call 1-866-681-3115 or 1-614-219-5380 (International).
Ik geef zelf voorlopig geen inkoopactie.quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:43 schreef Phraze het volgende:
komt er nog weer een inkoopactie?
Nope, niet eerder gezien, zo'n mailtje.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:43 schreef Mei-li het volgende:
Ik had even een vraagje aan de mensen die zelf al iets besteld hebben bij
Abercrombie (mwuahah postman adelante?).
Ik heb zelf op de 7e een bestelling geplaatst, het duurde ruim 2 weken voor er ook maar iets verzonden was wegens backordered spul (dat Lumber Road vest). 1 deel van de bestelling heb ik nu binnen, het grote deel ligt nu nog bij de douane te wachten op een certificaat. Ik kreeg alleen vanochtend het volgende mailtje in de mailbox
[..]
Als ik dit zo lees lijkt het mij dat ik het geld terugkrijg op de creditcard, ik heb alleen wel gewoon een deel van de bestelling dus binnen en een ander deel ligt nog bij de douane.
Hebben jullie ook dit maitlje gehad na het bestellen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |