alleen een kneus als jij ziet (in deze context) negermuziek als alles waar een neger bij hoort; voor de meer ontwikkelde mens is klip en klaar, dat daar alleen ruk&butt, hipflop en andere verwante stijlen bij horen, incl. de bijbehorende krankzinnig-talentloze muziek video clips.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:40 schreef Zuen het volgende:
[..]
Jazz is geen negermuziek?. Ken je geschiedenis.
juist.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:54 schreef Knarf het volgende:
[..]
Alle muziek stamt van 'negermuziek' af. Daarom vind hij (en ik ook ) R$B en HipHop nog wel kut.
Idd wat een lijstje met kut geluid (ik wil het nog geen eens muziek noemen) heb je in je fotoboek gepropt mongool.quote:
zeg nu hoef je je eigen natuurlijk niet te gaan verlagen tot zijn niveau.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:56 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
alleen een kneus als jij ziet (in deze context) negermuziek als alles waar een neger bij hoort; voor de meer ontwikkelde mens is klip en klaar, dat daar alleen ruk&butt, hipflop en andere verwante stijlen bij horen, incl. de bijbehorende krankzinnig-talentloze muziek video clips.
ik vind het trouwens nog knap brutaal dat je mij denkt de les te kunnen lezen over geschiedenis; je komt zelf pas amper uit het ei gekropen dat beweren, terwijl je het hoogtepunt van de muziek (<1987) niet eens meegemaakt hebt.
waarom? en zeg dat dan maar ook tegen o.a. de Rolling Stones en de Beatles.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:33 schreef MrFl0ppY het volgende:
OT: Rammstein is goed, al is dat VS gebash wel erg cliché. Ze moeten gewoon muziek maken op gevoel en niet op politieke gronden
Zet je PC aan, start Magix Music Maker op en je hebt een top 40 hit.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:41 schreef thedude0 het volgende:
pak wat willekeurige instrumenten, maak er herrie mee en schreeuw er ondertussen wat doorheen en je hebt rammstein
Fout, dan heb je zo een afgelikt trancnummer of een cover, van neem nu Thunder in my Heart van Leo Sayer. Typische MusicMaker stuff. Het origineel is vele malen beter. Wat jij zegt gaat niet op voor Rammstein. Nee, het is niet het meest moeiljke qua spelen, maar het komt wel aan, en dan gaan we nog maar niet over de teksten praten. Neem nu de tekst van het nummer Rammstein. Mag jij mij vertellen wat die tekst in houdt. Het is een zeer simpele tekst, maar met een grote betekenis. Success.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:41 schreef thedude0 het volgende:
pak wat willekeurige instrumenten, maak er herrie mee en schreeuw er ondertussen wat doorheen en je hebt rammstein
Ongelofelijk dat jij je zo uitlaat. Echt het IQ van een baksteen man. Fucking mongool.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:39 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
[..]
Niet iedereen gaat, zoals jij, kwijlen over talentloze, met anabole steroïden opgepompte negers, merendeels crimineel en in clips behangen met gehuurde juwelen en auto's, omgeven door gewillige cocaïnehoeren, afgebeeld op posters boven je bed.
Voornamelijk omdat wij ons niet willen associëren met kanslozen, maar ik begrijp best dat jouw leven weinig perspectief op verbetering biedt.
Je hebt gelijk hoor, ik had gewoon zin om ergens over te zeiken.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:54 schreef mistermaniac het volgende:
[..]
Fout, dan heb je zo een afgelikt trancnummer of een cover, van neem nu Thunder in my Heart van Leo Sayer. Typische MusicMaker stuff. Het origineel is vele malen beter. Wat jij zegt gaat niet op voor Rammstein. Nee, het is niet het meest moeiljke qua spelen, maar het komt wel aan, en dan gaan we nog maar niet over de teksten praten. Neem nu de tekst van het nummer Rammstein. Mag jij mij vertellen wat die tekst in houdt. Het is een zeer simpele tekst, maar met een grote betekenis. Success.
Nog zo een wannabee.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:57 schreef Q-Tip het volgende:
[..]
Ongelofelijk dat jij je zo uitlaat. Echt het IQ van een baksteen man. Fucking mongool.
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:21 schreef Knarf het volgende:
[..]
Zet je PC aan, start Magix Music Maker op en je hebt een top 40 hit.
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:07 schreef mistermaniac het volgende:
Nee dat is de discussie uit de weg gaan.
Mutter vind ik persoonlijk meteen het beste albumquote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:33 schreef liquid-orange het volgende:
Leuk al die vooroordelen over Rammstein. Feit is wel dat ze gewoon goede muziek maken. In het begin moest ik er ook niets van hebben. Tot ik een keer 'Mein Hertz Brent' heb gehoord. Daarna ben ik het album gaan luisteren en ben de muziek leuk gaan vinden. Toen heb ik ook de overige albums gekocht en ben bij het concert (volgens mij was dat vorig jaar) in Ahoy geweest. Dat concert was echt top! Een mooie show kunnen ze neerzetten. Als ze nog een keer naar Nederland komen ga ik weer.
Heerlijke muziekquote:Op maandag 3 juli 2006 21:15 schreef dr.dunno het volgende:
[..]goed punt idd.
mooi voorbeeldje van een tamelijk rustig nummer in dat genre: Dimmu Borgir - Progenies Of The Great Apocalypse
En jij weet wat precies over mij?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:07 schreef mistermaniac het volgende:
Nee dat is de discussie uit de weg gaan.
[..]
Nog zo een wannabee.
Nee, hij is gangster. Ik kleed me al net als hem. dan ben ik vet urban net als mijn homeslicesquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:47 schreef TC_Artemis het volgende:
Eerst nirvana, nu rammstein, what's next mr 50 cent?
Napalm Death zijn zo,n beetje de grondleggers van ,t genre, maar ik dacht dat dat gewoon grindcore was.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:21 schreef Knarf het volgende:
[..]
Er is maar 1 death/grind band:
Napalm Death.
Rammstein is een beetje middle off the road muziek.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 07:44 schreef Hbjr het volgende:
keine lust!
Rammstein, het is echt een geweldige band live. Ze zetten zo sterk hun preformance neer en ik vind dat artiesten hier een voorbeeld aan kunnen nemen.
Ze zingen niet keurig het liedje na, maar doen ook nog iets leuks op stage. Zoals de zanger steeds ze maten smackt met een microfoon![]()
Sinds ik wat live content heb gezien van rammstein vind ik ze nu nog beter
quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:41 schreef Maarteb het volgende:
Rammstein is echt een pauperband, als je dan toch van metal houdt dan moet je niet naar hun luisteren het is te traag -_-" Nile of The Black Dahlia Murder
Ga eens doodquote:Rammstein is echt een pauperband, als je dan toch van metal houdt dan moet je niet naar hun luisteren het is te traag -_-" Nile of The Black Dahlia Murder
MTV Vlegels, volgens mij wordt Rammstein elke dag uitgezonden op MTV hoorquote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:44 schreef IFASS het volgende:
Rammstein.. goed![]()
Zit erg goed in elkaar als je 't mij vraagt.. dat je nou van die mtv vlegels () hebt die goede muziek niet kunnen herkennen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |