Een echte fan zou weten dat hij nog niet aan seks doet, omdat er weinig 'magic happened' in een kamer die hij met zn broer moet delenquote:Op maandag 3 juli 2006 19:06 schreef postmortum het volgende:
-zijn relatie en sexleven met zijn vriendinnetje
maikuuul is samen met zijn vriendje maddox en de ouders van beiden naar Spanjequote:Op maandag 3 juli 2006 19:22 schreef Keramiekplaatser het volgende:
Waar gaat die pauper heen? Ameland?
Of naar 1 van de pauperlanden: Spanje, Portugal, Italie?
Of pakt ie het goed aan en gaat ie naar : Barbados, Dominica of Palau?
Laat me raden: Lloret of Salouquote:Op maandag 3 juli 2006 19:27 schreef postmortum het volgende:
[..]
maikuuul is samen met zijn vriendje maddox en de ouders van beiden naar Spanje
ik verheug me al op de topics over:quote:
doodverwensingquote:
Ik verheug me er nu al opquote:Op maandag 3 juli 2006 19:40 schreef LudoSanders het volgende:
Boh gek! Wat een topicdiarree zal daar uitkomen na 3 weken geen FOK!
wow een plan de fok!stalkploegquote:Op maandag 3 juli 2006 20:49 schreef the_legend_killer het volgende:
We sturen een groep fokkers met hem mee die hem volgen tijdens zijn vakantie
- Maikuuuul koopt een 'pain du stok'quote:Op maandag 3 juli 2006 20:49 schreef the_legend_killer het volgende:
We sturen een groep fokkers met hem mee die hem volgen tijdens zijn vakantie
quote:Op maandag 3 juli 2006 23:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Hij is met zijn kont maatje naar een lollercamping in hendig Frankrijk![]()
Hoe zou het forum eruit zien zonder maikuuul? zou het een stuk saaier zijn? of juist vrolijkerquote:Op maandag 3 juli 2006 23:52 schreef The_Terminator het volgende:
Ik kan er niet mee zitten, ik ga de vlag alvast buiten hangen![]()
Ietsje saaier denk ik wel, vaak kun je nog wel om hem lachen. Maar gelukkig is hij nu 'even' weg van Fok, en kunnen de mods tot rust komenquote:Op maandag 3 juli 2006 23:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hoe zou het forum eruit zien zonder maikuuul? zou het een stuk saaier zijn? of juist vrolijker![]()
Godvergeten kutkickquote:Op zondag 23 juli 2006 12:55 schreef postmortum het volgende:
Ze Maaikuuul welkom terug, hier heb je al een lijst van potentiele topics![]()
jij bent gewoon jaloers dat ik geen topic over jou geopend hebquote:
de dag dat jij een topic over mij opent, zal mijn laatste dag hier op aarde zijnquote:Op zondag 23 juli 2006 12:57 schreef postmortum het volgende:
[..]
jij bent gewoon jaloers dat ik geen topic over jou geopend heb![]()
oeh is dat een uitdagingquote:Op zondag 23 juli 2006 12:58 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
de dag dat jij een topic over mij opent, zal mijn laatste dag hier op aarde zijn![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |