Hij of zijn piemel?quote:Op maandag 3 juli 2006 18:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat rpp er niet op lijkt.
Dus hij is niet, like, van plastic, enzo?quote:Op maandag 3 juli 2006 18:37 schreef Q. het volgende:
Ja, hallo, echte piemel hier.
Alleen op zondagavond.quote:Op maandag 3 juli 2006 18:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dus hij is niet, like, van plastic, enzo?
Dan kun je hem versmelten en in elke desgewenste vorm boetseren.quote:
Met dit soort weer smelt hij vanzelf wel. Ideaal.quote:Op maandag 3 juli 2006 18:40 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dan kun je hem versmelten en in elke desgewenste vorm boetseren.. Tóf.
Rpp heeft een heule mooie piemel toevalligquote:Op maandag 3 juli 2006 18:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat rpp er niet op lijkt.
Dat vraagt om bewijs.quote:Op maandag 3 juli 2006 18:42 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Rpp heeft een heule mooie piemel toevallig.
Halloquote:
Maar het is geen zondag.quote:Op maandag 3 juli 2006 18:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Met dit soort weer smelt hij vanzelf wel. Ideaal.![]()
Oh! Mag ik 'm dan ombuigen?quote:
Ja hoor, ik wel.quote:
Ik sms even.quote:Op maandag 3 juli 2006 18:44 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Tsja dat moet je aan hem vragen hoor.
If the shoe fits..quote:Op maandag 3 juli 2006 18:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh je denkt dat ik nu ook al dieren neuk! Het moet niet gekker worden he?!
quote:Op maandag 3 juli 2006 18:54 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik heb nog niks ontvangen. Is je duim ook al geblesseerd?
Nee!quote:Op maandag 3 juli 2006 18:55 schreef Neenetje het volgende:
Wat is dat nou rpp, zit je al zo onder de plak dat je biz zo over je laat praten?
Tuurlijk liefiequote:Op maandag 3 juli 2006 18:57 schreef rompompom het volgende:
Toch, tal?
Veel plezierquote:Op maandag 3 juli 2006 18:59 schreef rompompom het volgende:
Ik ga m'n voetbalspullen bij elkander scharrelen en in de sporthal (lees: sauna) twee potjes ballen. Bid dat ik niet uitdroog!
Bidsprinkhaan.quote:Op maandag 3 juli 2006 18:59 schreef rompompom het volgende:
Ik ga m'n voetbalspullen bij elkander scharrelen en in de sporthal (lees: sauna) twee potjes ballen. Bid dat ik niet uitdroog!
Ik werd even afgeleidquote:Op maandag 3 juli 2006 18:54 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik heb nog niks ontvangen. Is je duim ook al geblesseerd?
Ik heb plak tietenquote:Op maandag 3 juli 2006 19:23 schreef ehqo het volgende:
Ik heb een plakzak.
Dat is goed.quote:Op maandag 3 juli 2006 19:28 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik ga de mijne net wassen, zou ik die van jou meteen mee doen?
Neen.quote:Op maandag 3 juli 2006 19:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Is het raar als ik zeg dat ik zin heb om de badkamer schoon te maken?
Dat zit in je bloed.quote:Op maandag 3 juli 2006 19:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Is het raar als ik zeg dat ik zin heb om de badkamer schoon te maken?
Goedzoquote:Op maandag 3 juli 2006 19:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Schoonmaakturk zijn is mijn toekomst, jeweet!
quote:Op maandag 3 juli 2006 18:37 schreef Q. het volgende:
Ja, hallo, echte piemel hier.
Waar ben jij in godsnaam mee bezig?quote:
Ach hou jij helemaal je mondquote:Op maandag 3 juli 2006 20:38 schreef Stofje het volgende:
[..]
Waar ben jij in godsnaam mee bezig?Toffe BeFfers als mcD afzeiken, soit, maar van pc-freak blijf je af, ja!?
![]()
Dat ook.quote:
[insert PMS-smiley]quote:Op maandag 3 juli 2006 20:38 schreef Stofje het volgende:
[..]
Waar ben jij in godsnaam mee bezig?Toffe BeFfers als mcD afzeiken, soit, maar van pc-freak blijf je af, ja!?
![]()
Ik zit al de hele dag in m'n boxer, verder ga ik niet, stel dat ineens m'n zus binnekomt met een vriendin ofzo.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:43 schreef Stofje het volgende:
Godver, warm he, mensen? Potverdikkeme, nou.
Ik hoop dat je verzuipt.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:45 schreef Neenetje het volgende:
Hmm.. luchtvochtigheid hier is 79%..
Leuk joh, lijkt of je door water heenloopt.
Ik... moet... me....inhouden.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:46 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik zit al de hele dag in m'n boxer, verder ga ik niet, stel dat ineens m'n zus binnekomt met een vriendin ofzo.
Hier rond de 35%.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:45 schreef Neenetje het volgende:
Hmm.. luchtvochtigheid hier is 79%..
Leuk joh, lijkt of je door water heenloopt.
Ik denk dat ze zich juist heel vertrouwd bij je voelen.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:51 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik heb stemmingwisselingen. Hoe gaan vrouwen daarmee om?
Heb je wel eens op m'n postgedrag gelet?quote:Op maandag 3 juli 2006 20:51 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik heb stemmingwisselingen. Hoe gaan vrouwen daarmee om?
Tenzij de stemmingwisselingen niet synchroon lopen. Dan heb je de poppen aan het dansen.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:52 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zich juist heel vertrouwd bij je voelen.
Ja, je bent de laatste 2 dagen niet erg aardig naar mcDavid en pc-freak toe. Volkomen terecht, dat zijn echt ontstellende kneuzen.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:52 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Heb je wel eens op m'n postgedrag gelet?
Ik heb ze ook.
Ik denk dat ik in de overgang ben.
Ach die twee kneuzen weten ook wel dat ik het niet meen.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:54 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ja, je bent de laatste 2 dagen niet erg aardig naar mcDavid en pc-freak toe. Volkomen terecht, dat zijn echt ontstellende kneuzen.![]()
Bij jou is het wat duidelijker dan bij bv tal die je echt zomaar ineens uitscheld.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:56 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ach die twee kneuzen weten ook wel dat ik het niet meen.
Dat van niet willen neucken met McD trouwens wel.
Oh, het kneusje post ook eens wat.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:58 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Bij jou is het wat duidelijker dan bij bv tal die je echt zomaar ineens uitscheld.. Maar stiekemd vind die de BeFers ook wel leif.
Er is geen kut aan. Het kreng zit alleen in de weg en heeft een eigen mening, die niet persé overeen komt met de mijne.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:59 schreef Chowi het volgende:
Ik zou best een lul willen hebben. Góh, wat lijkt me dat fijn. Nou, hm hm. Dat lijkt me best nog wel wat. En dat je dan opstaat met een odol, dat het een aangenaam gevoel geeft als je kruis van je broek te hoog zit, dat je wit spul kunt spuiten. Dat lijkt me zeer jofel, heuswaar.
Ik heb het hier niet over PDL hè, maar over mijn lul.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:00 schreef Stofje het volgende:
[..]
Er is geen kut aan. Het kreng zit alleen in de weg en heeft een eigen mening, die niet persé overeen komt met de mijne.
Ik vind dat je een leuke woordkeus hebt, Stof. Alleen al dat "er is geen kut aan". En dat je je lul een "kreng" noemt, wat overigens niet per definitie vrouwelijk is, maar zo komt het wel op me over. Zullen we wat zoenen gevolgd door een vetarm diner en een fles Bordeaux?quote:Op maandag 3 juli 2006 21:00 schreef Stofje het volgende:
[..]
Er is geen kut aan. Het kreng zit alleen in de weg en heeft een eigen mening, die niet persé overeen komt met de mijne.
Mijn eten is net mislukt. Ik had erge honger en dacht met mijn inzichten mijn maaltijd sneller te kunnen bereiden, dan de tijd die ervoor staat. Gadverdamme, dat was vies. Dus, okay.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:02 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik vind dat je een leuke woordkeus hebt, Stof. Alleen al dat "er is geen kut aan". En dat je je lul een "kreng" noemt, wat overigens niet per definitie vrouwelijk is, maar zo komt het wel op me over. Zullen we wat zoenen gevolgd door een vetarm diner en een fles Bordeaux?
Als mik dom doe is dat niet bewust hoor. Tot zover mijn disclaimer.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:01 schreef Neenetje het volgende:
Overigens, ik moet even een disclaimer zetten, als McD of PC of wie dan ook in BeF weer eens dom zit te doen, meen ik ieder woord van iedere verwensing tot in het diepst van m'n hart en soms zelfs ziel, maar dat hangt af van de situatie.
Aai luf joequote:Op maandag 3 juli 2006 21:01 schreef Neenetje het volgende:
Overigens, ik moet even een disclaimer zetten, als McD of PC of wie dan ook in BeF weer eens dom zit te doen, meen ik ieder woord van iedere verwensing tot in het diepst van m'n hart en soms zelfs ziel, maar dat hangt af van de situatie.
Oh mijn god, nu komt de aap uit de mouw.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:04 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Als mik dom doe is dat niet bewust hoor. Tot zover mijn disclaimer.
Herkenbaar, koude maaltijden eten is niet raar voor mij. Soms ben ik ook te lui om bv bami of pizza wat over is op te warmen end an eet ik het koud.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:03 schreef Stofje het volgende:
[..]
Mijn eten is net mislukt. Ik had erge honger en dacht met mijn inzichten mijn maaltijd sneller te kunnen bereiden, dan de tijd die ervoor staat. Gadverdamme, dat was vies. Dus, okay.
Daarmee ga je ook meteen akkoord met het zoenen en de fles Bordeaux, hè?quote:Op maandag 3 juli 2006 21:03 schreef Stofje het volgende:
[..]
Mijn eten is net mislukt. Ik had erge honger en dacht met mijn inzichten mijn maaltijd sneller te kunnen bereiden, dan de tijd die ervoor staat. Gadverdamme, dat was vies. Dus, okay.
Ik neem het op de koop toe.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
Daarmee ga je ook meteen akkoord met het zoenen en de fles Bordeaux, hè?
Desnoods bereid je er een maaltijd van of besmeur je hem met tandpasta.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:04 schreef Q. het volgende:
Een lul? Naah, dat lijkt me niets. Wat moet ik er mee?
Als ik zelf bami maak vind ik het koud ook nog erg goed te etenquote:Op maandag 3 juli 2006 21:05 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Herkenbaar, koude maaltijden eten is niet raar voor mij. Soms ben ik ook te lui om bv bami of pizza wat over is op te warmen end an eet ik het koud.
Je bent erg subtiel.quote:
Ik wilde nog even de aandacht vestigen op deze grol, die ik zelf alleraardigst vond.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:01 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik heb het hier niet over PDL hè, maar over mijn lul.
Oeh, dat is een goeie. Hij is wel dusdanig groot dat ik er wel enkele weken van kan eten. Economisch!quote:Op maandag 3 juli 2006 21:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Desnoods bereid je er een maaltijd van of besmeur je hem met tandpasta.
Ha. Ha.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:06 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik wilde nog even de aandacht vestigen op deze grol, die ik zelf alleraardigst vond.
En dat betekent meer bier!quote:Op maandag 3 juli 2006 21:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Oeh, dat is een goeie. Hij is wel dusdanig groot dat ik er wel enkele weken van kan eten. Economisch!
Zeikstraal.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:08 schreef clumsy_clown het volgende:
Hmm. Ik wil voedsel maar moet boodschappen doen dus niet donders veel in huis. Ik kán een Turkse pizza halen, 20 meter van m'n deur vandaan, maar dan moet ik me aankleden.
Lastig.
Nee, maar dan hoef ik je op dat moment nog niet te mogenquote:Op maandag 3 juli 2006 21:04 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Als mik dom doe is dat niet bewust hoor. Tot zover mijn disclaimer.
Insgelijks mij darling.quote:
Je kunt ook Turkse pizza halen, wat twintig meter vandaan is, zonder je aan te kleden. Okay. Als dit al niet een spuit 11 is, is het een inkoppertje.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:08 schreef clumsy_clown het volgende:
Hmm. Ik wil voedsel maar moet boodschappen doen dus niet donders veel in huis. Ik kán een Turkse pizza halen, 20 meter van m'n deur vandaan, maar dan moet ik me aankleden.
Lastig.
Nee, tuurlijk niet schatje, jij bent helemaaaaal niet dikquote:Op maandag 3 juli 2006 21:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik moet toch verdomme eten?!
Oh! Wacht! Nee! Ik snap het al! Je vindt me te dik!
HET IS ZO HÈ?!quote:Op maandag 3 juli 2006 21:12 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet schatje, jij bent helemaaaaal niet dik. Hoe kom je daar toch bij, ik vind juist dat je heel goed voor jezelf moet zorgen
.
Nou ja, ik vind dat je kont de la... nee, je dij... nee, het is dat je bui... nee joh schat, je bent mooi zo.quote:
Mooi zo, dus niet perfect?quote:Op maandag 3 juli 2006 21:14 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind dat je kont de la... nee, je dij... nee, het is dat je bui... nee joh schat, je bent mooi zo.
quote:Op maandag 3 juli 2006 21:17 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nou ja, je bent geen Jennifer Lopez of zo, maar wél mooi op je eigen manier.
Zie je, je moet vrouwen gewoon geen zeikerds noemen, daar wordt het alleen maar erger van.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:14 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind dat je kont de la... nee, je dij... nee, het is dat je bui... nee joh schat, je bent mooi zo.
quote:
quote:Op maandag 3 juli 2006 21:18 schreef Stofje het volgende:
[..]
. Het is zo gemakkelijk om opmerkingen te maken, die wel goed bedoeld zijn, maar fout aankomen.
quote:J. zegt:
Wat zijn mannen overigens toch makkelijk in de val te laten lopen (zie BeF)
[ Mercan ] zegt:
![]()
Wát?! Jennifer Lopez?! Dat verlepte make-up hoertje met cellulitisheipalen is mooier?! What's next? "Ach, Erica Terpstra heeft dezelfde kont en is er óók tevreden mee"? Steek die mes maar gewoon in m'n rug hoor! Vergeet er vooral niet goed mee te draaien hè!quote:Op maandag 3 juli 2006 21:17 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nou ja, je bent geen Jennifer Lopez of zo, maar wél mooi op je eigen manier.
Ik geef je groot gelijk.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wát?! Jennifer Lopez?! Dat verlepte make-up hoertje met cellulitisheipalen is mooier?! What's next? "Ach, Erica Terpstra heeft dezelfde kont en is er óók tevreden mee"? Steek die mes maar gewoon in m'n rug hoor! Vergeet er vooral niet goed mee te draaien hè!
*draait hoofd om en steekt tong uit naar Stofje.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:22 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ik geef je groot gelijk.
*arm om cc heenslaat
*samen omdraaien en weglopen.
Een kinderkont is gauw gevuld.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:21 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ach, wat is c_c weer gemakkelijk te vermaken, zeg.![]()
Hey, waar zit die, en zit die er al lang?quote:Op maandag 3 juli 2006 21:08 schreef clumsy_clown het volgende:
Lastig.
Die ja. Godver, ik was het alweer vergeten. En bedankt hè.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:29 schreef pc-fr34k het volgende:
Laat maar, je bedoelt natuurlijk dat kraampje bij de metro. Waar eerst een loempia ding stond en daarvoor patat. NE in de winter vaak een oliebollenkraam..
Graag gedaan.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Die ja. Godver, ik was het alweer vergeten. En bedankt hè.
Ja blíjf je dat nou zeggen? Een visual was méér dan genoeg hoor..quote:Op maandag 3 juli 2006 21:39 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Ik zou het trouwens voor je gaan halen als ik zelf niet in m'n boxer zat en het te warm is om me aan te kkleden.
Ok, een visual..quote:Op maandag 3 juli 2006 21:42 schreef mcDavid het volgende:
soms he, sóms, is het leven helemaal zo slecht nog niet!
[[url=http://picserver.org/i/HKZ4CQCUSHX7/512/p.jpeg]afbeelding][/url]
Dat jij je dat gelijk voor je ziet.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:42 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ja blíjf je dat nou zeggen? Een visual was méér dan genoeg hoor..
Nou moet ik wéér avondeten gaan eten.
de zon scheen en ik had geen zonnebril opquote:Op maandag 3 juli 2006 21:44 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ok, een visual..
Waarom kijk je er zo moeilijk bij?
Oh, weer een visual.
Kippenborstje.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:42 schreef mcDavid het volgende:
soms he, sóms, is het leven helemaal zo slecht nog niet!
[[url=http://picserver.org/i/HKZ4CQCUSHX7/512/p.jpeg]afbeelding][/url]
Ik zie guitarist wel, maar jou niet.quote:
Allereerst, kijk wat meer links en ten tweede: Wat de hel!quote:Op maandag 3 juli 2006 22:09 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik zie guitarist wel, maar jou niet.
Heb je geen hogereresolutiefoto?quote:
quote:Op maandag 3 juli 2006 22:13 schreef cerror het volgende:
[..]
en ten tweede: Wat de hel!
Sinds wanneer ben jij mod?
Ah. Gevonden.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:13 schreef cerror het volgende:
Allereerst, kijk wat meer links
Sinds een week of 3.quote:en ten tweede: Wat de hel!
Sinds wanneer ben jij mod?
Weet je waarom.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:58 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Bij jou is het wat duidelijker dan bij bv tal die je echt zomaar ineens uitscheld.. Maar stiekemd vind die de BeFers ook wel leif.
Ah, ik let er normaal nooit echt op.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:16 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ah. Gevonden.
[..]
Sinds een week of 3..
quote:Op maandag 3 juli 2006 22:17 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Weet je waarom.
Omdat je gewoon een lelijke drugsverslaafde bent zonder leven.
Je grapjes zijn 1 op de 10 keer semi-leuk.
Postgeil.
Meeloper.
Need I say more? waarom word jij nooit uitgenodigd op meets?.
Er zijn er al zat geweest hoor.
Ik mag je gewoon niet.
Ja, kom eens online!quote:Op maandag 3 juli 2006 22:18 schreef cerror het volgende:
[..]
Ah, ik let er normaal nooit echt op.
Misschien omdat ik tegenwoordig hier iets minder vaak zit.
Zoals een Fascist zou zeggen: Nein.quote:
Ik neem het je niet kwalijk.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:18 schreef cerror het volgende:
[..]
Ah, ik let er normaal nooit echt op.
Misschien omdat ik tegenwoordig hier iets minder vaak zit.
Met sinterklaas al!quote:Op maandag 3 juli 2006 22:20 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik neem het je niet kwalijk.
Je hebt dus een leven gekregen?
Zal ik hem de tal.rar maar doorsturen?quote:Op maandag 3 juli 2006 22:17 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Weet je waarom.
Je grapjes zijn 1 op de 10 keer semi-leuk.
Postgeil.
Meeloper.
Need I say more? waarom word jij nooit uitgenodigd op meets?.
Ik mag je gewoon niet.
Zoiets, in het weekend zo'n beetje altijd de deur uit en doordeweeks computer ik gewoon minder.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:20 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik neem het je niet kwalijk.
Je hebt dus een leven gekregen?
Ik ga zo even call of duty doen.quote:
Hihi.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:21 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Zal ik hem de tal.rar maar doorsturen?
Dat zou je dood betekenen, denk ik zo.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:21 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Zal ik hem de tal.rar maar doorsturen?
quote:Op maandag 3 juli 2006 22:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat zou je dood betekenen, denk ik zo.
Is er een tal.rar dan?quote:Op maandag 3 juli 2006 22:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat zou je dood betekenen, denk ik zo.
Lelijk oke, maar drugsverslaafd ben ik dus echt niet.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:17 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Weet je waarom.
Tja, niet iedereen kan goede grappen en grollen maken he.quote:Je grapjes zijn 1 op de 10 keer semi-leuk.
Dat is maar zelden.quote:Postgeil.
Ik, een meeloper? Geef eens een voorbeeld waarom ik een meeloper zou zijn?quote:Meeloper.
Heel erg, ik ga meteen eventjes een lijntje coke wegsnuiven en me kapot blowen om het te kunnen vergeten.quote:Need I say more? waarom word jij nooit uitgenodigd op meets?.
Ik mag je gewoon niet.
Sure.quote:
Ok, daar moest ik flink om glimlachen.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:27 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Lelijk oke, maar drugsverslaafd ben ik dus echt niet.
Echt? Ja, anders verpest het mijn hele godganse computer avond hoor..quote:
Hihi. mongolide foto's die gemaakt waren nadat ik 14 safari 7-up, 3 rodewodka redbull, 1 baco én 1 bier had genuttigd.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:26 schreef cerror het volgende:
[..]
Is er een tal.rar dan?
Verbaast me niets, daar niet van.
Om welk gedeelte als ik vragen mag? Ik begrijp dat ik het beeld van 'junk' heb geschept hier maar ik kan jullie verzekeren dat ik niet verslaafd ben en juist minder aan het blowen ben de laatste tijd terwijl ik juist meer geld heb.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:28 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ok, daar moest ik flink om glimlachen.
Het veel te hard ontkennen van drugsverslaving.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:30 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Om welk gedeelte als ik vragen mag? Ik begrijp dat ik het beeld van 'junk' heb geschept hier maar ik kan jullie verzekeren dat ik niet verslaafd ben en juist minder aan het blowen ben de laatste tijd terwijl ik juist meer geld heb.
draai je hier niet de oorzaak en het gevolg om?quote:Op maandag 3 juli 2006 22:30 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
en juist minder aan het blowen ben de laatste tijd terwijl ik juist meer geld heb.
Ik moest lachen.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:27 schreef pc-fr34k het volgende:
Heel erg, ik ga meteen eventjes een lijntje coke wegsnuiven en me kapot blowen om het te kunnen vergeten..
Wat moet ik dan doen om te laten blijken dat het niet zo is?quote:Op maandag 3 juli 2006 22:31 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Het veel te hard ontkennen van drugsverslaving.
Uhm, ik zou normaal blowen omdat ik geen geld heb?quote:Op maandag 3 juli 2006 22:32 schreef mcDavid het volgende:
[..]
draai je hier niet de oorzaak en het gevolg om?
Niks.. !quote:Op maandag 3 juli 2006 22:33 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Wat moet ik dan doen om te laten blijken dat het niet zo is?
Ok, nu kan je gerust zijn, want de volgende 9 grappen hoeft het niet.quote:
dat je nu meer geld hebt omdát je minder blowt.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:34 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Uhm, ik zou normaal blowen omdat ik geen geld heb?.
Bedankt voor de tip, zal proberen er niet op in te gaan dan.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:34 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Niks.. !
Dat is het leuke ervan.
Hoe harder je ontkent en het meerdere malen in een zin ontkent, hoe minder men je gelooft.
Kijk, het is net zoiets als dat ik zou ontkennen dat ik een gigantische reet heb..quote:Op maandag 3 juli 2006 22:37 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, zal proberen er niet op in te gaan dan.
Jij kreeg een bier en wilde die niet, die had ik opgedronkenquote:
Ah, nee, ik bedoelde dat ik meer geld tot m'n beschikking heb door vakantiewerk en dat ik vaker moet werken bij m'n normale bijbaantje. Die 10 euro per week wat ik ongeveer normaal uit geef is niet echt wat ik 'veel geld overhouden' noem.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:35 schreef mcDavid het volgende:
[..]
dat je nu meer geld hebt omdát je minder blowt.
oh, die!quote:Op maandag 3 juli 2006 22:38 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Jij kreeg een bier en wilde die niet, die had ik opgedronken.
zuchtquote:Op maandag 3 juli 2006 22:39 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ah, nee, ik bedoelde dat ik meer geld tot m'n beschikking heb door vakantiewerk en dat ik vaker moet werken bij m'n normale bijbaantje. Die 10 euro per week wat ik ongeveer normaal uit geef is niet echt wat ik 'veel geld overhouden' noem.
werkt dat echt?quote:Op maandag 3 juli 2006 22:38 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Kijk, het is net zoiets als dat ik zou ontkennen dat ik een gigantische reet heb..
Als je het vaak genoeg blijft herhalen "Nee, mijn reet is niet enorm" gelooft toch geen hond je meer.
Gewoon heel hard roepen dat je een te dikke reet hebt, dan roepen alle jongetjes die lief willen doen dat dat niet het geval isquote:Op maandag 3 juli 2006 22:38 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Kijk, het is net zoiets als dat ik zou ontkennen dat ik een gigantische reet heb..
Als je het vaak genoeg blijft herhalen "Nee, mijn reet is niet enorm" gelooft toch geen hond je meer.
Dat geloof ik dan weer wel.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:42 schreef mcDavid het volgende:
[..]
werkt dat echt?
ik heb nog nóóit geneukt!
Ja, maar dat zou ik écht zo geloven.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:42 schreef mcDavid het volgende:
[..]
werkt dat echt?
ik heb nog nóóit geneukt!
quote:Op maandag 3 juli 2006 22:42 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Dat geloof ik dan weer wel.
Nee, het gaat niet altijd op.
quote:Op maandag 3 juli 2006 22:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Gewoon heel hard roepen dat je een te dikke reet hebt, dan roepen alle jongetjes die lief willen doen dat dat niet het geval is.
Verder gai k niet in op de hele discussie.
quote:Op maandag 3 juli 2006 22:42 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Dat geloof ik dan weer wel.
Nee, het gaat niet altijd op.
Heb ík weerquote:Op maandag 3 juli 2006 22:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, maar dat zou ik écht zo geloven.
Ja, leuke discussies geeft dat.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:44 schreef Neenetje het volgende:
[..]De eerste die mij recht in m'n bolle gezicht kan aankijken, en dat serieus kan zeggen, geef ik een biertje.
*boos wegloopt.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, leuke discussies geeft dat.
"Ja nee, je hebt een mooie kontje"
". Ja, klopt, ik heb een schattig klein lief minikontje
"
"Nou ok, niet klein dan, maar wél mooi hoor!"
Foto's!!quote:Op maandag 3 juli 2006 22:44 schreef Neenetje het volgende:
[..]
De eerste die mij recht in m'n bolle gezicht kan aankijken, en dat serieus kan zeggen, geef ik een biertje.
je weet maar nooit hoe die reageren als je ineens gaat googlen op "tiet" waar ze bijzitten hehquote:Op maandag 3 juli 2006 22:56 schreef Neenetje het volgende:
Misselijk.
quote:Op maandag 3 juli 2006 22:58 schreef mcDavid het volgende:
[..]
je weet maar nooit hoe die reageren als je ineens gaat googlen op "tiet" waar ze bijzitten heh
The titty enlarger 2000.quote:Op maandag 3 juli 2006 23:10 schreef mcDavid het volgende:
[..]
wat is dat apparaat waar ze achter staat?
oh ja, euhmquote:Op maandag 3 juli 2006 23:21 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Neen anders had ik wel grote tetten gehad.
Duh.
Maar je hebt toch hardstikke mooie grote tetten?quote:Op maandag 3 juli 2006 22:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Gewoon heel hard roepen dat je een te dikke reet hebt, dan roepen alle jongetjes die lief willen doen dat dat niet het geval is.
quote:Op maandag 3 juli 2006 23:34 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Nou bij deze dan:
Mer en ik moeten echt eens seks hebben.
What the...? Je quote hier iets waar jij niet bij was.quote:Op maandag 3 juli 2006 23:24 schreef mcDavid het volgende:
Maar je hebt toch hardstikke mooie grote tetten?
quote:Op maandag 3 juli 2006 23:34 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Nou bij deze dan:
Mer en ik moeten echt eens seks hebben.
Ik quote gewoon met de quickquote, hoor!quote:Op maandag 3 juli 2006 23:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
What the...? Je quote hier iets waar jij niet bij was.
oooh, dát!quote:Op maandag 3 juli 2006 23:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
What the...? Je quote hier iets waar jij niet bij was.
Hai!quote:
Hier.quote:
Dat was wel een verdacht snelle reactie.quote:
quote:
Zoek maar goed tussen de spoorrails.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:47 schreef fraubitch het volgende:
![]()
jij bent een piemel ja, maar ik wil een echte
Komt er ook één achter.quote:
zoek je mee?quote:
Ik ben de beroerdste niet.quote:
Slaapwandelend naar de buurtfrituur dan.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:55 schreef ehqo het volgende:
Ik heb honger en zin in slapen tegelijk.
Multitasken is okayquote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:55 schreef ehqo het volgende:
Ik heb honger en zin in slapen tegelijk.
quote:
Zelf vind ik slaapwandelend naar m'n nest wel een goeie. Adieu.quote:
Ik kan dat niet op commando, daarnaast slaap ik naakt, dus dan staat dat vreemd.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:56 schreef JDude het volgende:
[..]
Slaapwandelend naar de buurtfrituur dan.
Deze snelle omslag vertrouw ik nietquote:
Of ik krijg een ongelukje als ik voor de betreffende frituurpan sta.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:57 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik kan dat niet op commando, daarnaast slaap ik naakt, dus dan staat dat vreemd.
De slaap wint het hier ook. Goede nacht mijn beste.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:57 schreef JDude het volgende:
[..]
Zelf vind ik slaapwandelend naar m'n nest wel een goeie. Adieu.
Ja zeg, mij zowat letterlijk op mijn pik trappen en dan enige compassie verwachten?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 02:02 schreef fraubitch het volgende:
nou trusten dan maar allemaallaat me maar alleen
ik dacht dat je dat lekkeer vindquote:Op dinsdag 4 juli 2006 02:03 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja zeg, mij zowat letterlijk op mijn pik trappen en dan enige compassie verwachten?
Met wiequote:Op dinsdag 4 juli 2006 02:04 schreef Litso het volgende:
Ik ga niet slapen hoor FB. Maar ik heb al virtuele seks vanavond
Oh?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 02:04 schreef Litso het volgende:
Ik ga niet slapen hoor FB. Maar ik heb al virtuele seks vanavond
Wederom is je timing erg aardig te noemen ja.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 02:23 schreef Croupouque het volgende:
Litso, waar blijf je nou?
Het topje van de ijsberg, Clumsy_clown. En FOK! is mijn Titanic.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 02:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wederom is je timing erg aardig te noemen ja.
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 02:27 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Het topje van de ijsberg, Clumsy_clown. En FOK! is mijn Titanic.
Oe, mag ik de rol van Kate Winslet op me nemen?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 02:27 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Het topje van de ijsberg, Clumsy_clown. En FOK! is mijn Titanic.
Ik ben nu eenmaal niet zo'n prater. Ik kan misschien tussen de tien á vijftien keer per dag verspreid over het hele forum een aardige reactie schrijven, maar in dit soort topics weet ik nooit wat ik moet zeggen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 02:29 schreef Litso het volgende:
We hadden het vandaag nog over je, Croupouque.
We waren op zoek naar nieuwe BeF-mensen die de reeks wat nieuwe impulsen zou geven, en we vonden het jammer dat onder andere jij en Intxaurraga wel af en toe postten maar nooit echt schenen te blijven kleven.
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 02:31 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik ben nu eenmaal niet zo'n prater. Ik kan misschien tussen de tien á vijftien keer per dag verspreid over het hele forum een aardige reactie schrijven, maar in dit soort topics weet ik nooit wat ik moet zeggen.
Alleen als ik met een afgekloven B2-potlood je blote borsten mag natekenen op een vergeeld stukje papier.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 02:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oe, mag ik de rol van Kate Winslet op me nemen?
I'll never let go Croup! I'll never let go!
Ach, de posts die je wel zet lees ik met plezier, over het algemeen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 02:31 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik ben nu eenmaal niet zo'n prater. Ik kan misschien tussen de tien á vijftien keer per dag verspreid over het hele forum een aardige reactie schrijven, maar in dit soort topics weet ik nooit wat ik moet zeggen.
You've got yourself a deal.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 02:32 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Alleen als ik met een afgekloven B2-potlood je blote borsten mag natekenen op een vergeeld stukje papier.
Dat verzuurde en arrogante toontje heb ik een tijdje vol weten te houden, versterkt door de standaardquote:Op dinsdag 4 juli 2006 02:33 schreef Litso het volgende:
[..]
Ach, de posts die je wel zet lees ik met plezier, over het algemeen.
Hoewel je soms ook wel weer een verzuurde oldbie kan zijn.
Whehe. Ok.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 02:36 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Dat verzuurde en arrogante toontje heb ik een tijdje vol weten te houden, versterkt door de standaard [afbeelding]-PostIcon.
Maar daar heb ik genoeg van, zo ben ik in het dagelijks leven helemaal niet.
Nee. Die werd gespeeld door Billy Zane. Bah.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 02:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Dan is Litso die klootzak. Die die ketting geeft.
Niet omdat Lits een klootzak is, maar gewoon. Omdat. Enzo
Ah ja, dat verklaart. Ik was al heel erg verbaasd dat je met dat teken-gedoe aan kwam zetten. "Wow, heeft hij Titanic gezien?"quote:Op dinsdag 4 juli 2006 02:38 schreef Croupouque het volgende:
Ik heb Titanic dus nog nooit gezien. Alleen dat blote borsten-stukje en de dood van Leonardo DiCaprio, beide op de 'repeat'-stand.
Ik moet bekennen dat ik van veel films alleen de naaktscènes heb gezien.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 02:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ah ja, dat verklaart. Ik was al heel erg verbaasd dat je met dat teken-gedoe aan kwam zetten. "Wow, heeft hij Titanic gezien?"
Typisch. Echt. Dat je dát moment eruit pikt. Ik wilde je namelijk zojuist al als die man beschrijvenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 02:39 schreef Litso het volgende:
Ik ben die oude man die weet dat hij gaat sterven, en zodoende de hand van zijn vrouw vastpakt en er alvast vredig bij gaat liggen.
Ik weet niet wie 'Tal' is, maar zeg hem of haar maar dat ik een stommerd ben met een slecht gevoel voor timing.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 02:42 schreef Neenetje het volgende:
Ey kroep, tal vindt je cute.
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 02:42 schreef Neenetje het volgende:
Ey kroep, talheel vrouwelijk BeF vindt je cute.
Renier.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 02:43 schreef Aurelianus het volgende:
Ik heb het vandaag nagelaten om ambtenare in functie te beledigen.
Een van de mooiere stukjes inderdaad.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 02:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Typisch. Echt. Dat je dát moment eruit pikt. Ik wilde je namelijk zojuist al als die man beschrijven. Enige moment in de film die me héél even raakte.
Zonde. Gemiste kansquote:Op dinsdag 4 juli 2006 02:43 schreef Aurelianus het volgende:
Roel. Man.quote:
Ik zal ze maar nog eens een keer een stoutmoedig epistel sturen om mijn frustratie met het systeem af te kunnen reageren.quote:
Ah, eindelijk de bevestiging van het feit dat je bent wie ik al tijden denk dat je bent maar nooit eerder bewijs las van het feit dat je bent wie je bent ook al was ik er stellig van overtuigd dat je bent wie je bent, maar probeer dat maar eens te bewijzen, dat jij bent wie ik denk dat jij bent.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 02:43 schreef Aurelianus het volgende:
Waar was je al die tijd?quote:
Ah, c, you know where for you know what?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 02:46 schreef Neenetje het volgende:
Op dinsdag 4 juli 2006 02:44 schreef cerror het volgende:
[..]
Iedereen weet wie dat is.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 02:48 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ah, eindelijk de bevestiging van het feit dat je bent wie ik al tijden denk dat je bent maar nooit eerder bewijs las van het feit dat je bent wie je bent ook al was ik er stellig van overtuigd dat je bent wie je bent, maar probeer dat maar eens te bewijzen, dat jij bent wie ik denk dat jij bent.
Ach kom nou maar online manquote:Op dinsdag 4 juli 2006 02:48 schreef cerror het volgende:
[..]
Waar was je al die tijd?
Opgehouden in Kandahar door een klein probleempje met de douane omtrent kofferspecificaties?
[..]
Ah, c, you know where for you know what?
I don't know much but I do know that I don't know what I do know for what I know is not much.
Ach kom nou maar online manquote:Op dinsdag 4 juli 2006 02:49 schreef Neenetje het volgende:
[..]
I don't know much but I do know that I don't know what I do know for what I know is not much.
Dit werd een beetje raar.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 02:50 schreef cerror het volgende:
[..]
Ach kom nou maar online man![]()
Dan moet ik msn aangooien.
Ik ben Talquote:Op dinsdag 4 juli 2006 02:44 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik weet niet wie 'Tal' is, maar zeg hem of haar maar dat ik een stommerd ben met een slecht gevoel voor timing.
*C over bolletje aait..quote:Op dinsdag 4 juli 2006 02:51 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ja, nou, maar, eh. Ik voor 1% niet, dus. Eh, nou.
Dus.
Ik ben degene die jou observeerde terwijl je de meest wilde disco-moves uitvoerde bij de plaatselijke discotheek, degene die je vuilnis doorspitte op zoek naar interessant materiaal, degene die vuncizge, anonieme briefjes achterliet op je deurmat.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 02:48 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ah, eindelijk de bevestiging van het feit dat je bent wie ik al tijden denk dat je bent maar nooit eerder bewijs las van het feit dat je bent wie je bent ook al was ik er stellig van overtuigd dat je bent wie je bent, maar probeer dat maar eens te bewijzen, dat jij bent wie ik denk dat jij bent.
Dat had ik nou ook, inderdaad.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 02:48 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik ben er altijd nog geweest. Zo nu en dan actief, zo nu en dan niet. Ik ben vooral bezig met dingen, nuttige dingen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 02:48 schreef cerror het volgende:
Waar was je al die tijd?
Opgehouden in Kandahar door een klein probleempje met de douane omtrent kofferspecificaties?
quote:
Dat nietquote:Op dinsdag 4 juli 2006 02:52 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Ik ben degene die jou observeerde terwijl je de meest wilde disco-moves uitvoerde bij de plaatselijke discotheek, degene die je vuilnis doorspitte op zoek naar interessant materiaal, degene die vuncizge, anonieme briefjes achterliet op je deurmat.
O.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 02:53 schreef MarkNMGN het volgende:
Kutnacht omdat ik niet kan slapen, en ook flink aan het gloeien ben![]()
Achjah, dan maar een beetje Fok!ken en pokeren
Morgen toch uitslapen en zwemmen![]()
En ik ben een stommerd met een slecht gevoel voor timing, of had je dat inmiddels al begrepen? Ik ben tevens eenzaam en heb behoefte aan de tedere aanraking van een vrouwenhand gedompeld in OLacy's bosbessenjam.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |