Mensen niet wijzer maken dan dat ze zijn he, jeweet.quote:Op maandag 3 juli 2006 16:24 schreef Godlike02 het volgende:
niet zo slim van je omdat tegen haar te zeggen
quote:Op maandag 3 juli 2006 16:26 schreef lordhelmet het volgende:
En terecht! Je kunt blijkbaar niet inspelen op onverwachte situaties. Daar heeft een werkgever ook helemaal niets aan.
Wat zegt het over jouw klaarblijkelijk niet-zo-elitaire-als-jij-dacht competenties dat de baan van je dromen niet doorgaat door deze dame?quote:Daar gaat een superbaan dankzij een kut incompetente niet opgeleidde in de overgang zijnde secretaresse aan me voorbij.
precies, bekijk het positiefquote:Op maandag 3 juli 2006 16:30 schreef Keiichi het volgende:
Ik denk als je daar zou werken dat je van zulke collega's e.d. ook niet vrolijk geworden zou zijn![]()
Gewoon verder solliciteren, er moet wel een plek zijn met 'normale' mensen![]()
Was niet nodig, had de shop zo kunnen aansteken.quote:Op maandag 3 juli 2006 16:27 schreef wolferl het volgende:
gpwnd door een cellulites wijf, plofkop en spataders..
btw, wel lullig, zou een bom op dat kantoor gooien.
quote:Op maandag 3 juli 2006 16:26 schreef lordhelmet het volgende:
En terecht! Je kunt blijkbaar niet inspelen op onverwachte situaties. Daar heeft een werkgever ook helemaal niets aan.
TS: "Goedemiddag, ik wil GVD nou wel eens weten waarom die klootzak van een baas van jou z'n telefoon niet opneemt. Ik wil die baan uit de krant vuile hoerrrrrrrrrrrrrr."quote:Op maandag 3 juli 2006 16:53 schreef Pitom het volgende:
Maar hoe is het nou echt gegaan? Want zo geloof ik er geen reet van...
quote:Op maandag 3 juli 2006 16:53 schreef Pitom het volgende:
Maar hoe is het nou echt gegaan? Want zo geloof ik er geen reet van...
Ja jongen, jij komt er wel hoor.quote:Op maandag 3 juli 2006 16:23 schreef Forza- het volgende:
Daar gaat een superbaan dankzij een kut incompetente niet opgeleidde in de overgang zijnde secretaresse aan me voorbij. Dankjewel kutwijf![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zij had ervan gemaakt dat hij de telefoon altijd uit had staanquote:Op maandag 3 juli 2006 17:45 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ja jongen, jij komt er wel hoor.
Je eigen falen ontkennen en het onterecht afschuiven op de secretaresse.
En hoezo heeft ze een lulverhaal opgehangen?
Kijk dan wat je zelf aan haar verteld heb:
Ik de secretaresse fijn het verhaal uitgelegd (dat ik al een aantal malen gebeld had en dat de vacature al een tijdje erop stond, dus haast had)
Misschien heeft hij dat er zelf wel van gemaakt, weet jij veel.quote:Op maandag 3 juli 2006 17:47 schreef Forza- het volgende:
[..]
Zij had ervan gemaakt dat hij de telefoon altijd uit had staan, en die kutkop meende me gelijk af te snauwen.
Staat leuk zo, je eerste kennismaking met dat bedrijf![]()
Ik ben ooit afgewezen op mijn begeleidende mail. Ze wilden de bijgevoegde sollicitatiebbrief niet eens meer bekijken. Ik heb toen ķķk via heel wat omwegen de betreffende persoon aan de telefoon gekregen. Toen ik weer ophing zat ik compleet in een depressie.quote:Op maandag 3 juli 2006 16:28 schreef Parzival het volgende:
eeuh ja een mailtje had wellicht ook gewerkt!
economische situatie; voor jou 10 anderen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:08 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik ben ooit afgewezen op mijn begeleidende mail. Ze wilden de bijgevoegde sollicitatiebbrief niet eens meer bekijken. Ik heb toen ķķk via heel wat omwegen de betreffende persoon aan de telefoon gekregen. Toen ik weer ophing zat ik compleet in een depressie.
Ik weet ook niet wat er aan de hand is met de (potentiële) werkgevers van tegenwoordig, het lijkt wel alsof ze zich alles kunnen veroorloven. Fatsoen is vaak ver te zoeken.
kom op hey.quote:Op maandag 3 juli 2006 17:47 schreef Forza- het volgende:
[..]
Zij had ervan gemaakt dat hij de telefoon altijd uit had staan, en die kutkop meende me gelijk af te snauwen.
Staat leuk zo, je eerste kennismaking met dat bedrijf![]()
10? 300 gemiddeld...quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:15 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
economische situatie; voor jou 10 anderen.
volgende keer eerst die natte la van de secretaresse volblaffen met je puddingbuksquote:
reagger normaal of reageer nietquote:Op donderdag 6 juli 2006 10:22 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
volgende keer eerst die natte la van de secretaresse volblaffen met je puddingbuks
ik wist niet dat dit nog een serieus topic wasquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |