Omdat ik bijna klaar ben met school ben ik de afgelopen weken alvast begonnen met het solliciteren naar functies die aansluiten op mijn opleiding.
Bij een bepaald bedrijf (waar ik de naam even niet van noem) zag ik een vacature op internet staan, met daarbij een telefoonnummer van een werknemer indien er vragen waren.
En die vragen waren er. Nadat ik de desbetreffende persoon vorige week al minstens 10x mobiel had gebeld en niks gehoord had, besloot ik daarstraks om het via het hoofdkantoor te proberen, om zo aan haar nummer op de werkplek te komen.
Ik de secretaresse fijn het verhaal uitgelegd (dat ik al een aantal malen gebeld had en dat de vacature al een tijdje erop stond, dus haast had), verbind ze me door met de medewerker die ik vorige week tal van keren gebeld heb.....
Het eerste wat hij zegt: Wat hoor ik nu ? Zeg jij dat ik nooit bereikbaar ben en dat ik mijn telefoon altijd uit heb staan ? (Die lul zei dat met zo'n dwingende chagrijnige toon).
Ik zo: WTF
![]()
, ik kon voor 5 seconden gewoon geen woord uitbrengen. Blijkt dus dat die domme kutsecretaresse gewoon een of ander lulverhaal heeft opgehangen....
Heb het gesprek nog maar even met 20x verspreken binnen 1 minuut afgerond, ik was zo verbaasd
Daar gaat een superbaan dankzij een kut incompetente niet opgeleidde in de overgang zijnde secretaresse aan me voorbij. Dankjewel kutwijf