Daar erger ik mij ook aan.quote:Op maandag 3 juli 2006 16:23 schreef wolferl het volgende:
Weet je waar ik sjaggie van word, op msn heb je de laatste tijd van die klote smileys of plaatjes.
Dan schrijven ze een zin wat grotendeels bestaan uit van die grote kut smileys en plaatjes.
WTF schrijf nederlands of ga naar een logopediste, orthopediste, manisuhpersidiste. weet ik veel.
Die zijn er inderdaad.quote:Op maandag 3 juli 2006 16:19 schreef Robsterr het volgende:
jaje hebt ook
van die mensen..
die hun tong
VERDOMME
![]()
niet in hun BEK
kunnen houden..
mee eensquote:Op maandag 3 juli 2006 16:23 schreef wolferl het volgende:
Weet je waar ik sjaggie van word, op msn heb je de laatste tijd van die klote smileys of plaatjes.
Dan schrijven ze een zin wat grotendeels bestaan uit van die grote kut smileys en plaatjes.
WTF schrijf nederlands of ga naar een logopediste, orthopediste, manisuhpersidiste. weet ik veel.
Voornaam: Melvinquote:Op maandag 3 juli 2006 16:29 schreef wolferl het volgende:
[..]
zullen we samen daar aan ergeren, of ben je daar nog niet aan toe...ik snap het wel hoor![]()
Wat had je over mijn Emma?!quote:Op maandag 3 juli 2006 16:31 schreef BobbyB het volgende:
Jij zet anders pas een uberirritante smiley voor iedere post [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |