Profession, geen idee, ik ben heel nieuw in dit spel. Hoe kan ik dit zien? En ja dat klopt maar 8, maar ja dat geeft nog neit in het begin, skills hier zijn spells in WoW toch?quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:26 schreef torn_Machina het volgende:
Welke profession heb je gekozen? Ik heb nog wat wapens in mijn storage die ik toch niet gebruik dus misschien zit er wat voor jou bij. Ik kan nu niet online komen omdat ik nog aan het werken ben.
Moet je er niet aan wennen dat je maar 8 skills tegelijk op je balk mag hebben? Bij WoW had je namelijk geen skill limiet.
Neem een screen?quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:03 schreef Borreke het volgende:
Btw, als ik loop dan zie ik die vierkanten vlakken van stukken pad, is dit normaal ? (ziet er nl niet zo prof uit)
Ja laat maar, als ik een tijdje speel is het weg. Maareh. Ik moet bij een van de eerste quests naar iemand gaan maar op de weg er naar toe zijn er al een stuk of 5 bij elkaar van lvl 4 en ik ben lvl 3, is het de bedoeling dat ik nu al een party begin?quote:
Je kunt ook gewoon Henchman meenemen ( computergestuurde allies), je kunt deze meestal vinden bij de uitgang van een stad/outpost.quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:11 schreef Borreke het volgende:
[..]
Ja laat maar, als ik een tijdje speel is het weg. Maareh. Ik moet bij een van de eerste quests naar iemand gaan maar op de weg er naar toe zijn er al een stuk of 5 bij elkaar van lvl 4 en ik ben lvl 3, is het de bedoeling dat ik nu al een party begin?
Heb mijn eigen guild al helaas, maar ik kan best op de lijst in de OP.quote:
En necro's zien er wel leuk uit dan??quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:24 schreef Ruzbeh het volgende:
Waarom zijn warriors nou zo lelijk?
Dat vind ik nou zo jammer aan Guild Wars. Sommige characters kan je niet genoeg aanpassen en sommige zien er gewoon niet uit.
Die zijn echt stoer, vooral de mannelijke zien er echt uit als zieke maniakken.quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:44 schreef magicdutchmen het volgende:
[..]
En necro's zien er wel leuk uit dan??
Hoe kom je eigenlijk aan die vliegen en dat groene?quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:33 schreef Ame_thyst het volgende:
[[url=http://xs303.xs.to/xs303/06273/gw18134566.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
click to enlarge
ik heb gewoon (nog) shrouded Canthan armor, k vind het goed zo, misschien nog een kleurtje geven.
Misschien zijn die vlakken een probleem met je videokaart/drivers? Ben hier niet echt een expert in. En in PvP hoef je inderdaad niet te levelen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:40 schreef Borreke het volgende:
Hmm ik zie nog steeds vlakken, is dit een bekende bug? Btw, als ik PvP doe, dan hoef ik niet te lvlen? of...?
Dat zal wel aan je videokaart/drivers liggen.Is niet echt een bug, je videokaart kan de informatie die Gw doorgeeft niet op "de" manier weer geven. Klooi eens wat me je driver opties. (rechtermuisknop bureublad>eigenschappen>instellingen>geavanceerd). en anders vraag je het in dig corner.quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:40 schreef Borreke het volgende:
Hmm ik zie nog steeds vlakken, is dit een bekende bug? Btw, als ik PvP doe, dan hoef ik niet te lvlen? of...?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |