Meer een gebrek aan beleid. Teveel spelers willen voor dezelfde posities.quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:54 schreef EKterror het volgende:
Baptista nu al afschrijven is ook niet verstandig vind ik. Het feit dat er al aan hem getwijfeld wordt vind ik al jammer. Het is vrees ik tekenend voor het gebrek aan rust binnen de club.
Dat valt heel erg meequote:Op maandag 7 augustus 2006 19:37 schreef travelman het volgende:
volg het spaanse voetbal niet zo bijzonder; maar hoeveel spitsen hebben ze er nu rondlopen? Heb het gevoel, dat er nu wel erg veel rondlopen, of valt dat wel mee?
Zou voor Real zeker een leuke speler zijn, op naar een mooie toekomst.quote:Ribéry dicht bij Real
Volgens de Franse sportpers staat Franck Ribéry dicht bij een overgang naar Real Madrid. De Fransman had vorige week aangegeven toch bij Marseille te willen vertrekken en nu zou Real Madrid de grootste kanshebber zijn om hem in te lijven.
Ribéry wordt al een tijdje genoemd bij Real Madrid, maar het zag er lange tijd naar uit dat hij in Frankrijk zou blijven. Vorige week kondigde Ribéry aan dat hij toch bij Marseille wil vertrekken. Afgelopen weekend was hij niet geselecteerd voor de eerste competitiewedstrijd van l'OM.
"Als ik me wil verbeteren moet ik in de Champions League spelen", verraste Ribéry vorige week. Hij sprak toen over een club waar hij graag naartoe wil. Die club lijkt volgens de Franse media Real Madrid te zijn.
Voetbalprimeur
Die is toch al verhuurd aan Osasuna zelfs?quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:18 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Dat valt heel erg meeHeb je het over diepe spitsen? Dan hebben we Soldado (al wordt die denk ik verhuurd.
Heb je gelijk in. Dan hebben we dus alleen nog Ruud en Ronaldo als diepe. Ben benieuwd hoe een Soldado en Portillo het zullen doen in de PD. Als ze geluk hebben krijgen ze veel minuten.. hebben ze pech dan zitten ze daar ook grotendeels op de bank.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:33 schreef methodmich het volgende:
[..]
Die is toch al verhuurd aan Osasuna zelfs?
Maar die hebben dit jaar ook een nieuwe coach he.. ik weet niet of die veel van rouleren houd (al zul jij daar misschien al aan gedacht hebben bij het plaatsen van je opmerking?).quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:07 schreef methodmich het volgende:
Osasuna heeft aardige spitsen inderdaad, maar die rouleren wel altijd veel. Dus kans op speeltijd is wel aanwezig dan.
Moet niet.. maar denk dat dat automatisch gaat.. iedere coach heeft z'n eigen denkwijze. En ik denk wel dat ze zo koppig zijn te denken dat die het beste is.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:19 schreef methodmich het volgende:
Succesvolle systemen moet je als nieuwe coach niet willen wijzigen toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |