abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 12:07:21 #276
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_40507444
Hij mag ze bij Real alleen nemen als ze op 40 meter afstand liggen. Dus de kans dat ie ze er dan inknalt is niet zo groot. Je blijft gewoon altijd zien dat ie gevaarlijk is door de kracht in z'n poten. Die goal tegen Zaragoza was er een schoon voorbeeld van. De bal ligt op 17 meter van het doel. Hij schiet hem zelfs richting de keeper maar de bal is gewoon zooooo loeihard dat de keeper er niks mee kan. Ik denk zelf dat als die vaker van die ballen zou nemen die heel dicht bij het doel zijn hij wel vaker kan scoren.

Alleen je krijgt natuurlijk niet zo heel vaak ballen op 17 meter. Vaak is het toch 20-25 meter en dat ie dan weer te ver voor hem.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_40520132
Die kop, wat een freak .
pi_40520216
Gravesen..........
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_40520273
Wel dapper van Robinho
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 20:46:14 #281
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_40520382
Diarra naar Real zouw echt een verbazing zijn en dan garcia naar lyon
pi_40520411
Die Gravesen is 1 brok frustratie als ik die foto's zie.
  zondag 6 augustus 2006 @ 17:36:00 #283
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_40546287
Hou op zeg. Vaak trekt ie (tijdens wedstrijden) rare koppen (deze dan waarschijnlijk niet express). Hij zit misschien niet zo heel lekker in z'n vel omdat ook o.a. Capello al bepaalde dingen over hem heeft gezegd. Zoals ongeveer: "sja.. zo is z'n caracter en daar moeten we het maar mee doen. Ik hou ook niet van zo'n caracter. Hij wil alles altijd zoals hij het wilt hebben". En toen hem gevraagd werdt waar Gravesen dit seizoen gaat spelen zei die niks maar glimlachte die op een manier waarop je zag dat ie hoopte dat het niet bij Real zou zijn.

Ik ben gewoon voorstander van hard trainen, al moet ie natuurlijk niet z'n medespelers' benen gaan breken.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  zondag 6 augustus 2006 @ 23:25:02 #284
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_40557010
Morgen wordt er om 09.30 getraind en om 12.30 gaat de selectie naar the USA!

Als signaal dat beide weg mogen worden Diogo en dan toch Gravesen thuisgelaten. Ronaldo, Guti en Mejia gaan ook niet mee maar duidelijk om andere redenen (blessures). Er gaan 24 spelers mee waaronder de 2 EK jeugdkampioenen -19 van het Spaanse elftal Javi Garcia en Adan ofzo (keeper).

Casillas, Diego López y Adán, los defensas Míchel Salgado, Cicinho, Sergio Ramos, Cannavaro, Iván Helguera, Woodgate, Pavón, Raúl Bravo, Roberto Carlos; los centrocampistas Emerson, Pablo García, Javi García, De la Red, Beckham, Juanfran, Balboa, Baptista, y los delanteros Raúl, Robinho, Cassano y Van Nistelrooy.

Ruudje zal dus iig op veel minuten kunnen rekenen denk ik. Hopelijk gaan ze nu ook een beetje in de zelfde formaties spelen zodat het team ingespeeld raakt. Want ik denk niet dat er heel veel nieuwe spelers bij zullen komen die gelijk basis staan (misschien dan Diarra voor Pablo Garcia ).

maandag 7 augustus 2006 @ 18:14:01 #285
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_40579983
Portillo naar Gimnastic voor 2 seizoenen. Wat ze goed hebben gedaan is dat als ze hem terug willen kopen dat kunnen met voorkeur.

Verder wordt er een enquete gehouden op Marca.com waarop gevraagd wordt of Baptista verkocht moet worden om Reyes te halen. Meer dan 33000 man hebben gestemd en 66% vind van niet. Geeft wel een beetje aan hoe men over Reyes denkt. Het is een leuke speler maar niet zo effectief. En dat zelfs nadat Baptista geen geweldig seizoen speelde bij Real, al kwam die op het einde eindelijk in vorm en speelde toen al een stuk beter.
pi_40581157
Baptista nu al afschrijven is ook niet verstandig vind ik. Het feit dat er al aan hem getwijfeld wordt vind ik al jammer. Het is vrees ik tekenend voor het gebrek aan rust binnen de club.
pi_40582394
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 18:54 schreef EKterror het volgende:
Baptista nu al afschrijven is ook niet verstandig vind ik. Het feit dat er al aan hem getwijfeld wordt vind ik al jammer. Het is vrees ik tekenend voor het gebrek aan rust binnen de club.
Meer een gebrek aan beleid. Teveel spelers willen voor dezelfde posities.
  maandag 7 augustus 2006 @ 19:37:31 #288
34481 travelman
What's goin' on?!
pi_40582618
volg het spaanse voetbal niet zo bijzonder; maar hoeveel spitsen hebben ze er nu rondlopen? Heb het gevoel, dat er nu wel erg veel rondlopen, of valt dat wel mee?
  maandag 7 augustus 2006 @ 20:18:11 #289
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_40584211
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 19:37 schreef travelman het volgende:
volg het spaanse voetbal niet zo bijzonder; maar hoeveel spitsen hebben ze er nu rondlopen? Heb het gevoel, dat er nu wel erg veel rondlopen, of valt dat wel mee?
Dat valt heel erg mee Heb je het over diepe spitsen? Dan hebben we Ronaldo, Ruud en Soldado (al wordt die denk ik verhuurd. Schaduwspitsen hebben we er dan wel enkele van: Raul, Robinho (die denk ik van links gaat komen in de Zidane-mode), Cassano (gehaald voor 5 miljoen dus moeten we niet zo moeilijk over doen) en Baptista. Guti zou ook op dit positie kunnen spelen maar die speelt laatste jaren als verdedigende middenvelder.

Ik vind het allemaal wel meevallen!
pi_40586193
quote:
Ribéry dicht bij Real

Volgens de Franse sportpers staat Franck Ribéry dicht bij een overgang naar Real Madrid. De Fransman had vorige week aangegeven toch bij Marseille te willen vertrekken en nu zou Real Madrid de grootste kanshebber zijn om hem in te lijven.
Ribéry wordt al een tijdje genoemd bij Real Madrid, maar het zag er lange tijd naar uit dat hij in Frankrijk zou blijven. Vorige week kondigde Ribéry aan dat hij toch bij Marseille wil vertrekken. Afgelopen weekend was hij niet geselecteerd voor de eerste competitiewedstrijd van l'OM.

"Als ik me wil verbeteren moet ik in de Champions League spelen", verraste Ribéry vorige week. Hij sprak toen over een club waar hij graag naartoe wil. Die club lijkt volgens de Franse media Real Madrid te zijn.

Voetbalprimeur
Zou voor Real zeker een leuke speler zijn, op naar een mooie toekomst.
That's all folks!
pi_40587064
Bah, wat moeten ze ermee .
pi_40591690
als real dit jaar het slecht doet dan weet ik het ook niet meer
pi_40610905
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 20:18 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Dat valt heel erg mee Heb je het over diepe spitsen? Dan hebben we Soldado (al wordt die denk ik verhuurd.
Die is toch al verhuurd aan Osasuna zelfs?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 16:02:55 #294
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_40611872
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 15:33 schreef methodmich het volgende:

[..]

Die is toch al verhuurd aan Osasuna zelfs?
Heb je gelijk in. Dan hebben we dus alleen nog Ruud en Ronaldo als diepe. Ben benieuwd hoe een Soldado en Portillo het zullen doen in de PD. Als ze geluk hebben krijgen ze veel minuten.. hebben ze pech dan zitten ze daar ook grotendeels op de bank.
pi_40612027
Osasuna heeft aardige spitsen inderdaad, maar die rouleren wel altijd veel. Dus kans op speeltijd is wel aanwezig dan.
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 16:09:14 #296
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_40612084
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 16:07 schreef methodmich het volgende:
Osasuna heeft aardige spitsen inderdaad, maar die rouleren wel altijd veel. Dus kans op speeltijd is wel aanwezig dan.
Maar die hebben dit jaar ook een nieuwe coach he.. ik weet niet of die veel van rouleren houd (al zul jij daar misschien al aan gedacht hebben bij het plaatsen van je opmerking?).
pi_40612494
Succesvolle systemen moet je als nieuwe coach niet willen wijzigen toch?
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 16:32:22 #298
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_40612914
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 16:19 schreef methodmich het volgende:
Succesvolle systemen moet je als nieuwe coach niet willen wijzigen toch?
Moet niet.. maar denk dat dat automatisch gaat.. iedere coach heeft z'n eigen denkwijze. En ik denk wel dat ze zo koppig zijn te denken dat die het beste is.
pi_40613037
Dat ben ik met je eens. Het is dapper om gewoon een lijn door te trekken en daarbij je eigen persoonlijke voorkeur opzij te zetten. Ik weet niet of de nieuwe coach van Osasuna zo dapper is.
www.thuisuiteten.nl
pi_40620269
Ik ben ook weer terug na vijf lange doch leuke dagen van afwezigheid

Portillo naar Nastic lees ik, Gravesen al verkocht?

* Weebl gaat informatie inslaan
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')